Forum: Efteling Pin Parade

Pagina: 1 van 21 (187 items)
<< 1·2·3·4·5·6·19·20·21 >>
Pagina: 263 van 263 (5259 items)
<< 1·2·3·258·259·260·261·262·263 >>

Het zou niet 'netjes' zijn om een Limited Edition opnieuw uit te brengen....

Vraagje. De pins van Pardoes en Pardijn die bij de Limited Edition zitten.
Hebben die hetzelfde EPP nummer als die los verkocht worden?

Lijkt me niet dat men de limited Edition opnieuw uit gaat brengen dan zijn ze niet meer limited.

waren 500 sets, de dus de gewone oplage.

Pardoes en Pardijn zijn er los 1500 st. van.

Op Marktplaats staan nog enkele sets te koop....

Wel raar dat er nog geen foto's van deze set zijn geplaatst; de vaste leden die normaal de foto's plaatsen waren zaterdag ook gewoon in het park.

Pins van Pardoes en Pardijn hebben inderdaad hetzelfde pin nummer.

Versie: 2 Aangepast: 7 juli 2017 21:04 door: CKIW-Productions reden: Geen reden aangegeven
Versie: 1 Aangepast: 6 juli 2017 21:12 door: CKIW-Productions reden: Geen reden aangegeven
Wanneer de dagen korter worden verandert de Efteling in een sprookjesachtige wereld van twinkelende lichtjes, ijspret, knisperende kampvuren en speciale winterattracties. En als de avond valt... verschijnen drie attracties in een andere gedaante. Schimmen komen tot leven, niets is wat het lijkt!

hoi ik heb een vraag zijn er nog nieuwe lijsten bekend met de foto's en gegevens van de pins ik moet mijn map nog bij werken maar heb van de laatste tijd niets meet gezien op pinparade tot maart

Zo jammer dat er dit jaar geen Pleinen Festijn pins zijn uitgekomen!

dromen met ogen open, droom je wel of droom je niet? maar is het ook waar wat je ziet?

De limited editie van de symbolica pins hangen weer in de loetiek

Ik weet niet of dit een heruitgave is of dat er nog n voorraad was

Dit betreft een heruitgave.

Citaat van: H.Hightower link: /forum/8/187/813251 op: 18-08-2017 19:22:26

Dit betreft een heruitgave.

Jammer, voor n 'Liemeted edition'
Dan is het exclusieve er ook af

Van de andere kant worden asociale handelaren via marktplaats wel getackeld

Versie: 1 Aangepast: 18 augustus 2017 19:39 door: Stefan-89 reden: Geen reden aangegeven
Citaat van: Stefan-89 link: /forum/8/187/813252 op: 18-08-2017 19:37:40

Van de andere kant worden asociale handelaren via marktplaats wel getackeld

Beter. Het is sowieso niet slim om iets uit te brengen als limited edition, brengt alleen maar ellende met zich mee.

Iemand enig idee wat de oplage is van de Sprookjessprokkelaar de Musical pin?

Volgens dit berichtje is de oplage 1000 stuks.

https://twitter.com/efteling/status/908271618467786753

Hartelijk dank!

Offline Sdt
Waarom zou de Efteling helemaal geen bericht hebben uitgestuurd over de nieuwe winterpin? Er staat geen nieuwsbericht op deze site en ook niets bij Looopings.

@Sdt je bent niet de enige die dit vraagt. Bij de Lotiek wisten medewerkers te zeggen dat er wat fout was gegaan in de communicatie naar het publiek. Zowel niks per mail als op tijd in de “media”. Ze hebben dit op proberen te lossen door het last minute op twitter te posten in de hoop dat men het zou verspreiden. Oplage is 500’dus niet te lang wachten, maar is nog redelijk.

Offline Sdt
Aha, Twitter heb ik niet. Hopelijk lukt het de volgende keer weer wel om het op tijd te communiceren!

Ik weet niet.... Het lijkt allemaal minder en minder te worden. Toch zo zonde...
Als ik in de Marskramer rondloop krijg ik de rillingen van alle prullaria die daar te koop zijn.
Waar zijn de echte leuke items toch gebleven...

"Hahaha, haa, dan kan ik eindelijk eens flink doorlopen," riep Springkuit,

Offline Elske
Ik heb begrepen dat de pin inmiddels al uitverkocht is.

Echt?!?

Symbolica, het rijk der Fantasie...

Offline Elske
Ja, echt.

https://twitter.com/Efteling/status/930059861974552576

Versie: 1 Aangepast: 13 november 2017 19:02 door: Elske reden: Geen reden aangegeven
Dat wordt dus nieuwe fabriceren. Ik vind trouwens 500 stuks veel te weinig, al je ziet hoe snel telkens alles op is. Levert ook gelijk weer meer geld op voor nieuwe attracties.

Villa Volta in RCT3? Check het hier: http://wqd.nl/ePww We'll meet again. Don't know where, don't know when... Oh I'll know we'll meet again some sunny day... Achtbaan 2019!

Pagina: 263 van 263 (5259 items)
<< 1·2·3·258·259·260·261·262·263 >>