Forum: Het Efteling Vragen Topic

Pagina: 1 van 9 (80 items)
<< 1·2·3·4·5·6·7·8·9 >>
Pagina: 616 van 618 (12341 items)
<< 1·2·3·611·612·613·614·615·616·617·618 >>

Klopt het dat er weer een flitsinstallatie in de Vogelrok staat?
Ik was donderdag 22 februari in de vogelrok gegaan en zag de flitser af gaan toen ik met de achtbaantrein voorbij raasde.
Zal dit een signaal zijn dat het fotopunt weer open gaat?

Versie: 1 Aangepast: 26 februari 2018 22:05 door: Soldier24 reden: Geen reden aangegeven
Wonderen bestaan...

Deze staat inderdaad weer aan de laatste tijd! Soms is de fotobalie geopend, op drukke weekend dagen bijvoorbeeld. Waarschijnlijk is het makkelijker de installatie te laten draaien, ook als deze niet wordt gebruikt, in plaats van hem uit te zetten.

En het is ook nog eens een mooi effect tijdens de afdaling. Denk dat dat ook een/de reden is dat hij weer constant aanstaat.

Parken 2018: Efteling 24x | Tikibad (Duinrell) 1x | Attractiepark Slagharen 1x | Europa-Park 1x | Toverland 1x | Walibi Holland 1x

Parken 2017: Efteling 17x | Disneyland Park 2x | Walt Disney Studios Park 2x | Phantasialand 1x

Efteling totaal 81x

Dat zeker, want ik was even kort verblind waardoor het effect van de rit nog beter werd. Dus vond het wel weer leuk dat hij weer aan stond.
Maar ik dacht dat de fotobalie gesloten werd ivm dat het te weinig oplevert vergeleken met andere attracties.

Wonderen bestaan...

Het voegt inderdaad een dynamiek toe aan de rit die je anders pijnlijk mist.

De fotobalies van Fata Morgana en Droomvlucht zijn (hoewel het mij lijkt dat daar minder foto's verkocht worden, je zit bij Fata immers altijd bij vreemden in één bootje) makkelijker om open te houden omdat daar een hele shop aan vast zit. Bij de achtbanen is dat niet zo en die van De Vliegende Hollander was laatst ook dicht.

Laatst ook meegemaakt dat die van de baron gesloten was, maar zou t geen oplossing zijn om een foto automaat op te hangen voor als het rustig is?

Iemand enig idee waarom de wachttijd voor de single riders rij niet meer in de Efteling app staat?

Hoop niet.. Droom niet.. Geen verwachting, geen verdriet..

Citaat van: lmluiten link: /forum/8/1752/814316 op: 01-03-2018 08:02:19

Iemand enig idee waarom de wachttijd voor de single riders rij niet meer in de Efteling app staat?

De wachttijd voor de single riders is nu samengevoegd.
Als je de attractie aantikt zoals Symbolica, dan zie je onder de reguliere wachttijd de wachttijd voor de singleriders.
Je moet er even op tikken om het te zien, dit is niet meer los op de kaart zichtbaar.

Edit 11:04: ik heb even een screenshot van m`n telefoon toegevoegd om het te visualiseren.
Toon spoiler

Versie: 2 Aangepast: 1 maart 2018 11:05 door: Soldier24 reden: Geen reden aangegeven
Versie: 1 Aangepast: 1 maart 2018 11:01 door: Soldier24 reden: Screenshot toegevoegd
Wonderen bestaan...

Dankjewel!

Hoop niet.. Droom niet.. Geen verwachting, geen verdriet..

Offline Quizo
Het fotopunt bij de Vogelrok is het grootste deel van de tijd gesloten omdat het op die dagen inderdaad te weinig oplevert. In de wintermaanden wanneer het wat kouder is dan willen meer mensen in een achtbaan lekker binnen dan in de kou in bijvoorbeeld de Baron en daarom is hij dan wel geopend.

Alle die mijn vergeten en sullen die tijt niet weten

Offline Timaz
Kun je de parken Efteling Bosrijk en het Loonsche Land gratis bezoeken? En dan bedoel ik om gewoon een wandeling te maken over het park.
En mag je ook gewoon een hapje gaan eten bij het Eethuys als je geen gast bent op het park?

Ja hoor dat kun je gewoon doen. Bij de horecagelegenheden kun je ook gewoon naar binnen lopen en iets bestellen. In de zomer zijn deze gelegenheden ook populair bij voorbijgaande fietsers.

Online Amelie
Ik ga in juni met mijn collega's naar de Efteling. Omdat de meesten er de weg niet weten wil ik graag iedereen een plattegrond meegeven waarop ik alvast aangetekend heb waar we gaan lunchen, hoe laat ze bij Raveleijn moeten zijn en waar dat is, enz. Dit lijkt mij makkelijker dan alleen de app.
Ik dacht dat de Efteling mij wel een stapel plattegronden zou willen opsturen, maar dat doen ze niet.
Is er toevallig iemand uit Zwolle die er voor half juni heen gaat en 30 plattegronden voor mij mee zou willen brengen? Dan kan ik ze bij je thuis ophalen. Ik hoor 't graag!

je kan de map ook downloaden van de site en uitprinten of je neemt een stift mee en plaatst het even snel op de map als je aankomt!

Online Amelie
Ja, downloaden heb ik geprobeerd. Op A3 is het nét leesbaar. Maar ik vond alleen een versie van voorjaar 2017. Moet de meest recente versie ook te downloaden zijn? Ik zie het niet.
30x ter plekke intekenen lijkt me wat lastig in korte tijd... dus ik dacht ik probeer dit oproepje even.
Maar bedankt!

Offline Weirdo
Citaat van: Amelie link: /forum/8/1752/814447 op: 19-03-2018 22:23:36

Ik ga in juni met mijn collega's naar de Efteling. Omdat de meesten er de weg niet weten wil ik graag iedereen een plattegrond meegeven waarop ik alvast aangetekend heb waar we gaan lunchen, hoe laat ze bij Raveleijn moeten zijn en waar dat is, enz. Dit lijkt mij makkelijker dan alleen de app.
Ik dacht dat de Efteling mij wel een stapel plattegronden zou willen opsturen, maar dat doen ze niet.
Is er toevallig iemand uit Zwolle die er voor half juni heen gaat en 30 plattegronden voor mij mee zou willen brengen? Dan kan ik ze bij je thuis ophalen. Ik hoor 't graag!

Als je de verzendkosten wil betalen, wil ik er wel een keer 30 voor je meenemen.

Versie: 1 Aangepast: 20 maart 2018 17:12 door: Weirdo reden: Geen reden aangegeven
 Online Amelie
Hmm hoeveel zou dat zijn qua verzendkosten?

Wat ik me afvroeg: de Bob schijnt na 31 maart weer open te gaan, maar ik zie/lees nergens iets over dat ze bezig zijn met de baan/bobs. Heeft iemand hier zicht op? Ik dacht ergens gelezen te hebben dat ze de tijd hebben genomen om de oude problemen (doorschieten van de bobs bij nat weer?) voor langere termijn op te willen lossen. Waar ligt het probleem? In de bobs zelf, of het remsysteem in het station?

'it huis, dit vervloekte huis...'

Offline Weirdo
Citaat van: Amelie link: /forum/8/1752/814455 op: 21-03-2018 16:09:04

Hmm hoeveel zou dat zijn qua verzendkosten?

Via Dhl € 5,00.

Online Amelie
Ok, wel graag dan, Weirdo. Alvast bedankt!
Kan ik hier op de een of andere manier via een pb mijn gegevens aan je doorgeven?

Pagina: 616 van 618 (12341 items)
<< 1·2·3·611·612·613·614·615·616·617·618 >>