Forum: Efteling 60 jaar

Pagina: 1 van 4 (30 items)
<< 1·2·3·4 >>
Pagina: 5 van 19 (377 items)
<< 1·2·3·4·5·6·7·8·9·10·17·18·19 >>

Wat een kleine dingetjes, ik had ze langer verwacht...

Offline apple
Klein ja, hadden inderdaad langer gemogen, vind dit toch niet echt mooi zo klein en saai, de E is zo druk en de achtergrond zo kaal.

Blog: pompidom

Wow kvind ze wel mooi aleen mochten ze een stuk langer zijn .

www.bobfans.be

Offline arendo
ze zien er niet verkeerd uit 

Als je dit zo ziet zien die oude er wel een stukje beter uit (zeker vanwege de lengte en doordat ze niet zo saai zijn).

Ik vind ze er best wel leuk uitzien.

Offline tiksen
Ziet dr leuk uit, alleen jammer dat ze wat korter zijn..

"Money may not buy happiness, but it can damn well give it!" Freddie Mercury

Offline Sybren
Ik zie dat de linkerrij nog niet vervangen is, vreemd

Bekijk mijn mooiste natuurfoto's op mijn website of like mijn Facebookpagina!

Vandaag weer even geweest. Ik zag dat ze bij de gamegallery al nieuwe vlaggen aan het ophangen waren die veel weg hebben van het 2e plaatje van het nieuwetje. Er staat wel gewoon Efteling op maar het is in de zelfde stijl als het plaatje. Het zou best wel eens een winkelsticker kunnen worden.

Nieuwtjesdienst is terug op www.pinparade.nl .

http://www.pinparade.nl/nieuwtjesdienst. Bestellen maar.

Kijk ook eens op ons nieuwe forum en meld je aan! http://www.pinparade.nl/forum-test

Sooo, die zij is kort...  Best jammer eigenlijk want het was een best mooi vaandel ontwerp :'(

Beetje heel kort idd.

'Beheerst u het perspectief?'

Mjaa sorry, maar doe mij de oude maar.

Offline Carlo
En nog een foto van Laszlo via Twitter:

Efteling-counter 2014: 14 x (2011: 56x / 2012: 33x / 2013: 25x) Een bericht getypt en je onderbouwde mening geuit? Check dan je spelling en haal eerst de fouten er uit!

Zoals ik al eerder zij, het is een mooi ontwerp maar wel wat klein..

Offline TomD
Ik zag ze de labels vervangen maar vind ze echt te klein.
Ook vind ik ze te vel van kleur en te veel verschillende kleuren.

Vele vlaggen zijn vervangen door de nieuwe vlag met 60 jaar Efteling, ik vind de vlaggen super mooi eruitzien!

Wat mij opvalt is dat er nu meteen alle kleuren vaandels hangen, terwijl er vroeger een kleur per seizoen was. Wel lekker makkelijk zo natuurlijk want men hoeft pas te gaan wisselen als er vaandels versleten zijn, i.p.v. dat men ieder seizoen de vaandels moet wisselen. Of ze te kort zijn durf ik zo niet te zeggen, ik vind ze verder in ieder geval een stuk mooier dan de oude vaandels.

Zo op de foto's afgaand, vind ik de vaandels wat aan de korte kant, maar daar kan nog verandering in komen; ik wacht nog even af totdat er ook van die bollen onder hangen.

Deze verrekijker vergroot wel 8 maal. Maar ik heb er ook wel eens een 9de keer doorgekeken en toen deed hij het ook nog gewoon. (H. Finkers)

zie je niet dat elke kleur van de vaandels een rijk moet voorstellen
-rood ruigrijk
-geel rijzenrijk
-groen marerijk
-blauw anderrijk

okeeeeee

Citaat van: zwaluw8 link: /forum/8/16472/609484 op: 06-10-2011 21:23:22

-rood ruigrijk
-geel rijzenrijk
-groen marerijk
-blauw anderrijk

trouwens komen er nog iets van belletjes onder vanwege die gaatjes

okeeeeee

Citaat van: zwaluw8 link: /forum/8/16472/609484 op: 06-10-2011 21:23:22

-rood ruigrijk
-geel rijzenrijk
-groen marerijk
-blauw anderrijk

Het zou wel leuk zijn als ze zou een vaandel onder het bordje ruigrijk, reizenrijk enz. op de brink
Ik hoor iedereen zeggen dat die vandels te klein zijn, maar misschien hangen ze er tijdelijk om te testen net zoals die 2 nieuwe vlaggen bij de ballonvaarder

Pagina: 5 van 19 (377 items)
<< 1·2·3·4·5·6·7·8·9·10·17·18·19 >>