Forum: De Piraña

Pagina: 1 van 27 (243 items)
<< 1·2·3·4·5·6·25·26·27 >>
Pagina: 1 van 92 (1826 items)
<< 1·2·3·4·5·6·90·91·92 >>

Ik citeer u uit [shadow=red,left]www.villavoltaweb.nl[/shadow] (de site zelf)
Citaat 18.09.2007 - Een vreemde boot in de bijt
Sinds vandaag draait er een extra boot mee in de Pirana. Het gaat hierbij om een negenpersoonsboot in plaats van een zes persoons boot. Waar de boot vandaan komt is nog niet bekend, maar wellicht gaat het hier om een proef van de Efteling.

tsja, allemaal leuk en aardig, maar de hamvraag is uiteraard:
1. Zitten die negen man dan niet met de knie?n tegen elkaar?
2. Kunnen diezelfde negen man dan nog wel uitstappen?

Alstublieft mensen: leg het mij uit!!!!

ik begrijp dat jullie het werkelijke antwoord waarschijnlijk ook niet weten, maar doe eens een gooi of verzin zelf een oplossing!

Edit Deja024: Topictitel gewijzigd

Behold! He is coming with the clouds, and every eye shall be blinded with his glory! Every ear shall be stricken deaf to hear the thunder of his voice!

ik weet het antwoord van 1 ook niet, voordat ik een foto heb gezien, ik weet ook niet hoe ze dat gedaan hebben.

2: de schijf zullen ze best wat zachter kunnen zetten.

Offline Jasper
Het zal gewoon een iets groter bootje zijn met wat minder rubber uitsteken aan de zijkant, denk ik.
Zodat hij toch nog in het station past e.d.

Nouw jah ik vind het een vaag verhaal.

Groetjes, Wesley

Doe mee aan de fotowedstrijden.. Check Fotografie Algemeen!

Blog: Straks werken, en eigenlijk voor de rest niks doen!

Citaat van: Wesleydp link: /forum/8/1673/39487 op: 18-09-2007 18:06:24

Nouw jah ik vind het een vaag verhaal.

ik eigenlijk ook ja 

@ JK: dat snap ik wel, maar normaal zitten er in de bootjes een soort trapjes om eruit te komen, volgens mij na iedere 2 zittingen (3 trapjes per boot). hoe zouden ze dat dan doen bij een negen- persoonsbootje? trap verkleinen, weglaten, minder trapjes? ik snap er niet veel van. laten we de raad en wijsheid van maarten vragen 

Behold! He is coming with the clouds, and every eye shall be blinded with his glory! Every ear shall be stricken deaf to hear the thunder of his voice!

welke Maarten ik heet ook namelijk Maarten misschien kun je dan beter laafmaster zeggen als je die bedoelt

wacht gewoon af waneer iemand naar de efteling gaat dan weet je het dierect.

ben benieuwd!
heb ze ook nog niet gezien etc.
heeft er misschien wel iemand al foto's van??

Spelfout in bovenstaande tekst? M'n excuses

Is wel handig. Dan wordt meteen het capiciteit vermogen hoger met 3 pers. per boot. Scheelt toch best veel met 30 boten

Myn wil is wet, Ik zal vaeren, Storm of gheen Storm, Pasen of gheen Pasen, Verbod of gheen Verbod al is het tot in eeuwigheid! Ik zal vaeren!

Offline Petra
Ik heb het bootje van de week zien liggen.
Ben benieuwd.

Offline Wyvern
Is dat geen bootje uit Walibi Belgium?
Die bootjes zijn veel groter dan in de efteling.

De cappaciteit van Radja river ligt dan ook veel hoger dan bij Pirana.

Drakenstrijders onbevreesd, trek ten strijde tegen het beest.

http://www.youtube.com/watch?v=xFoqG-bfHns

Hopelijk verloopt de proef goed, en zullen alle boten vervangen worden.
Hebben we weer nieuwe goede boten, en zal de capiciteit verhoogt worden.
ben erg benieuwd!

Offline Jasper
Als het door zou gaan, zijn ze goed bezig!
Dat maakt idd een groot verschil uit:

35 (boten) X 6 (zitplaatsen) = 210
35 X 9 = 315

Dan gaat de capaciteit van 2000 bezoekers/uur, naar 3000 bezoekrs/uur!!

Citaat van: Jasper link: /forum/8/1673/39533 op: 18-09-2007 21:23:36

Als het door zou gaan, zijn ze goed bezig!
Dat maakt idd een groot verschil uit:

35 (boten) X 6 (zitplaatsen) = 210
35 X 9 = 315

Dan gaat de capaciteit van 2000 bezoekers/uur, naar 3000 bezoekrs/uur!!

Da's een groot verschil zeg Dan zal de efteling die wel aannemen denk ik

Myn wil is wet, Ik zal vaeren, Storm of gheen Storm, Pasen of gheen Pasen, Verbod of gheen Verbod al is het tot in eeuwigheid! Ik zal vaeren!

Offline Wyvern
De pirana had dan ook wel hele kleine intamin bootjes he...
Echt niet meer van deze tijd, vooral niet voor de efteling.

Ik ben blij dat ze het ingezien hebben.

Drakenstrijders onbevreesd, trek ten strijde tegen het beest.

http://www.youtube.com/watch?v=xFoqG-bfHns

Offline Sven
En ik denken dat ik gek werd. Ik dacht een 9-persoons boot te zien, maar zag hem in een oog wenk via mijn camera.

Dames en Heren opgepast, de sluiter opent in uw richting.

Hmm.. Ik weet 't zo nog niet. 't Is natuurlijk v??l leuker met 9 boten, m??r.. je zit dan wel verplicht met vreemden in een bootje, nu hielden ze nog wel eens twee plaatsen leeg, denk niet dat ze dat doen bij 9 plaatsen..

[size=8pt]

[/size]

Katten kunnen zien in het donker.. Misschien gooien ze gewoon hun ISO omhoog?

Citaat van: Appeltree link: /forum/8/1673/39560 op: 19-09-2007 07:23:22

Hmm.. Ik weet 't zo nog niet. 't Is natuurlijk v??l leuker met 9 boten, m??r.. je zit dan wel verplicht met vreemden in een bootje, nu hielden ze nog wel eens twee plaatsen leeg, denk niet dat ze dat doen bij 9 plaatsen..

Ik zit zo vaak met andere mensen in een bootje. Komt door dat ik vaak alleen ga. Dan wen je er wel aan. En waarom zou het verplicht worden om met 9 pers. in een bootje te stappen, dat doen ze nu toch ook niet. Alleen op hele drukke dagen, dan willen ze de boten nog wel eens zo vol mogelijk stoppen. We zullen zien wat dit opleverd als die nieuwe boten er zijn. We kunnen nu nog niet beoordelen

Het is iig wel een grote stap voorwaarts, zal waarschijnlijk zorgen voor een stuk minder lange wachttijden.

Offline Mrisje
Ik vind het juist wel een vooruitgang! Heel vaak als we met familie gingen moesten er bijvoorbeeld 2 in een ander bootje met andere mensen. Dat zal nu niet meer nodig zijn

Done looking for the critics, cause they're everywhere

Pagina: 1 van 92 (1826 items)
<< 1·2·3·4·5·6·90·91·92 >>