Forum: Het Efteling Vragen Topic

Pagina: 1 van 9 (80 items)
<< 1·2·3·4·5·6·7·8·9 >>
Pagina: 608 van 608 (12145 items)
<< 1·2·3·603·604·605·606·607·608 >>

Offline Weirdo
Zouden ze niet getraind zijn in Frankrijk waar de ophokplicht niet van toepassing was?

Is er iemand hier die ervaring heeft met het reserveren voor Pollen's keuken? Gaat dit altijd gewoon goed als ik het via de website zou doen? En als ik om zes uur reserveer, maar het park sluit om zes uur, dan ben ik dus in het park na sluitingstijd?

Waarschijnlijk is het antwoord op alle vragen gewoon 'ja', maar ik ben benieuwd naar ervaringen...

Je kunt me volgen op Instagram als: @vncnt96 (:

Offline Bslo
Het antwoord op al je vragen is inderdaad 'ja'
Elke dag heeft Polles Keuken een X aantal plaatsen voor reserveringen beschikbaar. Via online reserveren komt de reservering gewoon binnen en kun je je met de reservering melden bij de ingang van het restaurant zonder in de rij te hoeven staan. Polles Keuken blijft gewoon geopend na sluitingstijd, dus het klopt inderdaad dat je na het eten (dus na sluitingstijd van het park) richting de uitgang loopt.

Verwonderling: veel foto's van de Efteling, waaronder: bouwfoto's, onderhoudfoto's, NPF foto's en meer! Neem snel eens een kijkje!. | Twitter: @Verwonderling

Efteling 2016: 50x Efteling 2017: 19x EuropaPark: 2x Phantasialand: 2x Slagharen: 1x Gardaland: 1x Artis: 31x en nog vééél meer parken die niet interessant zijn om te vermelden

Super bedankt voor je reactie!

Je kunt me volgen op Instagram als: @vncnt96 (:

Het is dan ook eigenlijk niet de sluitingstijd van het park die aangegeven word maar de sluiting van de attracties. Na 6 uur heb je ook nog de Aquanura watershow en zijn er op basis van de drukte nog meerdere horecapunten geopend.

35x Efteling bezocht in 2017.

http://www.youtube.com/eftel1ngfan

Pagina: 608 van 608 (12145 items)
<< 1·2·3·603·604·605·606·607·608 >>