Forum: Acties 60-jarig bestaan voor 60 jaar fans

Pagina: 1 van 1 (6 items)
<< 1 >>
Pagina: 1 van 13 (248 items)
<< 1·2·3·4·5·6·11·12·13 >>

Offline apple
drsbartdeboer Bart de Boer
De Efteling bestaat bijna 60 jr! Speciaal voor onze online fans hebben we daarom kado's verspreid.. http://bit.ly/reOkQh #60jrfans #efteling

Mooi en leuk, helaas heb ik niet zo'n moderne telefoon hoor. Dat is wel weer jammer, ben ik al afgeschreven van deelname.

Blog: pompidom

Citaat van: apple link: /forum/8/16472/611168 op: 12-10-2011 15:04:37

Mooi en leuk, helaas heb ik niet zo'n moderne telefoon hoor. Dat is wel weer jammer, ben ik al afgeschreven van deelname.

Zelfde hier, beetje jammer...

Er word zomaar van uitgegaan dat iedereen tegenwoordig zo'n smartphone heeft...

Ik heb dan wel zo'n telefoon, maar ik denk niet dat er hier ergens in de buurt zo'n ding ligt! Dan moet ik toch in Tilburg zijn en aangezien daar veel Efteling fans wonen...

Ik had toch heel wat anders verwacht!

Offline apple
Citaat van: H.Hightower link: /forum/8/16472/611169 op: 12-10-2011 15:07:26

Zelfde hier, beetje jammer...
Inderdaad, had me erg op een verassing gehoopt enzo en nouja dit is leuk enzo. Maar helaas gaat dat zo niet werken dan.

Maar ik zie allemaal op twitter verassingen richting personen toe. Ben benieuwd of dat je die zonder telefoon kunt ophalen?

Citaat van: apple link: /forum/8/16472/611171 op: 12-10-2011 15:11:23

Maar ik zie allemaal op twitter verassingen richting personen toe. Ben benieuwd of dat je die zonder telefoon kunt ophalen?

Volgens mijn hebben die een Repudo gevonden.

Beetje jammer vind ik.. Ken wel iemand met zo´n telefoon dus vanavond maar eens ff kijken. Wel jammer voor de mensen die echt niet aan zo´n telefoon kunnen komen, die kunnen al gelijk niet meer meedoen..

Morgen er maar eens eentje oppikken als hij er nog ligt

Met een android smartphone uit 2010 werkt de app helaas niet, dat sluit volgens mij al een grote groep uit van deelname. Al had ik toch geen pakketjes in Haarlem verwacht.

Mijn persoonlijke mening: niet leuk. Ik vind dit een verrassing van niets waar veel mensen zich voor voor niets op verheugd te hebben. Maar degenen die hier door weten te komen verdienen wat mij betreft wel een Droomvlucht-kaartje

En ach, leuk dat ze eens wat doen voor hun online-fans zal ik maar denken..

Ze liggen in plaatsen over heel Nederland. In haarlem gok ik dat ze ook liggen

Offline apple
Ik heb bart de boer getweet hoe het nu zit als je niet zo'n moderne telefoon hebt. Hopenlijk krijg ik antwoord.

Ik ben dan wel weer in het bezit van zo'n smartphone, maar er ligt niets in mn buurt. Nadeel van buitenaf wonen ...zucht.

2011: 8x Efteling

Citaat van: Davey_JF link: /forum/8/16472/611179 op: 12-10-2011 15:20:23

Ze liggen in plaatsen over heel Nederland. In haarlem gok ik dat ze ook liggen

Toch gok ik dat de meeste om en in (ja, ik weet haast zeker ook in de Efteling) de Efteling liggen.

Nee. Heb het totaal beeld gezien en ze liggen ook in de buurt van Groningen.

Ah, ik had niet door dat je het totaal beeld kon zien!

Offline apple
Ze worden willekeurig ergens gedropt door dat programma ofzo, niet geplaatst ofzo.

Citaat van: maaarte link: /forum/8/16472/611186 op: 12-10-2011 15:25:32

Mag ik vragen hoe je het totaal beeld kunt zien?

Uitzoomen op de wereldmap. Veel gedropt in de randstad en er liggen er 6 rondom de Efteling

De meeste liggen inderdaad in de Randstad. In de provincie Utrecht liggen er meer dan 57.

Citaat van: apple link: /forum/8/16472/611171 op: 12-10-2011 15:11:23

Inderdaad, had me erg op een verassing gehoopt enzo en nouja dit is leuk enzo. Maar helaas gaat dat zo niet werken dan.

Ik heb ook zo'n "persoonlijke" tweet van Bart de Boer gekregen waarin hij mij een verrassing biedt omdat ik zo'n Eftelingfanaat ben. Er staat een linkje in en als ik daar op klik krijg ik een pagina met "je bent niet geautoriseerd dit te bekijken :'
Nou ja, ik laat deze ronde maar aan me voorbij gaan.

Citaat van: SannevG link: /forum/8/16472/611190 op: 12-10-2011 15:29:25

Ik heb ook zo'n "persoonlijke" tweet van Bart de Boer gekregen waarin hij mij een verrassing biedt omdat ik zo'n Eftelingfanaat ben. Er staat een linkje in en als ik daar op klik krijg ik een pagina met "je bent niet geautoriseerd dit te bekijken :'
Nou ja, ik laat deze ronde maar aan me voorbij gaan.

Moet je je misschien eerst aanmelden voor die app? Als je daar een geschikte telefoon voor hebt...

Geen een in Tilburg dus... Ik zou 20 km moeten reizen voor zo'n ding. Doen we dus is even niet. Trouwens wel leuk dat er eentje ligt op Barts oude werkplek: Eindhoven Airport.

Pagina: 1 van 13 (248 items)
<< 1·2·3·4·5·6·11·12·13 >>