Forum: Drukte in het park

Pagina: 1 van 3 (27 items)
<< 1·2·3 >>
Pagina: 216 van 216 (4308 items)
<< 1·2·3·211·212·213·214·215·216 >>

Voor een zomeravond zou ik echt vandaag gaan, het weer is minder. Maar de tijden zijn rustig, en symbolica een uur nu valt ook best mee.

The Monsterball Tour Mei 2010 <3! - Born This Way Ball September 2012 <3! - artRAVE: The ARTPOP Ball September 2014 <3! - Cheek to Cheek Tour Juli 2015 <3 - The Joanne World Tour 2017 <3!

Ik had zaterdag ook een enorme drukte verwacht. Zomeravond gecombineerd met de publieksopening van Symbolica en het feit dat de meeste mensen wel vrij zijn in het weekend. Toch viel het naar mijn gevoel reuze mee. 60 minuten gemiddeld voor Symbolica, wat resulteerde in kleinere wachtrijen voor de overige attracties. Op de foto van de rij voor Symbolica vandaag leek het drukker. Best bijzonder voor een maandag.

Citaat van: DennisTinderbox link: /forum/8/1748/812957 op: 03-07-2017 14:53:23

Ik had zaterdag ook een enorme drukte verwacht. Zomeravond gecombineerd met de publieksopening van Symbolica en het feit dat de meeste mensen wel vrij zijn in het weekend. Toch viel het naar mijn gevoel reuze mee. 60 minuten gemiddeld voor Symbolica, wat resulteerde in kleinere wachtrijen voor de overige attracties. Op de foto van de rij voor Symbolica vandaag leek het drukker. Best bijzonder voor een maandag.

Vanaf deze week zijn de vakanties in een deel van Nederland begonnen.
Dus de nu komende 8 weken zal het doordeweeks wel drukker zijn dan normaal.

Al oogt deez' villa lief en mild, daarbinnen word het toch iets wild.

U lijkt soms overkop te gaan.. voelt u dan angst? Blijf dan hier staan!

En ouders, is uw kind nog klein, bedenk, het kan wat griezelig zijn...

De afgelopen paar weken was het door de week ook vaak al vreselijk druk door de vele schoolreisjes.

Parken 2017: Efteling 12x | Disneyland Park 2x | Walt Disney Studios Park 2x

Parken 2016: Efteling 14x | Phantasialand 3x | Europapark 1x | Moviepark Germany 1x | Walibi Holland 1x

Efteling totaal 52x

De officiƫle zomervakanties beginnen voor de eerste scholen pas volgende week hoor, maar het is wel zo dat er veel vrije dagen en schoolreisjes zijn tijdens de laatste week van school.

Ik ben het wel met DennisTinderbox eens dat het zaterdag verrassend rustig was, gemiddeld iets meer dan een uur voor Symbolica en voor de rest was voor mij een wachtrij van 15 minuten een uitzondering en 15+ minuten heb ik helemaal niet hoeven wachten. Vandaag waren er op een gegeven moment dan ineens wachtrijen van een uur bij de achtbanen, dat is toch bijzonder.

Versie: 1 Aangepast: 3 juli 2017 16:51 door: Staal & Verhaal reden: Geen reden aangegeven
Hooghmoed komt voor den val!

Citaat van: Staal & Verhaal link: /forum/8/1748/812961 op: 03-07-2017 16:51:08

Ik ben het wel met DennisTinderbox eens dat het zaterdag verrassend rustig was, gemiddeld iets meer dan een uur voor Symbolica en voor de rest was voor mij een wachtrij van 15 minuten een uitzondering en 15+ minuten heb ik helemaal niet hoeven wachten. Vandaag waren er op een gegeven moment dan ineens wachtrijen van een uur bij de achtbanen, dat is toch bijzonder.

Zeker bijzonder. Ik denk dat zaterdag vooral rustig was omdat veel mensen hebben gedacht, op die eerste dag dat een nieuwe attractie open gaat, gaan we niet. De dag begon ook al met regen, wat mee kan hebben gespeeld. Gevolg was dat er vooral abonnementhouders in het park waren. Die stonden natuurlijk vooral bij Symbolica te wachten en 's avonds bij het entertainment te kijken. Dit terwijl andere attracties nagenoeg geen wachtrij meer hadden, zeker in de avond. Wij konden omstreeks 20:00 uur zonder wachten in Droomvlucht en ook de Baron en Joris en de Draak waren daarna met haast geen wachtrij te doen. Zondag was het net wat drukker dan zaterdag, maar niet veel.
Waarom dan maandag in eens wel? Mogelijk dat mensen denken door de week is het rustiger dan in het weekend. Weersvoorspelling was ook beter. En Belgiƫ hebben de scholen al vakantie, dus zullen ook best aardig wat Belgen zijn gekomen.
Ook denk ik dat Symbolica, wellicht nog wel meer dan de Baron voor de Efteling nu een publiekstrekker is die ervoor zorgt dat de bezoekersaantallen deze zomer gemiddeld hoger zullen zijn dan de afgelopen jaren. Ik ben trouwens heel erg benieuwd hoe de vrijdagen van het negen pleinen festijn het gaan doen.

Ik vraag me echt af hoe de zondagen zich gaan verhouden qua drukte tot de vrijdag en zaterdag. Denk je dat dat de meeste bezoekers zich gaan laten leiden door de negenpleinenfestijnen, en eerder een zaterdag komen dan een zondag? Wat denken jullie?

Citaat van: Ruben VdB link: /forum/8/1748/813031 op: 14-07-2017 17:37:03

Ik vraag me echt af hoe de zondagen zich gaan verhouden qua drukte tot de vrijdag en zaterdag. Denk je dat dat de meeste bezoekers zich gaan laten leiden door de negenpleinenfestijnen, en eerder een zaterdag komen dan een zondag? Wat denken jullie?

Lijkt me vrij logisch toch!?!
Je hebt op deze dagen namelijk langer plezier van de efteling.
Geen idee hoe zich dat in verhouding houd met de extra drukte en wachttijden overigens.
Maar dan nog denken de meeste ( ik ook overigens ) aan die 3 uur langer open.

Al oogt deez' villa lief en mild, daarbinnen word het toch iets wild.

U lijkt soms overkop te gaan.. voelt u dan angst? Blijf dan hier staan!

En ouders, is uw kind nog klein, bedenk, het kan wat griezelig zijn...

Pagina: 216 van 216 (4308 items)
<< 1·2·3·211·212·213·214·215·216 >>