Forum: Drukte in het park

Pagina: 1 van 3 (27 items)
<< 1·2·3 >>
Pagina: 217 van 217 (4329 items)
<< 1·2·3·212·213·214·215·216·217 >>

Citaat van: Doornroosje link: /forum/8/1748/814550 op: 04-04-2018 16:55:51

Ik dacht gelezen te hebben dat zowel de Python als Joris hun tweede (set) trein(en) in onderhoud heeft. Voor de Python kan ik dat begrijpen, ze wilden de baan weer zo snel mogelijk opengooien. Voor Joris vind ik het een beetje vreemd, aangezien het volgens mij een hele tijd geleden is dat de baan met twee sets treinen kon rijden. Geen idee hoe lang zo'n onderhoudsbeurt duurt, maar het lijkt toch erg lang. Sowieso lijkt mij dat de rij bij Joris altijd langer is dan ik denk. Het duurt vrij lang voor een trein kan vertrekken, misschien dat hier toch wel wat winst uit valt te halen.

Voor mij ligt de maximale wachttijd ook op een half uur, voor iets nieuws wil ik dat nog rekken tot 45 minuten. Anders loop ik naar iets rustigers.

Robkuh84: Pin me er niet op vast, maar ik verwacht geen mensenmassa's. Ik zou uit gaan van 'gezellige bedrijvigheid'

Ik was er 3 weken geleden (14 maart) en toen werd er gewoon met twee sets treinen gereden bij Joris en de draak

Ha, funny, ik was er 13 maart, en toen waren ze er (nog) niet.

'it huis, dit vervloekte huis...'

Dat was inderdaad wel even schrikken toen ik dinsdag de Efteling-app opende om de wachttijden te checken. Ik ben vandaag even wezen kijken om de nieuwe Python en eindelijk weer geopende Bob te doen (beiden waren defect dus helaas.....) en het viel toch wel mee met de drukte. Er zijn wel veel schoolreisjes dus u bent gewaarschuwd.

Offline Weirdo
Vandaag nog maar eens naar de Efteling geweest.
Wat was het enorm druk!

Volgens mij had de Efteling het zelf ook onderschat, mede door het lekkere weer. Er reed maar 1 trein, terwijl de rijen tot voorbij de ingang van het station stonden. De Ola Swirl-zaken waren ook niet open.

Gisteren inderdaad druk, voor het eerst op het veld geparkeerd helemaal achteraan!

The Monsterball Tour Mei 2010 <3! - Born This Way Ball September 2012 <3! - artRAVE: The ARTPOP Ball September 2014 <3! - Cheek to Cheek Tour Juli 2015 <3 - The Joanne World Tour 2017 <3!

Iemand die uit ervaring een rustig dagje in de kerstvakantie weet te vinden?

Offline Amelie
Ik denk op 1 januari, maar dat is niet uit mijn eigen ervaring.

En buiten de feestdagen, of is het dan sowieso niet te doen van de drukte?

ik zou gewoon een willekeurige doordeweekse dag in november/december/januari pakken en dan kun je overal binnen 5min in let dan natuurlijk wel goed op t weer want als t te koud (of ijzig) is dan zijn vaak de joris en python dicht (dvh is sowieso op vakantie tijdens de winter efteling helaas)

Pagina: 217 van 217 (4329 items)
<< 1·2·3·212·213·214·215·216·217 >>