Forum: Aquanura

Pagina: 1 van 5 (39 items)
<< 1·2·3·4·5 >>
Pagina: 46 van 46 (916 items)
<< 1·2·3·41·42·43·44·45·46 >>

Offline Robin
@Mennoo_ Als er zaterdag maar één show was is het duidelijk waarom Aquanura 1 om 19:15 draaide. Maar op Eftelstats stonden twee shows op de lijst. Zal wel weer een fout in de app zijn geweest dan.

Citaat van: Robin link: /forum/8/21717/810774 op: 16-12-2016 17:44:48

@Mennoo_ Als er zaterdag maar één show was is het duidelijk waarom Aquanura 1 om 19:15 draaide. Maar op Eftelstats stonden twee shows op de lijst. Zal wel weer een fout in de app zijn geweest dan.

Eftelstats moet je niet meer geloven. De gewone Efteling app en ook looopings wachttijden gaf zaterdag enkel een show om 19:15 aan. Alleen eftelstats gaf het anders aan en was daarmee incorrect

Aquanura verslaafd

- Parken 2015: Efteling 4x

- Parken 2014: Phantasialand 5x, Efteling 32x, Bobbejaanland 1x, Toverland 1x, Movie Park Germany 1x

51x Efteling bezocht in 2017.

http://www.youtube.com/eftel1ngfan

Leuk gedaan!

Offline Robin
Het viel me vanmiddag op dat de vijver wel erg volgegroeid is.

(Telefooncamera)

Zolang het de installatie niet aantast is het ook niet heel erg, toch?
Hoeft toch geen steriele bak te zijn?

Laat elke ster feller schijnen, in deze duisternis...

Offline Robin
Citaat van: WaterorgelFreak link: /forum/8/21717/812647 op: 12-06-2017 22:21:29

Zolang het de installatie niet aantast is het ook niet heel erg, toch?
Hoeft toch geen steriele bak te zijn?

Het kunstmatige uiterlijk van de vijver neemt wat af en kijkend naar de kikkers voegt het zelfs wat toe.
Ik denk wel dat het iets zegt over het water, wat naar verluid slecht is voor de installatie.

Offline Weirdo
http://www.looopings.nl/weblog/7848/Efteling-zoekt-oplossing-voor-algenexplosie-bij-Aquanura.html

Offline Robin
Volgens de woordvoerster zit het niet binnen die ring, maar volgens mij zag ik dat toch wel een beetje.

gisteren tijdens het Midsummer festival draaide ze de Tiesto Aquanura show. en het viel mij op dat het bassin minder water bevatte dan normaal. maar de show deed het foutloos! zelfs alle waaiers deden het goed! dus misschien is nu eindelijk het jaren lange probleem van kapotte Fonteinen verholpen.

Citaat van: Aquanurafan link: /forum/8/21717/812710 op: 18-06-2017 22:00:22

gisteren tijdens het Midsummer festival draaide ze de Tiesto Aquanura show. en het viel mij op dat het bassin minder water bevatte dan normaal. maar de show deed het foutloos! zelfs alle waaiers deden het goed! dus misschien is nu eindelijk het jaren lange probleem van kapotte Fonteinen verholpen.

Het probleem is vooral dat een aantal fonteinen/waaiers uniek zijn in de wereld dus als zo'n onderdeel kapot gaat dan ligt dit niet op voorraad en moet dit dus eerst gemaakt worden en dan nog eens verschepen en vervangen. Dit is allemaal erg prijzig dus ze proberen het meeste te verzamelen zodat ze dit maar 1x per jaar hoeven te doen bij het grote onderhoud.

51x Efteling bezocht in 2017.

http://www.youtube.com/eftel1ngfan

Citaat van: Aquanurafan link: /forum/8/21717/812710 op: 18-06-2017 22:00:22

Denk dat de lage waterstand te maken heeft met de algenexplosie. Op deze manier willen ze denk ik voorkomen dat de algen ook in de fonteinenbak terechtkomen.

Parken 2017: Efteling 7x

Parken 2016: Efteling 14x | Phantasialand 3x | Europapark 1x | Moviepark Germany 1x | Walibi Holland 1x

Efteling totaal 47x

dit dacht ik ook. maar bij navraag aan de Efteling op Facebook, bevestigen ze mij dat dit daar niks mee te maken heeft.

Citaat van: Aquanurafan link: /forum/8/21717/812733 op: 20-06-2017 22:28:22

dit dacht ik ook. maar bij navraag aan de Efteling op Facebook, bevestigen ze mij dat dit daar niks mee te maken heeft.

De efteling is wel is vaker de mist in gegaan op social media, dus zou volgensmij best kunnen! Als die algen bij de fonteinen komen kan dit wel schade aanrichten lijkt mij!

Herinneren jullie je de foto's nog van toen Aquanura aangelegd werd? Met de hele onderwaterconstructie waar alles aan vast is gemaakt? Met de bedrading en de gasleidingen? Stel je voor dat je daar algen in krijgt en je moet dan iets vervangen.

De Markies

je wilt nu al niet zien hoe die bak eruit ziet. Als men de fonteinenbak leegmaakt is het al een smerig werkje omdat alles zo glibberig en vies is...

Zo lang ich nog in laeve bèn, bèn ich eine Fortuna fan!

Pagina: 46 van 46 (916 items)
<< 1·2·3·41·42·43·44·45·46 >>