Forum: Efteling Pin Parade

Pagina: 1 van 21 (187 items)
<< 1·2·3·4·5·6·19·20·21 >>
Pagina: 258 van 263 (5259 items)
<< 1·2·3·253·254·255·256·257·258·259·260·261·262·263 >>

Denk wel dat de oplage ruim voldoende ia zodat iedereen nog minstens een jaar de tijd heeft om hem te bemachtigen hoor
Ze willen juist geen gedoe meer met de pins, en juist als je de pindagen verminderd, zullen ze ook wel zorgen voor een goede oplage. Dus geen stress

Offline Elske
Citaat van: stannypanny link: /forum/8/187/804779 op: 07-03-2016 09:16:26

Neem aan dat de pin ook op andere verkooppunten aangeboden wordt!? Mijn bezoek staat gepland op de 25e en zou de pin wel graag mee willen nemen! ;-)

Reken er maar op dat de Loetiek de pins zal blijven verkopen

Er zijn maar enkele pin-opties die buiten Loetiek te koop zijn

Vriendschappen kun je vinden door heel Nederland .. én Kaatsheuvel

Ik vind het eerbetoon aan Monstro van Disney''s Pinokkio echt een leuk idee.

Citaat van: nick.dinnissen@gmail.com link: /forum/8/187/804803 op: 08-03-2016 12:42:56

Ik vind het eerbetoon aan Monstro van Disney''s Pinokkio echt een leuk idee.
Ik weet wel zeker dat ze dat niet gaan doen. Het is en blijft de concurrent, zou een beetje apart zijn.

Versie: 1 Aangepast: 8 maart 2016 17:56 door: Donald D reden: Geen reden aangegeven

Nieuwe houten pin van pinokkio

Ter gelegenheid van de opening van het sprookje Pinokkio brengt de Efteling sinds maanden weer een nieuwe pin uit. Op 24 maart, de eerste dag dat alle bezoekers het nieuwe sprookje kunnen gaan bewonderen, zal de Loetiek de hele dag geopend zijn zodat deze pin gekocht kan worden.

Vandaag bracht de Efteling op social media naar buiten dat de nieuwe pin van hout gemaakt zal zijn en liet daarbij ook een foto zien van de nieuwe pin. Hiermee komt de Efteling de belofte na om bij speciale gelegenheden toch nog een pin uit te brengen.  De prijs van de pin wordt 6 euro, de oplage is nog niet bekend.

Bron: Efteling

92x Efteling bezocht in 2017.

http://www.youtube.com/eftel1ngfan

Wauw netjes, super mooie pin! Die wil ik wel.

The Monsterball Tour Mei 2010 <3! - Born This Way Ball September 2012 <3! - artRAVE: The ARTPOP Ball September 2014 <3! - Cheek to Cheek Tour Juli 2015 <3 - The Joanne World Tour 2017 <3!

Leuk bedacht om hem van hout te doen maakt het er een die er echt uit springt in de verzameling, complimenten!

Alleen jammer dat de pin alleen te koop is in de 'Loetiek' en deze is alleen in het weekend geopend. Per dag zullen ze kijken of ze de Loetiek zullen openen, aldus medewerker op twitter.

Weet iemand of het 'smidje' nog steeds werkend is?

Treed binnen met een reine ziel opdat de doem valt van dit huis en mijn ziel de rust verkrijgt waar ik zo hevig naar verlang.

Citaat van: stannypanny link: /forum/8/187/805201 op: 20-03-2016 21:15:23

Alleen jammer dat de pin alleen te koop is in de 'Loetiek' en deze is alleen in het weekend geopend. Per dag zullen ze kijken of ze de Loetiek zullen openen, aldus medewerker op twitter.

Donderdag is de loektiek ook de hele dag open om de pin te halen en het smidje werkt nog gewoon ja.

92x Efteling bezocht in 2017.

http://www.youtube.com/eftel1ngfan

Donald D

Ik had het eigenlijk over de windwijzer op het huisje. Blijkbaar is mijn reactie onder de verkeerde topic terecht gekomen /-: Maar je hebt wel gelijk: Zo''n pin zou niks zijn.

Ik heb trouwens nog nooit een pin van het smidje gekregen... Ik herinner me dat ik hem 1 keer had aangezet, maar er kwam niks uit. Tenminste, ik zag nergens een opening waar deze uit zou kunnen komen.

Citaat van: nick.dinnissen@gmail.com link: /forum/8/187/805211 op: 21-03-2016 09:24:31

Ik heb trouwens nog nooit een pin van het smidje gekregen... Ik herinner me dat ik hem 1 keer had aangezet, maar er kwam niks uit. Tenminste, ik zag nergens een opening waar deze uit zou kunnen komen.

Je zag die nergens? Er zit een duidelijk gat onder het showtje en bij de betaalfunctie.
Als er niks uit komt, al er een storinkje zijn. Moet je bij het personeel vertellen dat er niks uitkwam.

Sprookjes Bestaan in de Wereld vol Wonderen.

DVHMark

O, daar had ik niet aan gedacht hahaha. Ik ga als Pinokkio af is toch naar de Efteling, dus als ik het kan onthouden, zal ik eens kijken (-;

Citaat van: eftelingfan link: /forum/8/187/805204 op: 20-03-2016 21:43:10

Citaat van: stannypanny link: /forum/8/187/805201 op: 20-03-2016 21:15:23

Donderdag is de loektiek ook de hele dag open om de pin te halen en het smidje werkt nog gewoon ja.

Aanstaande donderdag is de Loetiek inderdaad open ja, klopt. Dit is omdat dan de nieuwe pin te koop is. Echter zullen ze verder per doordeweekse dag kijken of de Loetiek open zal gaan. Desalnietemin vind ik het raar dat ze bijvoorbeeld vrijdag de Loetiek niet gewoon opengooien. Er is én een nieuwe pin én het is goede-vrijdag. Maargoed, we zullen zien of de Loetiek open zal gaan vrijdag.

Treed binnen met een reine ziel opdat de doem valt van dit huis en mijn ziel de rust verkrijgt waar ik zo hevig naar verlang.

Waarom is de Loetiek niet gewoon altijd open? Dan hebben meer mensen kans op een baan en ze verdient de Efteling meer geld. Én de pin-verzamelaars zijn happy.

De Efteling is er niet om mensen de kans op een baan te geven. Als er de hele dag iemand moet staan terwijl er niet zo veel verkocht word levert dat dus geen geld op en de pin verzamelaars zijn niet zo'n grote groep die per se elke dag bedient hoeft te worden. Onzin dus om de Loetiek altijd open te hebben.

Citaat van: Maurice3 link: /forum/8/187/805225 op: 21-03-2016 15:20:04

De Efteling is er niet om mensen de kans op een baan te geven. Als er de hele dag iemand moet staan terwijl er niet zo veel verkocht word levert dat dus geen geld op en de pin verzamelaars zijn niet zo'n grote groep die per se elke dag bedient hoeft te worden. Onzin dus om de Loetiek altijd open te hebben.

Ben het volkomen met je eens dat de Loetiek niet iedere dag open kan i.v.m. kosten. Maar dagen als goede vrijdag of iets dergelijks zijn toch wel dagen waarop ze eigenlijk open zouden moeten gaan!?

stanny panny

Correct. Zoals bijvoorbeeld in vakanties. En het idee was niet specifiek voor pin verzamelaars, want ik begrijp ook wel dat de kans groot is dat er dan werknemers de hele dag voor niets zouden staan.

Pagina: 258 van 263 (5259 items)
<< 1·2·3·253·254·255·256·257·258·259·260·261·262·263 >>