Forum: Efteling Pin Parade

Pagina: 1 van 21 (187 items)
<< 1·2·3·4·5·6·19·20·21 >>
Pagina: 3 van 264 (5261 items)
<< 1·2·3·4·5·6·7·8·262·263·264 >>

ik weet niet of het hier in thuis hoort, maar ik vroeg me af wat iedereen met zijn/haar pins doet? ik heb zelf een "goud" achtig kartonnetje en daar prik ik ze allemaal op en heb ik ze gewoon op mijn bureau staan, maar wat doen jullie er mee?

Spelfout in bovenstaande tekst? M'n excuses

Haha, dat vroeg ik me gister ook af. Waar laat iedereen zijn pins of hoe draagt ie ze. Nou ik bewaar alles wat met de efteling te maken heeft in mijn speciale efteling-la (die al uitpuilt van alle spullen ) behalve beeldjes enzo, die zet ik ergens in mijn kamer op een plank om naar te kijken (zoals baby rok die uit het ei komt (sweety! )) Als ik naar de efteling ga doe ik ze op mijn jas, vest of t-shirt (wat ik dan aanheb). En eerlijk gezegt heb ik maar 2 pins Maar ik ga vanaf nu na elke (of op de) pindag de nieuwe pin kopen en misschien nog een andere erbij. Die van jubileum wil ik graag hebben.

Ik heb ze allemaal op een prikbord zitten, behalve de oude steekspeldjes, die staan in mijn vitrine in een kartonnetje geprikt. De buttonpins zitten aan een keycord die weer aan het prikbord hangt.
Heb alleen pech dit jaar, zal een nieuw prikbord bij moeten kopen.

If I am different the difference is I am me! <br />[url=http://www.devijfzintuigen.nl/help/een-post-met-inhoud]Heeft jouw post inhoud genoeg? Klik hier voor een handleiding

Ik spaar ze wel.. maar niet dat ik ze allemaal heb.
Ik weet niet hoeveel ik er heb.. maar denk zo'n 25.. (ook best weinig..)
Ik koop ook alleen maar welke ik mooi vind..

Ik ook hoor Waarom zou je lelijke pins kopen? (niet dat die er veel zijn hoor)

ik heb er ook nog niet zo veel hoor, ik heb er nou ong 15 a 20 en 2 daarvan ga ik vaak mee op pad om te kijken of ik personeel zie met zo'n keykoord waar de pins aanhangen, kijk ik even of ze leuk zijn, en kan ik ze ruilen

ik zie eigenlijk nooit personeel met die keykoords. Zijn ze op een speciale plek te vinden ofzo?

Die zijn er overal, alleen zijn er niet zo heel veel. Overigens zijn het meestal wel de personeelsleden die het zelf leuk vinden om het te doen. Ze kunnen gewoon bij een attractie staan.

If I am different the difference is I am me! <br />[url=http://www.devijfzintuigen.nl/help/een-post-met-inhoud]Heeft jouw post inhoud genoeg? Klik hier voor een handleiding

Offline Jasper
Daar kun je weer een wedstrijd van maken: Vind de man met het keykoord en win 50.000 Euro Pins!

Ik ben pas begonnen met sparen en heb er nu (al) 12.

Citaat van: Jasper link: /forum/8/187/15385 op: 11-04-2007 16:58:27

Daar kun je weer een wedstrijd van maken: Vind de man met het keykoord en win 50.000 Euro Pins!

haha, lol . Ik ga de volgende keer maar eens de VV-jubileum kopen. Trouwens, bestaat de droomvlucht dit jaar niet 15 jaar of telt het volgend jaar pas omdat ie een jaar later openging? hij opende in het 40ste jaar en nu is het het 55ste jaar

De nieuwe pins van vandaag:

Citaat Een Ezeltje Strekje pin (met bewegende staart), een Pardijntje pin met luikjes en (je gelooft het niet) een Lekker & Gezond pin.
RainTree op Themepark.nl

Die ezeltje strekje pin lijkt me wel leuk.
Maar die Pardijntje... Zeker net iets als elf medaillon?

-

Offline Fox
Het medaillon vind ik best mooi eigenlijk. Ik heb nu een stuk of 12 pins. Ik vind ze overigens wel redelijk aan de prijs.

Deze wachtrij... deze vervloekte wachtrij... het is een hel gelijk!

hoi ik ben nieuw in dit foruum nou ja niuew ik hep hier een aantal keer gekeken
en nu ben ik lid? 

Wist je al dat je jemonderaan het forum bij het gedeelte algemeen jezelf kunt voorstellen?

was vandaag in de efteling, en heb even een foto gemaakt van de nieuwe pins:

Is de OR pin het gehele seizoen (zolang de voorraad strekt) te koop in de Loetiek?
Aangezien ik zie dat er 3.000 stuks zijn uitgegeven.

Maar ik vind het wel toepasselijk dat de Sprookjesbos pin is uitgegeven op EPP 100! :-)

-

Offline Wyvern
Ik neem steeds een pins aan de smid.

Drakenstrijders onbevreesd, trek ten strijde tegen het beest.

http://www.youtube.com/watch?v=xFoqG-bfHns

Offline Ruben
Waar staat de OR pin voor? welke toepassing?

wat betreft pins weet ik nog niets van de efteling  :'(

wil iemand me even uitleggen wat pins zijn , wat je ermee kunt , waar je ze kunt kopen en of je ze op bepaalde dagen kunt krijgen of het hele jaar / seizoen door ?

Pagina: 3 van 264 (5261 items)
<< 1·2·3·4·5·6·7·8·262·263·264 >>