Forum: Het Efteling Vragen Topic
![]() | 0 X Deel je deze mening? Ja, deel deze mening mag je bij het Ravleijn-kantoor zo naar binnen lopen om te kijken naar de baron 1898 maquette, of de knikkerbaan? | |
![]() | 0 X Deel je deze mening? Ja, deel deze mening ![]() Efteling, Disneyland Paris, Artis, Bobbejaanland, Movie Park, Slagharen en Toverland abonnementhouder. Neem eens een kijkje op www.verwonderling.nl. Team Plaetjesmakers en Eftelingsestraat. Efteling 2016: 50x Efteling 2017: 48x Efteling 2018: 64x EuropaPark: 5x Phantasialand: 3x Slagharen: 1x Gardaland: 1x Artis: 33x Toverland: 18x Disneyland Paris: 15x en nog vééél meer parken die niet interessant zijn om te vermelden ![]() | |
![]() | 0 X Deel je deze mening? Ja, deel deze mening Iemand die verleden jaar is geweest, toen het voor de eerste keer op 2 locaties was (siervijver en vonderplas) en wat meer weet? bednakt alvast! | |
![]() | 0 X Deel je deze mening? Ja, deel deze mening | |
![]() | 0 X Deel je deze mening? Ja, deel deze mening ![]() | |
![]() | 0 X Deel je deze mening? Ja, deel deze mening Citaat van: Robin link: /forum/8/1752/813803 op: 03-12-2017 14:35:07 Dus toch twee vuurwerkshows...? In het tijdsschema staan twee locaties aangegeven inderdaad. Er staat ( Uiteraard ) rond 24.00 dat je of de Vonderplas of de Siervijver moet zijn. Geen idee welke dan de blauwe locatie is en welke de rode maar dat zien op de dag zelf wel. Iemand enig idee waar je als bosrijk bezoeker de eet locatie hebt voor die avond? Al oogt deez' villa lief en mild, daarbinnen word het toch iets wild. U lijkt soms overkop te gaan.. voelt u dan angst? Blijf dan hier staan! En ouders, is uw kind nog klein, bedenk, het kan wat griezelig zijn... | |
![]() | 0 X Deel je deze mening? Ja, deel deze mening Citaat van: JeroeNL link: /forum/8/1752/813806 op: 04-12-2017 09:41:51 Iemand enig idee waar je als bosrijk bezoeker de eet locatie hebt voor die avond? Lijkt me daar waar je reserveert, of in je huisje. | |
![]() | 0 X Deel je deze mening? Ja, deel deze mening Tenzij je bij Raveleijn geboekt hebt dan uiteraard wel maar wij hebben Dinerbuffet gekozen. Toen we in het hotel een weekend gehad hebben met oud en nieuw was de locatie bij Droomvlucht. Dus ik ga er vanuit dat er zo meerder locaties zijn voor dus Hotel , Bosrijk en Loonse Land. Of is het gewoon wel die locatie want je kunt ook verschillende tijden kiezen namelijk. Al oogt deez' villa lief en mild, daarbinnen word het toch iets wild. U lijkt soms overkop te gaan.. voelt u dan angst? Blijf dan hier staan! En ouders, is uw kind nog klein, bedenk, het kan wat griezelig zijn... | |
![]() | 0 X Deel je deze mening? Ja, deel deze mening Zit zelf aan de suite van de wolf en de 7 geitjes te denken, ie,and die deze al eens heeft geboekt? | |
![]() | 0 X Deel je deze mening? Ja, deel deze mening Of het geld het waard is.... Tja, ik kijk natuurlijk niet in jouw portemonnee, dus dat kan ik je niet beantwoorden. Ik vond het zelf behoorlijk aan de dure kant, zelfs met Abo-korting en het is ook niet iets wat we veel vaker zullen doen. Maar niet te min kon ik deze van mijn bucket-list strepen en hebben we een prima nacht gehad. Je hoeft niet gek te zijn om Efteling leuk te vinden. Maar het helpt wel ![]() | |
![]() | 0 X Deel je deze mening? Ja, deel deze mening Voor dat geld wat je voor een thema kamer betaald zijn er dan ook nog extraatjes op de kamer zoals bijv wijn,zoutjes etc? | |
![]() | 0 X Deel je deze mening? Ja, deel deze mening Aangezien ik gecharmeerd ben van de uitstraling van de cafe / bar in het efteling hotel zou ik daar wel wat willen drinken. Is deze vrij toegangkelijk zodat je vanuit bosrijk ook eens langs kan gaan om wat te drinken? Al oogt deez' villa lief en mild, daarbinnen word het toch iets wild. U lijkt soms overkop te gaan.. voelt u dan angst? Blijf dan hier staan! En ouders, is uw kind nog klein, bedenk, het kan wat griezelig zijn... | |
![]() | 0 X Deel je deze mening? Ja, deel deze mening ![]() Efteling, Disneyland Paris, Artis, Bobbejaanland, Movie Park, Slagharen en Toverland abonnementhouder. Neem eens een kijkje op www.verwonderling.nl. Team Plaetjesmakers en Eftelingsestraat. Efteling 2016: 50x Efteling 2017: 48x Efteling 2018: 64x EuropaPark: 5x Phantasialand: 3x Slagharen: 1x Gardaland: 1x Artis: 33x Toverland: 18x Disneyland Paris: 15x en nog vééél meer parken die niet interessant zijn om te vermelden ![]() | |