Forum: Polka Marina

Pagina: 1 van 1 (12 items)
<< 1 >>

(ik heb de zoek-optie gebruikt voor dit onderwerp, maar daar stond alleen een topic over het gerucht over het verplaatsen van de PM)

Hét topic voor 'ie walvis bootjes', zoals ik ze vroeger noemde

Ik kijk altijd met veel plezier terug naar de Polka Marina, één van mijn favoriete attracties toen ik nog een klein meisje was, en nog niet in die 'stoere' attracties durfde.

De beweging, de snelheid, die voor mij toendertijd heel snel ging..... Ik heb heel veel goede herinneringen aan deze attractie.

Maar wat zag ik tot mijn schrik de afgelopen weken? Elke keer als ik naar de Efteling ga, is 'ie gesloten! Ik wil er zo graag in, puur vanwege de nostalgische factor.

Hoe zit dit? Is de PM tijdelijk gesloten, of is het permanent?

7x Efteling, 23x Joris en de Draak, 2x Raveleijn

Ik denk dat hij gesloten is om geld te besparen.
Als hij niet draait dan maakt hij geen kosten van bv personeel.

Offline Rick.
Krijgt elke attractie nou zijn eigen topic ? Misschien is het goed, beste forumteam, om een extra kopje te maken in het rijtje "entertainment, creatief, trip-reports", enz.; "attracties". Dan houden we het hier lekker algemeen mbt tot bouwprojecten en werkelijk nieuws

In elk geval, Polka Marina: Ik hoop vurig op een schilderbeurt en fijn onderhoud aan dit toppertje in principe, maar een verplaatsing of verwijdering zou mij persoonlijk ook niet vervelen... Heb niet de indruk dat deze infill nog erg veel publiek trekt, al maakt hij het attractie-aanbod in Ruigrijk wel lekker compleet, en past hij goed in het thema VH-HM.

Twitter: @Safarick!

Op zich is deze attractie een invulattractie en heeft het niet de hoogste prioriteit op een rustige dag. Deze attractie zal dus pas vanaf een bepaald aantal bezoekers opengaan.

If I am different the difference is I am me! <br />[url=http://www.devijfzintuigen.nl/help/een-post-met-inhoud]Heeft jouw post inhoud genoeg? Klik hier voor een handleiding

Ik weet waarom ie dicht is,er was iets met de riolering.
Dit is niet vanwege bezuinigingen.

Roland Mack een groot man

Ik vind de polka marina wel een erg geweldige atractie, jammer dat hij dus door problemen dicht is. (vind stiekum wel dat de Efteling nu niet echt het bezoeken waard is, maar ik ga as zondag met een uitkoopdag omdat we al kaartjes hebben, het is een bouwput en diverse atracties zijn dicht)

Ik heb Polka Marina al diverse keren geopend gezien op rustige doordeweekse dagen. Denk dus niet dat het uit bezuiniging is. Ik zou er overigens geen problemen mee hebben als ze de kleinere attracties volgens wisselschema's zouden laten draaien. Een probleem zoals Eftelingrijk123 al aangaf zou dus best mogelijk kunnen zijn, maar dan zou deze in het weekend ook gesloten moeten zijn?

Overigens kan je natuurlijk ook SdO even binnenlopen en vragen waarom de Polka Marina dicht is, dan weet je het zo.

Ik ben de afgelopen 2 weken 4 keer geweest, en elke keer was 'ie dicht

Ik hoop dat, wat er ook mee aan is, de PM weer snel geopend word, want ik wil er nu we heel graag in, en met mij de teleurgestelde kindjes die ik daar zie

7x Efteling, 23x Joris en de Draak, 2x Raveleijn

Offline Quizo
Vind het leuk voor de kleine kinderen, en mijn niet erg veel durvende broertje, maar zelf zit ik toch liever in Den Halve Maen! 

Alle die mijn vergeten en sullen die tijt niet weten

Moet toch bekennen dat ik in die hele Polka Marina nog nooit ben geweest. Maar wat ik heb gezien is dat de wat jongere kinderen het een ontzettend leuke attractie vinden om te doen. En hij is ook nog eens erg fotogeniek.

Als er minder dan 3000 bezoekers zijn blijft ie dicht doordeweeks.

Offline Yvan
ik heb polka marina vorige week nog zien draaien. maar toen was het ook redelijk druk in het park.
Ik heb prachtige herinneringen aan deze attractie, het was er nooit echt erg druk. en toen je klein was en je onder dat tunneltje door moest leek de polka hartstikke hoog [valt natuurlijk allemaal wel mee ]
Ik blijf het een leuke attractie vinden, om op een warme lente of zomerdag eventjes in uit te waaien, en met vrienden blijft het ook een geweldig ding.

Zelfs hoop ik stiekem dat de efteling nog eens van die leuke flatrides als dit plaatst.
Maar een likje verf kan geen kwaad, voor de walvis, ook het fonteintje eronder wat repareren zodat dit weer is als vroeger.
en de muurtjes onkruid vrij maken.
Zo beleefde ik de PM vroeger, en dat vond ik geweldig, en ik zou het erg leuk vinden als de huidige jeugd ook de PM zo zouden beleven.
Ik heb namelijk het idee dat het onderhoud van de PM de laatste jaren op een laag pitje heeft gestaan.
Daarom ben ik ook blij dat de PM dit jaar een halve maand [door de weeks] dicht is voor onderhoud, dat lijkt mij genoeg om 'm onkruid vrij te maken, en de fontein te repareren samen met wat schilderwerk.

Oase!

Pagina: 1 van 1 (12 items)
<< 1 >>