Forum: Defecten in de Efteling

Pagina: 1 van 16 (143 items)
<< 1·2·3·4·5·6·14·15·16 >>
Pagina: 111 van 112 (2224 items)
<< 1·2·3·106·107·108·109·110·111·112 >>

Volgens mij doet de actiefoto in Symbolica het al een paar dagen niet.

Symbolica, het rijk der Fantasie...

Offline Weirdo
Citaat van: Joost6786 link: /forum/8/15942/814403 op: 11-03-2018 19:17:59

Vanmorgen deed de rotsdeur in Fata Morgana het weer. De khalief liet ondanks dat toch zijn hoofd hangen.

In symbolica bestond vanmiddag de Gallerij der Fantasievollen uit schilderijen van lege fantasievaarders

Dat in Symbolica was zaterdag ook al.

Gisteren was de rotsdeur (weer) kapot, en het hoofd van de Khalief hing ook nog steeds. Ook draaide de molen bij Polle's keuken niet

Hoogmoed komt voor den val...

Offline Quizo
Wilbert is defect jongens, erg jammer want ik vond het Botanicum de leukste (en eigenlijk enige leuke) scène in Symbolica..

Alle die mijn vergeten en sullen die tijt niet weten

Dat is toch al minstens twee weken? Er is ondertussen wel wat gesleuteld aan de rest van de scène (verlichting, projectie), dus ze zullen er wel druk mee bezig zijn.

Offline Quizo
Donderdag was de scène in DVH waar je de confrontatie hebt met het spookschip kapot maar stond het "licht" wel aan waardoor je heel duidelijk een beeld kreeg dat je je bevond in een vierkante betonnen kamer. Nu zijn defecten bij DVH niet iets vreemds maar dit defect was wel heel erg opmerkelijk haha.

Offline Weirdo
Rotswand in Fata Morgana was vandaag nog steeds kapot. Het hoofd van de Khalief niet.
Wel heb ik de kwijlbeelden op het eind van de Pirana sinds de heropening na de winterstop het nog nooit zien doen. De andere kwijlbeelden doen het wel gewoon.

Offline Quizo
Die wanden in de Fata Morgana zijn wel vaak boosdoeners he? Kan me herinneren dat een paar jaar geleden de gordijnen in de Troonzaal scène altijd maar open bleven staan, was echt 10x niks want dan zag je de Djinn al. En nu die rotswand ook alweer een tijdje, Efteling doe er wat aan!

Ik vraag mij ook echt af wat nou de reden telkens is van die defecte deuren. In de Vliegende Hollander heb je bijvoorbeeld ook deuren, maar die heb ik persoonlijk nog nooit kapot gezien.

Villa Volta in RCT3? Check het hier: http://wqd.nl/ePww We'll meet again. Don't know where, don't know when... Oh I'll know we'll meet again some sunny day... Strookrijk 2020!

Dat klopt, al zijn die deuren wel nieuwer met waarschijnlijk betere techniek. Maar je zou verwachten dat die techniek inmiddels ook wel in fata morgana toe te passen is.

Offline Robin
Zeker jammer dat die defecten zo lang duren. Zo'n belangrijke attractie zou meer aandacht moeten krijgen voor dit soort dingen. Een niet werkende deur kan deze attractie al minder compleet maken als je 'm goed kent en het is mij iets te storend om reparatie steeds zo lang uit te stellen. Die elfjes-carrousel in Droomvlucht moest ook lang op zich laten wachten. Dat laatste stoort misschien minder, maar het maakt de scene wel beter als het werkt. En de kosten worden niet minder naarmate de Efteling er langer mee wacht... dus vraag me ook af waarom het lang duurt.

De elfjescarrousel vond ik anders erg storend. Ik zou ook graag zien dat de stoom weer terugkomt in het zompenwoud

Vaak weet de Efteling wel van deze situaties/defecten af, hoor.
Zoiets kost geld en tijd en dat moet allemaal ingepland worden.
Het is ook maar net waar de prioriteit ligt.
Aan de hand van o.a. die zaken wordt iets onder handen genomen.
Dus ja, soms kan iets wat voor ons als bezoekers zijnde als storend wordt ervaren, best lang op zich laten wachten door genoemde reden.

Laat elke ster feller schijnen, in deze duisternis...

Ik zou stellen dat een effect als dit helemaal bovenaan de prioriteitenlijst hoor te staan, wat betreft verbeteringen attracties. Sommige effecten, zoals het niet volledig bewegen van de Djinn, of de al jaren defecte gieren in Vogel Rok, zullen de meeste mensen niet opvallen maar dit?

Er is dan wel weer tijd / geld om naar mijn mening onnodig bebording te vervangen bij Droomvlucht, om dat er geen lopende band maar een roltrap als icoontje op stond. Kom nou...

Citaat van: Quizo link: /forum/8/15942/814641 op: 28-04-2018 15:44:08

Donderdag was de scène in DVH waar je de confrontatie hebt met het spookschip kapot maar stond het "licht" wel aan waardoor je heel duidelijk een beeld kreeg dat je je bevond in een vierkante betonnen kamer. Nu zijn defecten bij DVH niet iets vreemds maar dit defect was wel heel erg opmerkelijk haha.

Vraagje: bezocht je DVH voor of na 11.00? Want ik heb dit regelmatig tussen 10 en 11. Erg slordig! alsof de attractie nog moet opstarten. Ook merk ik regelmatig dat de projectie niet werkt? Van de week stond ook nog eens de regen uit. Het enige wat ik toen had, was een beetje muziek denk wel dat de kou hierbij een rol speelde

Versie: 1 Aangepast: 4 mei 2018 09:56 door: SylvainDr reden: Geen reden aangegeven
...Dan zult gij vrede vinden. In uw huis en in uw hart...

Beetje rare dag vandaag hier. Joris en de draak dicht, python al de hele dag defect en een hele zooi bussen metmiddelbare scholieren. Dus alle andere atracties die niet voor kleien kinderen zijn overbezet. Een beetje prutswerk van de Efteling.

use the force

Defect wat me vorige week woensdag opviel in Villa Volta: Hugo bibbert nogal met zijn linkerarm. Ook is het schilderij van de bokkenpoot aan de linkerhoek beschadigd door het heen en weer slingeren.

Offline Weirdo
Citaat van: hansbeen link: /forum/8/15942/814685 op: 08-05-2018 13:04:04

Beetje rare dag vandaag hier. Joris en de draak dicht, python al de hele dag defect en een hele zooi bussen metmiddelbare scholieren. Dus alle andere atracties die niet voor kleien kinderen zijn overbezet. Een beetje prutswerk van de Efteling.

Alsof een defect te plannen is.

Offline Quizo
Het kan aan mij liggen maar volgensmij beweegt Edna bij JEDD al maanden niet?

Offline Weirdo
Citaat van: Quizo link: /forum/8/15942/814741 op: 13-05-2018 11:26:57

Het kan aan mij liggen maar volgensmij beweegt Edna bij JEDD al maanden niet?

Er is nu onderhoud, dus wellicht wordt het nu opgelost.

Nog steeds doet de rotsdeur het niet in de Fata Morgana.
Alle 4 de waterspuwers bij de Pirana doen het weer.

Pagina: 111 van 112 (2224 items)
<< 1·2·3·106·107·108·109·110·111·112 >>