Forum: Het Efteling Vragen Topic

Pagina: 1 van 9 (80 items)
<< 1·2·3·4·5·6·7·8·9 >>
Pagina: 1 van 618 (12341 items)
<< 1·2·3·4·5·6·616·617·618 >>

Offline Thijzz
Omdat iedereen hier op het forum altijd wel een paar kleine vraagjes heeft, heb ik dit topic geopend. Omdat het onzin is om voor iedere kleine vraag een nieuw topic te openen, kun je nu je vraag ier stellen.  

Ik trap af,

Heeft iemand nog de oude brochure van Droomrijk, een paar jaar geleden kon je deze schijnbaar op de site van Droomrijk bestellen. Als iemand zo'n brochure heeft, zou diegene dan zo vriendelijk willen zijn om deze even in te scannen.?... Alvast bedankt!

December 2009,    Bosrijk....

Offline qwerty
ik heb nog ergens die brochure liggen, maar dan moet ik hem wel zoeken. Dus als je gedult hebt, dan wil ik hem gerust voor je scannen.

Winter

Offline 1rv34
Citaat van: Thijzz link: /forum/8/1752/41658 op: 01-10-2007 19:42:21

Omdat iedereen hier op het forum altijd wel een paar kleine vraagjes heeft, heb ik dit topic geopend. Omdat het onzin is om voor iedere kleine vraag een nieuw topic te openen, kun je nu je vraag ier stellen.

Ik trap af,

Heeft iemand nog de oude brochure van Droomrijk, een paar jaar geleden kon je deze schijnbaar op de site van Droomrijk bestellen. Als iemand zo'n brochure heeft, zou diegene dan zo vriendelijk willen zijn om deze even in te scannen.?... Alvast bedankt!

Citaat van: qwerty link: /forum/8/1752/41699 op: 01-10-2007 20:43:33

ik heb nog ergens die brochure liggen, maar dan moet ik hem wel zoeken. Dus als je gedult hebt, dan wil ik hem gerust voor je scannen.

Geduld is een schone zaak

[move]NEXT EVENT: <b>03-04-2014</b> Verjaardag[/move]

Offline qwerty
Citaat van: 1rv34 link: /forum/8/1752/41702 op: 01-10-2007 20:45:44

Geduld is een schone zaak

Je moet me niet kwalijk nemen met spellingsfouten, want ik heb Dislexie.

Winter

0 
dyslexie als we toch bezig gaan 

Moderator
off-toptic  das flauw wat kan iemand eraan doen als hij dislexte heeft?? laten we daar elkaar niet mee vervelen

on toptic
ik heb ook een vraagje als je in het sprookjesbos loopt en dan kom je bij een piraat die zo'n kanon heeft die papier en zo opzuigt
daar naast staat ook zo'n gebouwtje heeft iemand een ideee wat het is/was want steeds toen ik er langs liep vroeg ik het me af

Je hebt mensen die zeggen dat ze het weten, en je hebt mensen die weten wat ze zeggen.

Offline Ruben
Citaat van: sanderr25 link: /forum/8/1752/41710 op: 01-10-2007 21:03:50

off-toptic das flauw wat kan iemand eraan doen als hij dislexte heeft?? laten we daar elkaar niet mee vervelen

on toptic
ik heb ook een vraagje als je in het sprookjesbos loopt en dan kom je bij een piraat die zo'n kanon heeft die papier en zo opzuigt
daar naast staat ook zo'n gebouwtje heeft iemand een ideee wat het is/was want steeds toen ik er langs liep vroeg ik het me af

Naast Boekanier gijs (piraat gijs) was eerder een horeca punt

Offline Marwin
Moderator
Graag de posts relevant houden en niet gaan muggenziften over de taalgebruik, nergens voor nodig. Alvast bedankt! 

Citaat van: Ruben link: /forum/8/1752/41717 op: 01-10-2007 21:17:36

Naast Boekanier gijs (piraat gijs) was eerder een horeca punt

Yup de Noordpool. Het is jammer dat ze een aantal horecapunten gesloten hebben in het sprookjesbos. Maar goed in Efteling ogen zal het ongetwijfeld te duur zijn geweest om het open te houden. Voor wie het nog niet weet (kan het me bijna niet meer voorstellen ) maar nog een leuke insiders tip, beweeg de klink maar eens  van de deur ernaast.

- Vaak is de beste verklaring veel ingewikkelder dan de meest eenvoudige verklaring.

- The copyright bargain: a balance between protection for the artist and rights for the consumer.

Offline Nathan
oeh das leuk  en in het spookslot heb je dat ook zijn er trouwens nog meer van zulke kleine leuke dingetjes?

You are the passengers of a most uncommon elevator, about to take the strangest journey of your life...

whahaha ja

even een vraagje: op eftelist vond ik het volgende:

Citaat In de Efteling zijn negen Pepper's Ghosts te vinden, waarvan het grootste deel in het in 1978 geopende Spookslot. Pepper's Ghost is een beproefde techniek, waarmee je dingen eevoudig kunt laten 'verdwijnen' en 'verschijnen', tevens wordt de illusie gewekt dat het onderwerp transparant is. Een opsomming:

* Hoofd in nis in voorshow, ook wel bekend als "e Spinnevreter" in het Spookslot
* Het hoofd in de bol van de oosterse geest in de voorhow van het Spookslot
* Viool in de catacomben van de Spookslot-hoofdshow
* Graaf en Esmeralda, ook wel bekend als "e Geestenmolen" in de catacomben van de Spookslot-hoofdshow
* Brandende heks Visculamia in de Spookslot-hoofdshow
* Tovenaar die in een muur verandert, in Fata Morgana
* De fee in de grot van het Wonderwoud in Droomvlucht
* Het eten op de tafel bij Tafeltje Dekje
* De dood op het bed van de keizer bij de Chinese Nachtegaal

echter, hoe zit dat dan met HMMDZ ? dat is toch ook een pepper's ghost

Behold! He is coming with the clouds, and every eye shall be blinded with his glory! Every ear shall be stricken deaf to hear the thunder of his voice!

Citaat van: Markmark8 link: /forum/8/1752/42490 op: 06-10-2007 11:29:05

echter, hoe zit dat dan met HMMDZ ? dat is toch ook een pepper's ghost

? HMM wate?

Myn wil is wet, Ik zal vaeren, Storm of gheen Storm, Pasen of gheen Pasen, Verbod of gheen Verbod al is het tot in eeuwigheid! Ik zal vaeren!

HMMDZ betekent Het Meisje Met De Zwavelstokjes.
gebruiken ze daar dan geen pepper ghost

Behold! He is coming with the clouds, and every eye shall be blinded with his glory! Every ear shall be stricken deaf to hear the thunder of his voice!

Nee, dit is een projectie

Myn wil is wet, Ik zal vaeren, Storm of gheen Storm, Pasen of gheen Pasen, Verbod of gheen Verbod al is het tot in eeuwigheid! Ik zal vaeren!

echt waar?  dat wist ik niet. ok dank je

Ik heb zelf een vraagje: Wat zit in de CF eigelijk tussen gondel 118 (of 119 weet niet zeker) en gondel 1, zo'n groen blok?

Citaat van: Willem van der Decken link: /forum/8/1752/42619 op: 07-10-2007 09:34:13

Ik heb zelf een vraagje: Wat zit in de CF eigelijk tussen gondel 118 (of 119 weet niet zeker) en gondel 1, zo'n groen blok?

Daar zit volgens mij de motor in die de trein over de track laat rijden.
Teminste dat denk ik want je ziet koel vinnen erin zitten.

dat klopt, ik heb m zelf ook een keer gezien

En hij is blauw en niet groen!

Citaat van: H.Hightower link: /forum/8/1752/42631 op: 07-10-2007 10:27:29

En hij is blauw en niet groen!

Srry, beetje scheef gepost dan

Pagina: 1 van 618 (12341 items)
<< 1·2·3·4·5·6·616·617·618 >>