Forum: Het Efteling Vragen Topic

Pagina: 1 van 9 (80 items)
<< 1·2·3·4·5·6·7·8·9 >>
Pagina: 617 van 617 (12339 items)
<< 1·2·3·612·613·614·615·616·617 >>

Via het envelop-pictogram bij de profielnaam van de desbetreffende persoon.

Villa Volta in RCT3? Check het hier: http://wqd.nl/ePww We'll meet again. Don't know where, don't know when... Oh I'll know we'll meet again some sunny day... Strookrijk 2020!

Offline Weirdo
Citaat van: Amelie link: /forum/8/1752/814460 op: 22-03-2018 14:08:51

Ok, wel graag dan, Weirdo. Alvast bedankt!
Kan ik hier op de een of andere manier via een pb mijn gegevens aan je doorgeven?

Dat kan. Zie de reactie hierboven.

Ik heb gehoord dat het pinbord uit de Loetiek verwijderd is.
Weet iemand waar het pinbord nu naar toe gaat?
Pins worden nog wel verkocht toch?

Wonderen bestaan...

Citaat van: Soldier24 link: /forum/8/1752/814713 op: 10-05-2018 22:26:26

Ik heb gehoord dat het pinbord uit de Loetiek verwijderd is.
Weet iemand waar het pinbord nu naar toe gaat?
Pins worden nog wel verkocht toch?

Klopt, deze verhuist naar het Efteling Museum, hier zullen alle pins te zien zijn.
Uiteraard worden er nog pins verkocht.

Efteling, oh, Efteling

Citaat van: Arathonk link: /forum/8/1752/814714 op: 10-05-2018 23:41:34

Klopt, deze verhuist naar het Efteling Museum, hier zullen alle pins te zien zijn.
Uiteraard worden er nog pins verkocht.

Pfew! gelukkig!

Wonderen bestaan...

Offline Weirdo
In de Loetiek worden een hoop non-Eftelingse spullen verkocht.
Nu er weer wat ruimte is, ben ik benieuwd of er onderhand eens iets fatsoenlijks verkocht gaat worden.

Versie: 1 Aangepast: 11 mei 2018 15:49 door: Weirdo reden: Geen reden aangegeven
Non Eftelingse spullen? Ik weet wel dat ik met mijn abonnement geen korting krijg daar

Citaat van: SDaniel link: /forum/8/1752/814722 op: 11-05-2018 14:16:31

Non Eftelingse spullen? Ik weet wel dat ik met mijn abonnement geen korting krijg daar

Roze plastic waterpispooltjes etc. vind ik niet echt Eftelings nee
Wat jammer is want het is een geweldig sfeervol winkeltje!

Efteling, oh, Efteling

Offline Weirdo
Citaat van: Arathonk link: /forum/8/1752/814723 op: 11-05-2018 14:51:25

Citaat van: SDaniel link: /forum/8/1752/814722 op: 11-05-2018 14:16:31

Roze plastic waterpispooltjes etc. vind ik niet echt Eftelings nee
Wat jammer is want het is een geweldig sfeervol winkeltje!

Klopt, vind ik ook.
Al is het net wat aan de kleine kant voor winkeltje op deze manier.

Toen de Loetiek open was van 12 tot 15 uur, was het er helemaal druk! Maar je hebt gelijk Arathonk; Waterpistolen zijn niet Eftelings... Ze ze kunnen beter water elfjes verkopen of water Baronnetjes

Als ik het goed begrijp, is de normale wachtrij van Symbolica nog niet open om half 10, dus hopen de mensen zich voor deze ingang op tot de rij open gaat om 10 uur. Klopt dit? Dit alles in het kader van plan je dagje Efteling vooruit

Je kunt me volgen op Instagram als: @vncnt96 (:

Offline Weirdo
Citaat van: Eftelig link: /forum/8/1752/814811 op: 26-05-2018 11:31:55

Als ik het goed begrijp, is de normale wachtrij van Symbolica nog niet open om half 10, dus hopen de mensen zich voor deze ingang op tot de rij open gaat om 10 uur. Klopt dit? Dit alles in het kader van plan je dagje Efteling vooruit

Correct.

Offline Amelie
Nog even een vraagje: voor ontvangst met een groep (25 man) om 10 uur afspreken in de Octopus voor koffie (zonder officieel arrangement), is dat een goed idee? Ik hoop dat het daar dan rustig is, omdat de attracties die dag om 10 uur open gaan en iedereen snel in de rij gaat staan bij zijn favoriete attractie. Maar ik weet niet of dat klopt...
Ik hoor graag jullie ervaringen. Als de Octopus geen goed idee is, een ander restaurant wel?

Offline Weirdo
Citaat van: Amelie link: /forum/8/1752/814825 op: 28-05-2018 14:25:43

Nog even een vraagje: voor ontvangst met een groep (25 man) om 10 uur afspreken in de Octopus voor koffie (zonder officieel arrangement), is dat een goed idee? Ik hoop dat het daar dan rustig is, omdat de attracties die dag om 10 uur open gaan en iedereen snel in de rij gaat staan bij zijn favoriete attractie. Maar ik weet niet of dat klopt...
Ik hoor graag jullie ervaringen. Als de Octopus geen goed idee is, een ander restaurant wel?

Om 10 uur kan wel.
9.30 is te vroeg, omdat er dan een rij staat met mensen die een half uur eerder naar binnen mogen.

Er is voor 10 uur nog geen ander restaurant open.

Is er toevallig iemand op dit forum die mij aan het fotoboekje van 2017 kan helpen? Ik hoor het graag!

Afgelopen zondag zag ik dat ze bij de Gastenservice nog de fotoboekjes van 2017 verkochten. Misschien zou je daar nog even kunnen kijken.

Symbolica, het rijk der Fantasie...

Ik was er maandag en toen zeiden ze in de Marskramer dat er bij de Loetiek nog wel boekjes zouden liggen, maar die was toen al gesloten. Helaas kom ik maar één keer per jaar in de Efteling en kan ik dus niet makkelijk weer even langsgaan, vandaar mijn vraag

Hoi allemaal, beetje offtopic dit, maar weet iemand waar de vijfzintuigers zijn? Het is eng stil op dit forum/de website. De laatste nieuws update gaat nog over de Python vanuit maart. Er is natuurlijk veel meer gebeurd de afgelopen tijd in het park. Ook op het forum is het relatief stil. 4/5 posts per dag kan al als veel gezien worden. Iemand een idee wat er aan de hand is? Of zijn de vijfzintuigers hun interesse gewoon verloren?

...Dan zult gij vrede vinden. In uw huis en in uw hart...

Er lijkt de afgelopen twee jaar inderdaad een vermindering van interesse te zijn. Niet in attractieparken of de Efteling in het algemeen hoor, maar wel op deze website. De opkomst van social media heeft fora een beetje overbodig gemaakt en je kunt de inmiddels gesloten (Nederlandse) fora haast niet bijhouden. Maar hé, DVZ is altijd nog online en zal dat waarschijnlijk lange tijd zo blijven. In de beginjaren was het hier altijd druk en dus is het archief enorm groot en waardevol.

Pagina: 617 van 617 (12339 items)
<< 1·2·3·612·613·614·615·616·617 >>