Forum: Efteling Pin Parade

Pagina: 1 van 21 (187 items)
<< 1·2·3·4·5·6·19·20·21 >>
Pagina: 260 van 263 (5259 items)
<< 1·2·3·255·256·257·258·259·260·261·262·263 >>

En sjieke pins zijn het zeker! Mooi voor bij de collectie!!!

Treed binnen met een reine ziel opdat de doem valt van dit huis en mijn ziel de rust verkrijgt waar ik zo hevig naar verlang.

Maarliefst 3 pins komen er uit van de Indische Waterlelies.

"Iemand die zich gedwongen aanpast bij de geest van de tijd, die vermoord zijn persoonlijkheid"

- Anton Pieck

Ze gaan 10 euro kosten in een oplage van 1000 stuks.

92x Efteling bezocht in 2017.

http://www.youtube.com/eftel1ngfan

Kijk ook eens op Youtube.com/EftelwesleyHD, meer dan 9000 Abonnees!

Zien er netjes uit, zo in goudkleur.

Villa Volta in RCT3? Check het hier: http://wqd.nl/ePww We'll meet again. Don't know where, don't know when... Oh I'll know we'll meet again some sunny day... Achtbaan 2019!

Die met het elfje vind ik leuk. Heb het idee ook dat die al eerder verkocht is.
Die andere vind ik niet heel geweldig.

Vriendschappen kun je vinden door heel Nederland .. én Kaatsheuvel

Welke pins zijn er nu nog te koop in de Loetiek?

"Hahaha, haa, dan kan ik eindelijk eens flink doorlopen," riep Springkuit,

* Enkele Banier-pins van het Negen Pleinen Festijn
* Klein Duimpje musical
* Negen Pleinen Festijn 2015
* Indische Waterlelies
* Vraagteken zakjes
* Pinokkio Logo
* Droomvlucht de Musical
* Jelka & Kendrik

Verder weet ik het zo snel niet uit mijn hoofd

Vriendschappen kun je vinden door heel Nederland .. én Kaatsheuvel

Offline larsk
Erg mooie set die er nu uit is gekomen. De Efteling brengt (gelukkig) vaker pins uit dan ik had verwacht.

hoogmoed komt voor den val!

Offline sonja
Is de pin set van de Indische waterlelies nog te koop? En zo ja, dan nog steeds alleen in de loetiek?

Ja deze is nog steeds te koop Sonja, voor zover ik weet inderdaad alleen in de Loetiek.

Treed binnen met een reine ziel opdat de doem valt van dit huis en mijn ziel de rust verkrijgt waar ik zo hevig naar verlang.

Offline sonja
Dank je wel! Ik heb ze inderdaad gevonden. Had het geluk dat de loetiek open was vandaag.

Morgen komt er weer een nieuwe pin uit. Ter gelegenheid van het negen pleinen festijn. De oplage is 500 stuk maar de prijs is nog niet bekent.

De pin kost 7,50 volgens de Efteling op Twitter.

Ik vind de manier waarop ze de pins aankndigen via twitter wel beter dan voorheen toen er maandelijks eeb pin uit kwam. Van mij mag nog steeds de aantal uitgaves per jaar omhoog.. maar ik kan vrede hebben met de aantal keer dat er een pin verschijnt nu.
Het is wel jammer dat er veel dezelfde catagorie pins verschijnen, omdat de speciale gelegenheden enkel nieuwe attracties, evenementen/seizoenen, jubilea of musicals zijn.

De negen pleinen festijn pin 2016 is al weer uit verkocht.

Citaat van: eftelingfan link: /forum/8/187/808365 op: 17-07-2016 20:19:54

Zijn de pins van de Indische Waterlelies nog te koop? En zo ja, hoe lang zouden die daar nog hangen? Ik kom pas naar de Efteling eind deze zomer, en ik hoop dat ik nog zo'n setje kan bemachtigen...

Citaat van: Ruben VdB link: /forum/8/187/808378 op: 18-07-2016 14:00:58

Citaat van: eftelingfan link: /forum/8/187/808365 op: 17-07-2016 20:19:54

Zijn de pins van de Indische Waterlelies nog te koop? En zo ja, hoe lang zouden die daar nog hangen? Ik kom pas naar de Efteling eind deze zomer, en ik hoop dat ik nog zo'n setje kan bemachtigen...

Die zijn er nog ja maar ze zijn al wel aan de laatste bakken bezig. Nu nog wel meer als 100 verkrijgbaar.

Efteling brengt nieuwe winter-pin uit

Op zondag 27 november brengt de Efteling weer een nieuwe winter-pin uit. Het is de derde pin in de vorm van een sneeuwbol, waarin een Eftelings huisje is afgebeeld. Na Lot's Kraamhuys en het huisje van Repelsteeltje is deze keer het kabouterhuis van het wasvrouwtje aan de beurt. Op deze dag is het Efteling-abonnement gewoon geldig, dus verzamelaars kunnen hun slag weer slaan in de Loetiek in Marerijk.

De oplage van deze nieuwe pin zal waarschijnlijk ook weer 500 stuks zijn, net als de voorgaande uit dezelfde serie. De prijs lag toen op 6 euro per stuk.

Ongeveer een jaar geleden besloot de Efteling alleen nog maar pins uit
te brengen bij speciale gelegenheden zoals evenementen, openingen of
bijzondere jubilea.

In de Verzamelgids van De Vijf Zintuigen is de gehele collectie Efteling-pins te vinden.

Bron: Efteling

Wat een omschrijving van de Efteling.
Tenminste op de pin is het wasvrouwtje er niet bij.
Dus het huisje met het wasvrouwtje gaat dan helaas niet op.

Al oogt deez' villa lief en mild, daarbinnen word het toch iets wild.

U lijkt soms overkop te gaan.. voelt u dan angst? Blijf dan hier staan!

En ouders, is uw kind nog klein, bedenk, het kan wat griezelig zijn...

Pagina: 260 van 263 (5259 items)
<< 1·2·3·255·256·257·258·259·260·261·262·263 >>