Forum: Het Efteling Vragen Topic

Pagina: 1 van 9 (80 items)
<< 1·2·3·4·5·6·7·8·9 >>
Pagina: 612 van 612 (12231 items)
<< 1·2·3·607·608·609·610·611·612 >>

Offline Weirdo
Ook als het slecht weer is, kun je bv het sprookjesbos doen.
Het echt hard regent is het geen aanrader, maar als het lichtjes regent, dan is het juist daar ook sfeervol.
Voor de rest uiteraard kun je Droomvlucht, Raveleijn en Villa Volta doen.
Ook de stoomtrein kan voor wat ontspanning zorgen.
Tip: ga niet eten bij Raveleijn. Niet dat dat niet leuk is, maar als je het eten en Raveleijn splitst, heb je al 2 dingen.
Qua eten is Polles Keuken (pannenkoeken) een aanrader, vanwege de aankleding.

Er is echt heel veel te doen, zelfs als het regent. Heel veel plezier alvast.

Offline Timaz
Hoe druk zal het zijn in de weekenden van oktober?
En dan voornamelijk op de zaterdagen.

En vergeet Vogelrok niet. En het museum.

Villa Volta in RCT3? Check het hier: http://wqd.nl/ePww We'll meet again. Don't know where, don't know when... Oh I'll know we'll meet again some sunny day... Symbolica: 2017!

Offline Elske
Citaat van: Timaz link: /forum/8/1752/813351 op: 09-09-2017 19:11:37

Heb je hier al gekeken: https://www.efteling.com/nl/park/openingstijden ?

Versie: 1 Aangepast: 9 september 2017 22:29 door: Elske reden: Geen reden aangegeven
Citaat van: Elske link: /forum/8/1752/813356 op: 09-09-2017 22:29:02

Citaat van: Timaz link: /forum/8/1752/813351 op: 09-09-2017 19:11:37

Heb je hier al gekeken: https://www.efteling.com/nl/park/openingstijden ?

No Offense, maar ik vind dat niet de beste bron van drukte-informatie.
Ik ging afgelopen lente met 2de pinksterdag, heel Nederland had vrij, en het was prima weer.
Dan zou je topdrukte verwachten: maar bij Baron 1898 stonden we maar 15 minuten te wachten en bij de meeste andere dingen ook zo iets dergelijks of minder.
Terwijl dan op de website ''drukte'' wordt verwacht.

''Met de meeste hoogachting, uw trouwe lakei....''

Offline Elske
No offense, maar de Efteling kan de drukte net zo goed voorspellen als dat wij dat kunnen Hun glazen bol werkt beter dan van welk forumlid dan ook.

Versie: 1 Aangepast: 10 september 2017 11:19 door: Elske reden: Geen reden aangegeven
Hallo,
Wij gaan komende zaterdag naar de Efteling en wouden onze dag graag afsluiten met een bezoek aan Polles Keuken. Op Google staat dat Polles Keuken tot acht open is terwijl het park maar tot zes open is. Betekent dit dat wij gewoon daar kunnen gaan eten als alle attracties gesloten zijn, of is Google verkeerd geïnformeerd? Wij wouden het checken door te kijken of we konden reserveren, maar dat kon alleen maar erg vroeg. Betekent het ook dat als je niet kan reserveren er geen plek meer is. Of heb je altijd wel kans op een plekje? Alvast bedankt!

Hoogmoed komt voor den val...

Offline Elske
Citaat van: NiekBasXD link: /forum/8/1752/813363 op: 10-09-2017 19:37:38

Hallo,
Wij gaan komende zaterdag naar de Efteling en wouden onze dag graag afsluiten met een bezoek aan Polles Keuken. Op Google staat dat Polles Keuken tot acht open is terwijl het park maar tot zes open is. Betekent dit dat wij gewoon daar kunnen gaan eten als alle attracties gesloten zijn, of is Google verkeerd geïnformeerd? Wij wouden het checken door te kijken of we konden reserveren, maar dat kon alleen maar erg vroeg. Betekent het ook dat als je niet kan reserveren er geen plek meer is. Of heb je altijd wel kans op een plekje? Alvast bedankt!

Van het hele restaurant kunnen er schijnbaar maar 25 plaatsen worden gereserveerd. Je kunt bellen en informeren of er nog plaatsen beschikbaar zijn. Anders kun je om 18.00u wel binnen lopen of er plaatsen beschikbaar zijn!

Versie: 1 Aangepast: 10 september 2017 20:25 door: Elske reden: Geen reden aangegeven
Nou ik denk wel dat ik weet jij bedoelt met vroeg omdat het gewoon niet heel laat meer kan. De inloop is niet tot 8uur geloof ik. Je zult hooguit tot 7uur kunnen aanschuiven en als schatting sluit de keuken waarschijnlijk om 8uur.

Offline AEGTTE
Hallo

Ik was overlaats in het kabouterdorp en ik merkte dat de beukennootjes taart die voor Piet Pluim bestemd was verdwenen is!

Heeft Niek de niezer het eindelijk opgegeven en besloten dat Piet toch niet op bezoek gaat komen? Of is Piet langsgeweest en heeft hij de taart opgegeten? Heel mysterieus vind ik dit.

An Englishmen's Guide To The Efteling

http://aegtte.weebly.com/

Offline Robin
Beiden mogelijkheden lijken me wel aannemelijk.
Ik denk, maar weet het niet zeker, dat Piet Pluim hem heeft opgegeten.
Maar pin me er niet op vast.

Pagina: 612 van 612 (12231 items)
<< 1·2·3·607·608·609·610·611·612 >>