Forum: Het Efteling Vragen Topic

Pagina: 1 van 9 (80 items)
<< 1·2·3·4·5·6·7·8·9 >>
Pagina: 3 van 618 (12341 items)
<< 1·2·3·4·5·6·7·8·616·617·618 >>

Citaat van: DroomVluGHt link: /forum/8/1752/43845 op: 15-10-2007 16:48:55

nee daarom zei ik dat ook, omdat het helemaal niet kan

Voortaan dit soort opmerkingen maar achterwege laten dan.

If I am different the difference is I am me! <br />[url=http://www.devijfzintuigen.nl/help/een-post-met-inhoud]Heeft jouw post inhoud genoeg? Klik hier voor een handleiding

Offline Nathan
ik heb net een aflevering van terug op de werkvloer gekeken over de efteling, en Olaf werd hier geconfronteerd met de vraag of er een overkapping zou kunnen komen boven de schijf van de gondoletta.

daarna heb ik dit filmpje gekeken van terug op de werkvloer revisited
http://download.omroep.nl/rvu/werkvloer_revisited/efteling.mov
en daarin wordt gesproken over de overkapping van de schijf bij de gondoletta, laten ze bouwtekeningen zien en word 2006 genoemd, het is nu bijna 2008 maar de overkapping is er nog steeds niet. weet iemand of daar nog aan gewerkt wordt of dat dat plan van de baan is?

You are the passengers of a most uncommon elevator, about to take the strangest journey of your life...

Offline Jasper
Het plan is er nog steeds, maar voorlopig komt er nog niks.

attentie alstublieft!

heeft er iemand foto's van de Fata, Het Volk Van Laaf of Het Spookslot?
let op: alleen winter-efteling foto's !!!

stuur a.u.b. een PM'tje met links (of de foto's zelf ).

bij voorbaat dank!

Behold! He is coming with the clouds, and every eye shall be blinded with his glory! Every ear shall be stricken deaf to hear the thunder of his voice!

Heb al even niet meer gepost (wel actief meegelezen), maar ik wilde toch het volgende vragen; 

In mijn herinnering, moest je vroeger bij het sprookje van Hans en Grietje doorlopen naar de poortjes die het dichtste bij het koekhuisje staan en dan vervolgens boven op de taart (op de kers) duwen om de heks te laten reageren. Nu moet je bij het poortje bij het pad aan de klink rammelen. Klopt miijn herinnering of niet? 

Nopes, dit klopt niet. Als je oude filmbeelden terugkijkt dan is het altijd al de klink geweest. De poppen zelf zijn wel vervangen.

If I am different the difference is I am me! <br />[url=http://www.devijfzintuigen.nl/help/een-post-met-inhoud]Heeft jouw post inhoud genoeg? Klik hier voor een handleiding

Citaat van: laafmaster link: /forum/8/1752/45161 op: 23-10-2007 21:55:45

Nopes, dit klopt niet. Als je oude filmbeelden terugkijkt dan is het altijd al de klink geweest. De poppen zelf zijn wel vervangen.

Tja, dan zal het wel de leeftijd zijn....  Had het echt ergens in mijn hoofd zitten.... Ik was zelf toch altijd al wel meer van de kabouters hoor... Mijn favo is dan ook de kabouter die de deur open komt maken als je aan de klink rammelt.
(Uhmm, heb ik iets met klinken ofzo??  ) Hebben jullie een favo kabouter??

nee eigenlijk niet, vind ze allemaal wel leuk

ik ben het wel met de gelaarsde kat eens, dat vind ik ook de leukste, jmmr alleen dat hij je niet aan kijkt. Hij kijkt alleen links van je

Behold! He is coming with the clouds, and every eye shall be blinded with his glory! Every ear shall be stricken deaf to hear the thunder of his voice!

Citaat van: Markmark8 link: /forum/8/1752/45168 op: 23-10-2007 22:08:52

ik ben het wel met de gelaarsde kat eens, dat vind ik ook de leukste, jmmr alleen dat hij je niet aan kijkt. Hij kijkt alleen links van je

Das waar, maar zijn tekst is echt ijzersterk!! 

and hell it is! hmm: dan zal ik me wel vergist hebben...

Pomptiedomtiedom.... Ik dacht toch echt dat ik iemand hoorde....links niet, nee,  en rechts ook niet.....

Hilarisch! 

We houden het weer bij de vragen voordat dit een "wat vind jij leuk topic wordt", wil je hierover verder discussieren dan kan er een apart topic voor gemaakt worden.

Nog een nieuwe vraag: Die jammerende man in SS he, is dat nou echt of is dat nou een gewoon beeldscherm (daar lijkt het wel erg op) Zelf denk ik aan de eerste

Myn wil is wet, Ik zal vaeren, Storm of gheen Storm, Pasen of gheen Pasen, Verbod of gheen Verbod al is het tot in eeuwigheid! Ik zal vaeren!

Tis een animatronic.
Enkel zit er achter de tralies een glazen raampje (dat open kan) om afval tegen te gaan.

Citaat van: laafmaster link: /forum/8/1752/45181 op: 23-10-2007 23:02:25

Tis een animatronic.
Enkel zit er achter de tralies een glazen raampje (dat open kan) om afval tegen te gaan.

Oke, gewoon een jammerende man bespoten met glow in the dark verf

Myn wil is wet, Ik zal vaeren, Storm of gheen Storm, Pasen of gheen Pasen, Verbod of gheen Verbod al is het tot in eeuwigheid! Ik zal vaeren!

nogmaals vraag ik jullie!!!

heeft er iemand foto's van de Fata, Het Volk Van Laaf of Het Spookslot?
let op: alleen winter-efteling foto's !!!

stuur a.u.b. een PM'tje met links (of de foto's zelf ).

bij voorbaat dank!

Moderator
ik heb ze niet over een tijdje is de wintereftling weer mss kan je dan aan iemand die er dan naar toe gaat vragen of hij/zij er een paar wil maken

Je hebt mensen die zeggen dat ze het weten, en je hebt mensen die weten wat ze zeggen.

goed dat je meedenkt, maar dat zou stom zijn want ik ga zelf ook

editje: als er iemand scans of afbeeldingen heeft van schetsen van Pieck zou dat geweldig zijn!!! Ik weet het; ik vraag veel! Heb je ze? stuur maar door dan!

Heeft er iemand een programma (of een website online) om heel snel grote powerpoint-presentaties op internet te zetten ik ben namelijk al heel lang bezig met de "Efteling Diapresentaties", een presentatie van ruim 300 dia's over alle attracties van de efteling. Jullie moeten hem zien! Als jullie een programma of goeie online-uploader hebben, dan hoor ik het graag.

Pagina: 3 van 618 (12341 items)
<< 1·2·3·4·5·6·7·8·616·617·618 >>