Forum: Efteling YouTube Kanaal

Pagina: 1 van 3 (24 items)
<< 1·2·3 >>
Pagina: 78 van 78 (1555 items)
<< 1·2·3·73·74·75·76·77·78 >>

De Efteling heeft een prachtige video van het verhaal van de SprookjesSprokkelaar gemaakt!

Kijk ook eens op Youtube.com/EftelwesleyHD, meer dan 9000 Abonnees!

Ik vind dit erg mooi, net een kleine bioscoopfilm! Het boek heb ik nooit gelezen, dus ik had geen idee wat ik kon verwachten (maar dat was juist wel leuk).

Leuk gedaan! Dit zorgt gelijk voor veel duidelijkheid, voor zowel Nederlandstaligen als internationale bezoekers.

Villa Volta in RCT3? Check het hier: http://wqd.nl/ePww We'll meet again. Don't know where, don't know when... Oh I'll know we'll meet again some sunny day... Achtbaan 2019!

Mooi verhaal, en erg professioneel gemaakt ook!

Auties love Efteling

De Magische Klok #20 alweer!

Blijft een hele leuke Youtube serie!

Offline Weirdo
En de nieuwe magische klok is er weer.

Deze keer over Droomvlucht.

Vind het jammer dat er weinig achtergrond geschiedenis is, volgens mij was dit al vaker uitgebracht dan alleen in deze video.

The Monsterball Tour Mei 2010 <3! - Born This Way Ball September 2012 <3! - artRAVE: The ARTPOP Ball September 2014 <3! - Cheek to Cheek Tour Juli 2015 <3 - The Joanne World Tour 2017 <3!

Nieuw Internationaal Slaaplied:

Kijk ook eens op Youtube.com/EftelwesleyHD, meer dan 9000 Abonnees!

Wederom een Magische Klok, dit maal over het Kinderspoor. Misschien niet veel (nieuwe) informatie dit keer, maar de oude beelden zijn altijd leuk om te zien.

Er is weer een nieuwe The Making-of: Symbolica Aflevering 6

Weer een nieuw filmpje van de Magische Klok.

Symbolica, het rijk der Fantasie...

Om antwoord te geven op de laatste vraag in het filmpje: vuur. Ik ervaar vuur iedere keer heftiger dan water. Doordat je meer "hobbels" hebt. Ik vraag me af hoe andere drakenstrijders dit ervaren...

Voor mij is het dan weer water. Lijkt sneller te gaan en voelt bij het gedeelte van Edna veel vrijer en open, dan de vuurbaan.

Villa Volta in RCT3? Check het hier: http://wqd.nl/ePww We'll meet again. Don't know where, don't know when... Oh I'll know we'll meet again some sunny day... Achtbaan 2019!

Citaat van: roderick link: /forum/8/20252/812608 op: 07-06-2017 16:00:51

Weer een nieuw filmpje van de Magische Klok.

Zoals de efteling zelf op smoelenboek vermeld is dit de allerlaatste aflevering.
Dus er komt nu geen Magische Klok meer helaas.

Al oogt deez' villa lief en mild, daarbinnen word het toch iets wild.

U lijkt soms overkop te gaan.. voelt u dan angst? Blijf dan hier staan!

En ouders, is uw kind nog klein, bedenk, het kan wat griezelig zijn...

Pagina: 78 van 78 (1555 items)
<< 1·2·3·73·74·75·76·77·78 >>