Forum: Efteling 60 jaar

Pagina: 1 van 4 (30 items)
<< 1·2·3·4 >>
Pagina: 4 van 19 (377 items)
<< 1·2·3·4·5·6·7·8·9·17·18·19 >>

Offline Yvan
Citaat van: DVHMark link: /forum/8/16472/609031 op: 05-10-2011 16:10:57

Je bedoelt zeker 'Joki terug'.
Ben zeer benieuwd, hopelijk doen ze voor het jubileum ook gelijk de wachtrij van de Droomvlucht.
Alleen dat al zou een geweldig cadeau zijn.

Ghehe... ja dat bedoel ik inderdaad.
Heb er even loekie weg, jokie terug van gemaakt namen schelen niet zoveel... de poppen wel gelukkig

Oase!

Citaat van: Yvan link: /forum/8/16472/609045 op: 05-10-2011 16:45:31

ghehe... ja dat bedoel ik inderdaad.
heb er even loekie weg, jokie terug van gemaakt namen schelen niet zoveel... de poppen wel gelukkig

Nou hier ben ik dan.

Efteling een Wereld vol Wonderen.

Offline Sybren
Bart de Boer meldt op twitter: 'e nieuwe banieren:'

Bekijk mijn mooiste natuurfoto's op mijn website of like mijn Facebookpagina!

Wauw, ziet er fraai uit.
Ben benieuwd naar de 'echte' banieren... dus wanneer ze er hangen.

Sprookjes Bestaan in de Wereld vol Wonderen.

Hmm, dit ziet er nog kneuzig uit, maar de "echte" worden vast mooi (al waren de oude ook niet lelijk).

Zien jullie ook de vorm van Het Huis van de Vijfzintuigen er in, of ligt dat aan mij?

Offline Stevis
Sjiek hoor!

Ook nu van mijzelf een vriend'lijke groet,

Ik loop u voorbij en neem af mijn hoed

~

Offline Sybren
Citaat van: maaarte link: /forum/8/16472/609067 op: 05-10-2011 17:24:33

Zien jullie ook de vorm van Het Huis van de Vijfzintuigen er in, of ligt dat aan mij?

Ik zie een halve HVD5Z

Bekijk mijn mooiste natuurfoto's op mijn website of like mijn Facebookpagina!

Offline Stevis
Citaat van: Sybren link: /forum/8/16472/609069 op: 05-10-2011 17:29:49

Ik zie een halve HVD5Z
Citaat van: maaarte link: /forum/8/16472/609067 op: 05-10-2011 17:24:33

Hmm, dit ziet er nog kneuzig uit, maar de "echte" worden vast mooi (al waren de oude ook niet lelijk).

Volgens mij ligt dat aan jou, want ik zie niet hoe ik dat er in zou moeten zien. Het is maar net wat je wil zien volgens mij. En dan refereer ik graag naar het Polle's Keuken topic waar de vorm van het rieten dak ook al HVD5Z genoemd werd, terwijl zo'n basis vorm eerder deed denken aan een ezelsrugboog die je bijvoorbeeld ook bij Fata Morgana tegenkomt in de architectuur.

Ook nu van mijzelf een vriend'lijke groet,

Ik loop u voorbij en neem af mijn hoed

~

Die banner is nice .

www.bobfans.be

Wow die e. Ziet er goed uit ben benieuwd naar de echte banner's.

Offline apple
Wouw, mooi zeg. Hoop alleen wel dat er op de achtergrond iets van motief in zit zoals de vorige want zo zijn ze maar saai. En de E ziet er wel druk uit, maarja, we zien wel hoe ze echt worden.

Blog: pompidom

Citaat van: apple link: /forum/8/16472/609102 op: 05-10-2011 19:12:27

Wouw, mooi zeg. Hoop alleen wel dat er op de achtergrond iets van motief in zit zoals de vorige want zo zijn ze maar saai. En de E ziet er wel druk uit, maarja, we zien wel hoe ze echt worden.

Ja Apple alles moet tegenwoordig strak om het lijf zijn in de Efteling. Misschien vaag de krullen op de achtergrond lijkt me niet echt een slecht idee.

To all who come to this happy place ... WELCOME !!!

0 
Ik ben gevraagd voor de Jubileum dvd. Ik moest zeggen dat de Vliegende Hollander erg mooi was en dat er een heel groot schip op een watergordijn geprojecteerd werd.

Daarna mocht ik nog mijn belevingen opschrijven van mijn dagje Efteling voor het grote koffietafelboek, ik moest opschrijven dat het heel plezant was en dat ik zeker een abonnement ging kopen volgend jaar, wanneer de prijs dus 5 euro is gestegen.

Dus je mening werd gemanipuleerd (om het zo maar te zeggen)?

Citaat van: link: /forum/8/16472/609145 op: 05-10-2011 20:21:06

Ik ben gevraagd voor de Jubileum dvd. Ik moest zeggen dat de Vliegende Hollander erg mooi was en dat er een heel groot schip op een watergordijn geprojecteerd werd.

Daarna mocht ik nog mijn belevingen opschrijven van mijn dagje Efteling voor het grote koffietafelboek, ik moest opschrijven dat het heel plezant was en dat ik zeker een abonnement ging kopen volgend jaar, wanneer de prijs dus 5 euro is gestegen.

Gaat de entreeprijs 5 euro omhoog?

Padoepie doe nog aan toe ben je nu al moe!

Bekijk hier mijn blog: http://pretparkzzblog.com/ voor de aller leukste pretpark reviews, foto's en de leukste pretpark gerelateerde artikelen

Citaat van: eftelfanlaar link: /forum/8/16472/609157 op: 05-10-2011 20:29:36

Gaat de entreeprijs 5 euro omhoog?
Volgens mij de abbonementsprijs zo te lezen, anders zou het wel heel erg absurd wezen...

mooie banieren ben benieuwd hoe het is als ze er hangen

The Monsterball Tour Mei 2010 <3! - Born This Way Ball September 2012 <3! - artRAVE: The ARTPOP Ball September 2014 <3! - Cheek to Cheek Tour Juli 2015 <3 - The Joanne World Tour 2017 <3!

Offline apple
Moeten we het wel geloven?

Blog: pompidom

60 jaar gaat zooo groot worden. Kijk al uit naar het begin van de winter-Efteling en de aftrap naar het jubileumjaar!!

Taa ta ta

taa ta ta

ta ta ta!

Foto's nieuwe banieren:

Bron: Twitter marjonnet

Ze zijn zo te zien wel een stuk kleiner als eerst.. best wel jammer eigenlijk. Eerst maar even met eigen ogen bekijken

Myn wil is wet, Ik zal vaeren, Storm of gheen Storm, Pasen of gheen Pasen, Verbod of gheen Verbod al is het tot in eeuwigheid! Ik zal vaeren!

Pagina: 4 van 19 (377 items)
<< 1·2·3·4·5·6·7·8·9·17·18·19 >>