Forum: Het Efteling Vragen Topic

Pagina: 1 van 9 (80 items)
<< 1·2·3·4·5·6·7·8·9 >>
Pagina: 614 van 614 (12276 items)
<< 1·2·3·609·610·611·612·613·614 >>

Offline guidot
Vraagje,
mag je bij het Ravleijn-kantoor zo naar binnen lopen om te kijken naar de baron 1898 maquette, of de knikkerbaan?

Offline Bslo
Dit mag zeker, de hal met de receptie is gewoon vrij toegankelijk

Verwonderling.nl brengt (bouw)foto's uit de wereld van de Efteling. Neem ook eens een kijkje op Eftelingsestraat.nl

Efteling 2016: 50x Efteling 2017: 45x EuropaPark: 5x Phantasialand: 3x Slagharen: 1x Gardaland: 1x Artis: 33x Toverland: 7x Disneyland Paris: 3x en nog vééél meer parken die niet interessant zijn om te vermelden

Offline fry
Aantal jaren geleden met oud en nieuw naar Efteling geweest. Was o.a. een prima vuurwerkshow. Dit jaar wil ik weer gaan. Echter, nu het vanwege Symbolica verdeeld is over 2 locaties (waar je door middel van een rood of blauw bandje vantevoren de locatie moet kiezen) vraag ik me af: is er nu 2x een 'halve' show, of is budget verdubbeld en op beide locaties een volwaardige vuurwerkshow?

Iemand die verleden jaar is geweest, toen het voor de eerste keer op 2 locaties was (siervijver en vonderplas) en wat meer weet?

bednakt alvast!

@fry ik geloof dat er gewoon vanuit twee plaatsen naar eenzelfde vuurwerkshow gekeken wordt! Ben er helaas niet bij geweest.

Offline fry
aha, 1 show met 2 plekken om te kijken dus Thanks. Hoorde wel dat het verleden jaar zo mistig was dat er sowieso niets te zien was. Maar daar kan d Efteling natuurlijk niets aan doen.

Offline Elske
Op beide plaatsen is een volwaardige vuurwerkshow. Ze gaan echt geen halfbakken shows voorschotelen.

Offline Robin
Dus toch twee vuurwerkshows...?

Citaat van: Robin link: /forum/8/1752/813803 op: 03-12-2017 14:35:07

Dus toch twee vuurwerkshows...?

In het tijdsschema staan twee locaties aangegeven inderdaad.
Er staat ( Uiteraard ) rond 24.00 dat je of de Vonderplas of de Siervijver moet zijn.
Geen idee welke dan de blauwe locatie is en welke de rode maar dat zien op de dag zelf wel.
Iemand enig idee waar je als bosrijk bezoeker de eet locatie hebt voor die avond?

Al oogt deez' villa lief en mild, daarbinnen word het toch iets wild.

U lijkt soms overkop te gaan.. voelt u dan angst? Blijf dan hier staan!

En ouders, is uw kind nog klein, bedenk, het kan wat griezelig zijn...

Offline Elske
Citaat van: JeroeNL link: /forum/8/1752/813806 op: 04-12-2017 09:41:51

Iemand enig idee waar je als bosrijk bezoeker de eet locatie hebt voor die avond?

Lijkt me daar waar je reserveert, of in je huisje.

Niet in het huisje dat is wel zeker en er is geen plek te reserveren op een bepaalde locatie.
Tenzij je bij Raveleijn geboekt hebt dan uiteraard wel maar wij hebben Dinerbuffet gekozen.
Toen we in het hotel een weekend gehad hebben met oud en nieuw was de locatie bij Droomvlucht.
Dus ik ga er vanuit dat er zo meerder locaties zijn voor dus Hotel , Bosrijk en Loonse Land.
Of is het gewoon wel die locatie want je kunt ook verschillende tijden kiezen namelijk.

Versie: 1 Aangepast: 4 december 2017 12:30 door: JeroeNL reden: Geen reden aangegeven

Offline Elske
Je bedoelt het parkarrangement in de avond? Dat is in één van de zalen in het park, daarbij maakt het niet uit waar je verblijft. Daar zitten ook 'dagjesmensen'.

Versie: 1 Aangepast: 4 december 2017 19:26 door: Elske reden: Geen reden aangegeven
 Offline Maaike
Nieuw lid
Heeft iemand ervaring met een thema suite in de Efteling en is het het geld waard?
Zit zelf aan de suite van de wolf en de 7 geitjes te denken, ie,and die deze al eens heeft geboekt?

Offline Ericky
Ik heb zelf een keer de Pardoessuite gehad. Prachtige kamer met allerlei verrassinkjes...
Of het geld het waard is.... Tja, ik kijk natuurlijk niet in jouw portemonnee, dus dat kan ik je niet beantwoorden.
Ik vond het zelf behoorlijk aan de dure kant, zelfs met Abo-korting en het is ook niet iets wat we veel vaker zullen doen.
Maar niet te min kon ik deze van mijn bucket-list strepen en hebben we een prima nacht gehad.

Je hoeft niet gek te zijn om Efteling leuk te vinden. Maar het helpt wel

Offline Maaike
Nieuw lid
Bedankt voor je reactie.
Voor dat geld wat je voor een thema kamer betaald zijn er dan ook nog extraatjes op de kamer zoals bijv wijn,zoutjes etc?

Ik heb ook nog een vraagje terwijl ik het antwoord wel een beetje weet!
Aangezien ik gecharmeerd ben van de uitstraling van de cafe / bar in het efteling hotel zou ik daar wel wat willen drinken.
Is deze vrij toegangkelijk zodat je vanuit bosrijk ook eens langs kan gaan om wat te drinken?

Offline Bslo
Deze is zeker vrij toegankelijk! Zelfs als je niet bij de Efteling overnacht is het mogelijk hier wat te eten of te drinken. Sinds kort heeft de bar (en de Hoffelijke Heraut?) ook een nieuwe menukaart. Ik kan de hamburger ten zeerste aanbevelen

Verwonderling.nl brengt (bouw)foto's uit de wereld van de Efteling. Neem ook eens een kijkje op Eftelingsestraat.nl

Efteling 2016: 50x Efteling 2017: 45x EuropaPark: 5x Phantasialand: 3x Slagharen: 1x Gardaland: 1x Artis: 33x Toverland: 7x Disneyland Paris: 3x en nog vééél meer parken die niet interessant zijn om te vermelden

Pagina: 614 van 614 (12276 items)
<< 1·2·3·609·610·611·612·613·614 >>