Forum: Efteling 60 jaar

Pagina: 1 van 4 (30 items)
<< 1·2·3·4 >>
Pagina: 17 van 19 (377 items)
<< 1·2·3·12·13·14·15·16·17·18·19 >>

Moderator
Topics bij dezen samengevoegd.

Next stop... The Twilight Zone

Offline Coen
Ik moet toch nog terugkomen op het bord dat al anderhalve maand aan het entreegebouw hangt. Ik vind het bijzonder goedkoop én belachelijk dat de efteling een jubileum bord plaatst bovenin het gebouw van karton. Waarom is dit geen echte vaandel, met een echte trompet?

Teleurstellend.

Le Meccanica Delle Emozioni

Ik vind het inderdaad ook verschikkelijk uitzien!

Citaat van: saurusmail link: /forum/8/16472/665896 op: 08-05-2012 20:22:31

Hoi jongens,
Tijdens mijn bezoekje vandaag kwam ik bij station de oost een camera ploeg tegen.
Ik kreeg namelijk te horen (en het stond ook op borden) dat ze opnamens aan het maken zijn voor commerciële doeleinden.
Waarschijnlijk komt er een nieuw reclame filmpje van de Eftling...

Ik heb ze vandaag ook regelmatig gezien, waaronder 's ochtends rond 10:30, ze liepen met de kaart van Nederland de Droomvlucht in... Geen idee wat het eindresultaat moet worden maar wordt er wel erg nieuwsgierig door.

Op 7 mei waren ze ook al aan het filmen bij Monsieur Cannibale en de rest van het Reizenrijk plein.

Offline RamonH
Citaat van: H.Hightower link: /forum/8/16472/665947 op: 09-05-2012 02:16:37

Op 7 mei waren ze ook al aan het filmen bij Monsieur Cannibale en de rest van het Reizenrijk plein.

En ik heb deze ploeg gezien op de Pardoes Promenade en bij de Pagode. Dan kunnen we wel de conclusie trekken dat ze in 2 dagen door het hele park hebben gefilmd voor die documentaire.

Efteling 1985-1998 ??x · 1999 26x · 2000 45x · 2001 28x · 2002 46x · 2003 58x · 2004 39x · 2005 35x · 2006 23x · 2007 26x · 2008 33x · 2009 40x · 2010 26x · 2011 29x · 2012 24x

Een terugblik op 60 jaar Efteling
RTL 4 blikt drie weken lang terug op zestig jaar Efteling. De documentaire laat zien hoe het kleine Sprookjesbos van 1952 uitgroeide tot het derde grootste attractiepark van Europa.

In de documentaire delen gewone mensen hun herinneringen aan het park. Er zijn bijzondere archiefbeelden te zien, oude foto's, maar ook beelden van vakmensen aan het werk. Mooie sfeerbeelden van hoogtepunten van het park geven tot slot een compleet beeld van de beleving van de bezoekers van de Efteling. Volg deze documentaire vanaf zaterdag 19 mei om 16:25 bij RTL 4.
Bron: RTL nieuwsbrief

Zo lang ich nog in laeve bèn, bèn ich eine Fortuna fan!

Offline Sybren
Was al bekend

https://www.vijfzintuigen.nl/Forum/index.php?topic=20152.0

Bekijk mijn mooiste natuurfoto's op mijn website of like mijn Facebookpagina!

Zaterdag is er weer een nieuw deel van de Efteling Courant in de Telegraaf.
Morge voor abbonees.
Daar weet ik niks van
Citaat van: =Bart de Boer
Het Efteling Feestboek(je): morgen (voor abonnees) en zaterdag (losse nummers) als bijlage van De Telegraaf

Citaat van: =Mijn Twitter
@drsbartdeboer een nieuwe versie van de Efteling courant of wat moet ik voorstellen??

Citaat van: =Efteling twit
@TheTimvk nav je tweet aan @drsbartdeboer dat klopt, deze versie is speciaal voor 60 jaar Efteling

"Somebody was trying to tell me that CDs are better than vinyl because they don't have any surface noise. I said, 'Listen, mate, *life* has surface noise."

Volgens mij bedoelen ze abonnees van de Telegraaf, klopt dat?

Haha, ik heb afgelopen zaterdag een EK / OS abonnement aangevraagd bij de Telegraaf.
Deze gaat morgen in.
Heb dus net geluk.

Citaat van: Jeroen_Twee link: /forum/8/16472/669358 op: 24-05-2012 14:31:59

Volgens mij bedoelen ze abonnees van de Telegraaf, klopt dat?

Ja ze bedoelen abbonomenten van de Telegraaf.
Ik zal morgen foto's plaatsen.

"Somebody was trying to tell me that CDs are better than vinyl because they don't have any surface noise. I said, 'Listen, mate, *life* has surface noise."

Offline Johano
Ik wist zo gouw niet waar dit te posten, En volgensmij is het ook nog niet gepost, Maarja bij deze:
Onze kanibaal krijgt een nieuw dak! Is dit nu al verrot? Had ik eigenlijk niet verwacht aangezien het entreegebouw er al langer staat..

https://twitter.com/drsbartdeboer/status/205604952972865536/photo/1

2x Efteling Bosrijk

Verrot is het niet, maar geef toe: het zag er echt niet meer uit!

Misschien binnenkort ook eens het HvdVz onder handen nemen? Maar het is mooi dat ook aan de kleinere attracties de nodige aandacht gegeven word!

Iets anders: Denken jullie dat er op 31 mei ook voor de gasten extra entertainment zal zijn? B.v de efteling muzikanten, sprookjesfiguren e.d.?

Offline Stevis
Citaat van: Donald D link: /forum/8/16472/669427 op: 24-05-2012 17:19:48

Misschien binnenkort ook eens het HvdVz onder handen nemen? Maar het is mooi dat ook aan de kleinere attracties de nodige aandacht gegeven word!

Iets anders: Denken jullie dat er op 31 mei ook voor de gasten extra entertainment zal zijn? B.v de efteling muzikanten, sprookjesfiguren e.d.?
Ik durf er geen vergif op in te nemen, maar neem maar aan dat er op die dag niks speciaals in het park te doen is. Het feestje is alleen bedoeld voor genodigden 's avonds en blijkbaar niet voor bezoekers.

Ook nu van mijzelf een vriend'lijke groet,

Ik loop u voorbij en neem af mijn hoed

~

Citaat van: Donald D link: /forum/8/16472/669427 op: 24-05-2012 17:19:48

Ik hoop het wel, dat zal erg leuk zijn. De Efteling word maar één keer 60 jaar dus dat lijkt me toch wel een mooie dag met veel entertainment waard.

Als de maan naar de hemel klimpt strooit Klaas Vaak op zijn uil slaapzand over elk huys.

<b>47x</b> Aquanura, <b>80

x</b> Efteling, <b>3x</b> Efteling Bosrijk

Citaat van: bmwm3tobias link: /forum/8/16472/669429 op: 24-05-2012 17:27:48

Ik hoop het wel, dat zal erg leuk zijn. De Efteling word maar één keer 60 jaar dus dat lijkt me toch wel een mooie dag met veel entertainment waard.

Zoals Stevis al aangaf mag je van een nee uit gaan. Het is namelijk een gewone doordeweekse dag buiten de vakantie, en zal er overdag al haast niets gevierd worden. Daar was wel enige kans op geweest als Aquanura die dag niet als 60 jarig cadeau wordt geopend 's avonds, maar zeker omdat de viering van 60 jaar 's avonds al is én  het dus een doordeweekse dag is mag je er zeker vanuit gaan dat er overdag niets speciaals zal zijn in het park.

Offline GJV
Ik denk inderdaad dat het feestje vooral 's avonds gevierd gaad worden en niet overdag.

hoe zit het met pardoes.

okeeeeee

Pagina: 17 van 19 (377 items)
<< 1·2·3·12·13·14·15·16·17·18·19 >>