Forum: VogelRok

Pagina: 1 van 3 (20 items)
<< 1·2·3 >>
Pagina: 141 van 141 (2803 items)
<< 1·2·3·136·137·138·139·140·141 >>

Voor de niet-kenners heb ik even snel de ondergrondse kelder in rood erbij getekend en in groen de locatie van de oude fotobalie.

Villa Volta in RCT3? Check het hier: http://wqd.nl/ePww We'll meet again. Don't know where, don't know when... Oh I'll know we'll meet again some sunny day... De 6 Zwanen 2019!

Is er iemand die zou kunnen uitleggen/tekenen hoe men het station bereikte voordat de wachtrijkelder aangelegd werd?

Citaat van: IProducties link: /forum/8/20/816098 op: 13-03-2019 17:51:46

Dan rijst wel de volgende vraag naar boven: hoe wil je met de huidige wachtrij de kelderrij nog bereiken? De uitgangstunnel belemmert namelijk een doorgang tussen wachtrij en kelderrij.

Je zou het grondig kunnen aanpakken en de uitgang zoals eerder gesuggereerd kunnen verplaatsen naar de huidige dienstingang. Dan dient er wel intern een nieuw pad gecreƫerd te worden voor de invalideingang en wellicht bestaat er een wens om een single riders wachtrij aan te leggen. Misschien zou dat kunnen met een brug achter de controleruimte naar de huidige trap in het station.

De wachtkelder is er altijd geweest, deze is gewoon ingekort in 1999. Daarvoor liep je door de gehele ruimte, een eigenlijke kopie van het station erboven, en kwam je uit aan de (nu vanaf de trap waar je binnenkomt gezien) linkerkant, waar nu een blauwe deur is.

De uitgang en invalideningang zouden nog dezelfde gang kunnen zijn, dat wordt bij een aantal andere attracties ook zo gedaan. Een single riders line hoeft er waarschijnlijk / hopelijk niet te komen, gezien de hoge capaciteit en relatieve rust bij de attractie. Maar hoe bedoel je die brug, brandhout? Ik zie het even niet voor me.

Pagina: 141 van 141 (2803 items)
<< 1·2·3·136·137·138·139·140·141 >>