Forum: Fata Morgana

Pagina: 1 van 27 (241 items)
<< 1·2·3·4·5·6·25·26·27 >>
Pagina: 155 van 160 (3184 items)
<< 1·2·3·150·151·152·153·154·155·156·157·158·159·160 >>

Hoe zit het inmiddels met de vervanging van de boten?
Hoeveel zijn er al vervangen?

Is Symbolica al geopend?!

Citaat van: timefteling link: /forum/8/226/787563 op: 21-02-2015 11:28:00

Hoe zit het inmiddels met de vervanging van de boten?
Hoeveel zijn er al vervangen?

1 t/m 8 is al vervangen en 12 volgens mij ook al, volgende week gaan er weer 2 nieuwe in.

Volgende maand moet alles klaar zijn.

7x Efteling bezocht in 2018.

http://www.youtube.com/eftel1ngfan

Krijgen we nu weer dat gezeur met dat gordijn? Het is wel vreemd dat dat in die scene zo vaak gebeurt.(Ik bedoel hier ook dat eerste blauwe gordijn mee)

Dit las ik heel toevallig vorige week op Eftelpedia (nog over de evacuatie gesproken):

"Het transportsysteem is voorzien van een automatische noodstopinstallatie, waarbij iedere boot naar een bepaald punt vaart waar bezoekers kunnen uitstappen en zich richting één van de 15 nooddeuren kunnen begeven. In een aantal scènes is de ruimte tussen de boot en de kade te groot om te springen, op deze plekken liggen opblaasbare matten die bij nood zichzelf opblazen om als brug te kunnen dienen. De nooddeuren, allemaal geheel verwerkt in het thema van de scènes, sluiten bijna allemaal rechtstreeks aan op de buitenkant van het gebouw, waardoor je snel veilig bent gesteld."
http://www.eftepedia.nl/lemma/Fata_Morgana

Op de site zie je ook een plaatje van zo een opblaasbare mat in werking. Zijn dus niet die opblaas kussens zoals de gene die je nu ziet varen.

Dat van die gordijn in het paleis vind ik wel jammer want dan zie je vanaf het begin van de ruimte de Djinn(?) al wat een beetje het verrassingseffect weg neemt (er vanuit gaande dat je de attractie nog nooit heb bezocht dan haha).

Versie: 1 Aangepast: 23 februari 2015 23:47 door: DenniSundaY reden: Geen reden aangegeven
vanochtend deden de geluidseffecten het niet in de jungle scene en de bedelende man zei ook niks meer

Citaat en de bedelende man zei ook niks meer

Die is er eindelijk achter gekomen dat het bedelen om guldens en Duitse marken geen zin meer heeft.

Dit jaar: Efteling in 2016 72x | Baron 1898 in 2016 93x - Vorig jaar: efteling in 2015 146x | Baron 1898 in 2015 214x - Totaal: bezoeken park 1012x | Baron1898 307x

Plaetjesmaker.nl voor al uw Efteling foto's

Offline Daanvk
De bedelende man deed het vandaag wel weer.

Ik ben vandaag 2x in de fata morgana geweest want het was lekker rustig. De eerste keer werkte alles goed. De tweede keer deed het gordijn bij de djinn het niet meer, ik vraag me af waar dat gordijn allemaal mee bezig is :
[/url]

Citaat van: Daanvk link: /forum/8/226/789230 op: 15-03-2015 21:01:50

De tweede keer deed het gordijn bij de djinn het niet meer, ik vraag me af waar dat gordijn allemaal mee bezig is :

It's Alive!!!

Best raar eigenlijk dat ze altijd problemen hebben met dat ene gordijn. Zou het niet slim zijn om helemaal te vervangen?

"Iemand die zich gedwongen aanpast bij de geest van de tijd, die vermoord zijn persoonlijkheid"

- Anton Pieck

Citaat van: Eftellingen link: /forum/8/226/789251 op: 16-03-2015 08:04:28

De tweede keer deed het gordijn bij de djinn het niet meer, ik vraag me af waar dat gordijn allemaal mee bezig is :

It's Alive!!!

Best raar eigenlijk dat ze altijd problemen hebben met dat ene gordijn. Zou het niet slim zijn om helemaal te vervangen?

Dat ze dat dan niet direct hebben gedaan tijdens het onderhoud afgelopen herfst

Citaat van: kaatsheuvel_fan link: /forum/8/226/789260 op: 16-03-2015 11:49:03

Citaat van: Eftellingen link: /forum/8/226/789251 op: 16-03-2015 08:04:28

It's Alive!!!

Dat ze dat dan niet direct hebben gedaan tijdens het onderhoud afgelopen herfst

Misschien hebben ze het geprobeerd?

was het helemaal vergeten te melden maar sinds vorige week woensdag is het onderhoud van de fata afgerond.

We kunnen weer in 14 nieuwe boten stappen nu ze allemaal zijn vervangen.

7x Efteling bezocht in 2018.

http://www.youtube.com/eftel1ngfan

Offline Weirdo
Nice.

Offline Robin
De drijvende ogen zien we dus niet meer terug.

Kan iemad mij vertellen wat er veranderd is

Zoals je al waarschijnlijk hebt gehoord zijn nu alle boten vervangen door nieuwe exemplaren (let er wel op dat deze nagenoeg hetzelfde zijn) en zo zijn de geluiden bij iedere kalief geüpdatet. Tevens is er bij de eerste kalief (of in de volksmond de tovenaar in de jungle) een sterreneffect aan het plafond bevestigd en is de groene laser daar nu blauw. Het mooiste moet nog komen: de eerste scène heeft magische geluiden gekregen en heeft een projectie i.p.v. het miniatuur in het begin gekregen. Verder zijn er enkele details toegevoegd en werken nagenoeg alle animatronics weer (soepeler). Ook enkele baarden van deze animatronics zijn vervangen. Voor de rest is alles weer netjes gemaakt.

Villa Volta in RCT3? Check het hier: http://wqd.nl/ePww We'll meet again. Don't know where, don't know when... Oh I'll know we'll meet again some sunny day... De 6 Zwanen 2019!

Ja de rest heb ik al meegemaakt ,maar bedankt

Ok, ik wist niet hoe ver je al was.

Villa Volta in RCT3? Check het hier: http://wqd.nl/ePww We'll meet again. Don't know where, don't know when... Oh I'll know we'll meet again some sunny day... De 6 Zwanen 2019!

Mooi dat bootje 14 weer terug is, is meteen ook capaciteitverhogend

De Efteling is zelf al een wonder op zich!

Offline Weeke
Toen ik vorige week in de Efteling was viel dit me op:

Lijkt net alsof die eend daar bovenop het bord een nestje heeft gemaakt ofzo! Dit is trouwens bij de uitgang, tussen de attractie en Bazaar in

Wie niet in het sprookjesbos is geweest, heeft de Efteling niet bezocht!

Wat grappig

baron 1898 here i come

Pagina: 155 van 160 (3184 items)
<< 1·2·3·150·151·152·153·154·155·156·157·158·159·160 >>