Forum: Droomvlucht

Pagina: 1 van 23 (207 items)
<< 1·2·3·4·5·6·21·22·23 >>
Pagina: 126 van 127 (2522 items)
<< 1·2·3·121·122·123·124·125·126·127 >>

Vandaag ook nog geprobeerd een aantal van die nieuwe pruiken te filmen:

Ik moet zeggen dat ik dit er al wel veel beter uit vind zien als idd die rare professor-achtige pruiken!

Kijk ook eens op Youtube.com/EftelwesleyHD, meer dan 17.000 Abonnees!

Citaat van: CedricD link: /forum/8/1546/756914 op: 06-01-2014 00:12:09

Ik vind juist dat jullie Nederlanders op dat vlak veel hoffelijker zijn dan de mensen hier in België hoor. ooit al eens in Walibi met een Speedy Pass rondgelopen? Zelf nog niet gedaan, maar wel al verschillende keren gezien (is zelfs een reportage over gemaakt) dat mensen die zo'n pasje kochten, bedreigd werden, spuwen, duwen en zo van die toestanden moesten doorstaan. Zo'n taferelen zie ik toch niet tijdens een dagje Efteling.

De Efteling heeft dan ook geen Speedy Pass .

Ik zou me er ook wel aan ergeren, het is gewoon irritant als je al lang staat te wachten en iemand anders loopt zo de rij voorbij. Maar spuwen en duwen en zelfs bedreigen gaat echt te ver. Gebeurd het daar echt?

Als je iets doet, doe het dan goed.

Aantal keer Efteling in 2017: 1x | 2016: 63 | 2015: 67x | 2014: 59x

Aantal keer Baron 1898 in 2017: 0x | 2016: 51x | 2015: 184x

Eerlijk gezegd vind ik het ook niet meer dan normaal dat mensen achter je doorlopen als je iets te drinken of eten bestelt. Ik zou het erg vreemd vinden als mensen daarop gaan staan wachten. Je stapt tenslotte gewoon uit de rij om te bestellen. Ik zou er dan ook geen enkel probleem mee hebben als mensen mij passeren.

Count the days or set them ablaze...

Citaat van: Sjiebert link: /forum/8/1546/756924 op: 06-01-2014 08:35:20

De Efteling heeft dan ook geen Speedy Pass .

Ik zou me er ook wel aan ergeren, het is gewoon irritant als je al lang staat te wachten en iemand anders loopt zo de rij voorbij. Maar spuwen en duwen en zelfs bedreigen gaat echt te ver. Gebeurd het daar echt?

Wees maar zeker, er is bij ons zelf een reportage op tv hierover geweest. Die pasjes verkopen voor geen meter, omdat iedereen je begint uit te schelden dat je voorkruipt, maar spijtig genoeg blijft het daar niet bij. Dan zijn er nog mensen die beginnen spuwen, bedreigen, je achtervolgen...
Ik begrijp dat het niet leuk is om voorbijgestoken te worden, maar die mensen maken ook maar gewoon gebruik van de dienst waarvoor ze betaald hebben.

Offline Speedy
Citaat van: CedricD link: /forum/8/1546/757020 op: 06-01-2014 23:25:50

Wees maar zeker, er is bij ons zelf een reportage op tv hierover geweest. Die pasjes verkopen voor geen meter, omdat iedereen je begint uit te schelden dat je voorkruipt, maar spijtig genoeg blijft het daar niet bij. Dan zijn er nog mensen die beginnen spuwen, bedreigen, je achtervolgen...
Ik begrijp dat het niet leuk is om voorbijgestoken te worden, maar die mensen maken ook maar gewoon gebruik van de dienst waarvoor ze betaald hebben.

Eigenlijk is het een zeer oneerlijk systeem.
Iemand die barst van het geld kan overal "voorkruipen" terwijl iemand die echt op de centen moet passen en dergelijke hoge bedragen niet kan veroorloven om uit te geven (extra) moet voor straf in de rij gaan staan.
Logisch dat mensen dan in opstand komen.

Citaat van: Speedy link: /forum/8/1546/757027 op: 07-01-2014 01:45:42

Eigenlijk is het een zeer oneerlijk systeem.
Iemand die barst van het geld kan overal "voorkruipen" terwijl iemand die echt op de centen moet passen en dergelijke hoge bedragen niet kan veroorloven om uit te geven (extra) moet voor straf in de rij gaan staan.
Logisch dat mensen dan in opstand komen.

Dat is niet logisch, dat is gewoon hoe het leven in elkaar zit. Mensen die barsten van geld hebben ook grotere huizen, duurdere auto's en kleren, gaan vaker uit eten etc. Mogen ze dat dan ook allemaal niet meer? Bovendien, hoe zit het met de mensen die het zich niet kunnen veroorloven om überhaupt naar een pretpark te gaan? Moeten die niet in opstand komen?

Mensen die hierover vallen zijn maar verwende zuurpruimen. Als je je al een dag naar een pretpark kunt veroorloven heb je niks te klagen en als je er niet tegen kunt om mensen te zien die meer te besteden hebben kun je maar beter kluizenaar worden.

Zo werkt het nu eenmaal in de maatschappij ook. Mensen met geld kunnen dingen veroorloven die de armere mens niet kan. Ik zie het probleem niet.

Offline Speedy
Citaat van: H.Hightower link: /forum/8/1546/757029 op: 07-01-2014 01:56:54

Zo werkt het nu eenmaal in de maatschappij ook. Mensen met geld kunnen dingen veroorloven die de armere mens niet kan. Ik zie het probleem niet.

Om voor die mensen dan speciale niet hoef te wachten wachtrijen zodat ze niet hoeven te wachten aan te leggen, gaat weer veel te ver.

Jaartje geleden heb ik een Speedy Pas in Moviepark Germany gehaald. We zouden maar één dagje aanwezig kunnen zijn en even nog een keer heen en weer is helemaal te duur. Daarnaast was het een zondag in de vakantie. Gegarandeerd druk. Uitgespuwd werden we niet maar minachtende blikken waren er veel. Maar zo duur zijn die Speedypassen ook niet. Ze waren dus vrij snel uitverkocht. Ik vond juist dat je door zo'n Speedypas juist de magie van een attractie compleet verstoord voor degene die hem heeft. Als een attractie geen wachtrij heeft blijft van een rit weinig over. Zeker als de wachtrij bij de attractie hoort en is gethematiseerd.

Het jammere aan dat hele gedoe met die passen is dat zelfs een dagje pretpark zo ook veranderd.
Dat een rijkere een duurder broodje enz. kan kopen prima maar legaal voordringen vind ik weer wat anders.
Niet dat ik er een probleem mee heb maar snap de frustratie wel!
Er zijn zat gezinnen die een jaar sparen voor zoiets en dan mag ook nog eens een rijkere er gewoon langs.
En ik snap dat dat veel voorkomt in de maatschappij maar kwa ene kant toch wel jammer dat pretparken er ook aan mee doen.
Er is al zoveel verdeeldheid in de wereld , zo word dat alleen nog maar erger of groter.
Maar ook zoiets heeft twee kanten en kan dus een oneindige discussie worden.

Al oogt deez' villa lief en mild, daarbinnen word het toch iets wild.

U lijkt soms overkop te gaan.. voelt u dan angst? Blijf dan hier staan!

En ouders, is uw kind nog klein, bedenk, het kan wat griezelig zijn...

Citaat van: JeroeNL link: /forum/8/1546/757038 op: 07-01-2014 11:18:45

Maar ook zoiets heeft twee kanten en kan dus een oneindige discussie worden.

Helemaal juist. En alleen al daarom: terug naar Droomvlucht! 

Count the days or set them ablaze...

Citaat van: justkillingtime link: /forum/8/1546/757039 op: 07-01-2014 11:21:41

Helemaal juist. En alleen al daarom: terug naar Droomvlucht! 

En voor degene die verder willen discussiëren  https://www.vijfzintuigen.nl/Forum/index.php?topic=22859.0

Offline Tjomme
De slingerende trol hangt stil, hij maakt wel gewoon geluid.

"De fantasie reist onbegrensd en niet aan tijd gebonden" Henny Knoet (1942 - 2013)

Die trol bewoog gewoon toen ik er rond half2 in ging

Berichtje getypt en je onderbouwde mening geuit? Check het eerst op spelling en haal de fouten er uit

Mijn foto's gebruiken? niet zonder schriftelijke toestemming via http://www.shamrock-media.nl

Vandaag zagen Tjomme en ik dat er een nieuw rook/misteffect in het Wonderwoud is. Dit effect is aanwezig aan de rechterkant van de scène, bij de watervallen.

Offline rvz
Een onride van Droomvlucht van afgelopen week

www.youtube.com/kermiskermis8 - Kermis, Efteling, (Internationale) Touristische trekpleisters, Halloween én meer! - www.youtube.com/kermiskermis8

Offline Chiem
Ik kom even zeggen dat toen ik gisteren in de Efteling was DroomVlucht tussen 5 en 6 uur een storing had we moesten zelfs geëvacueerd worden en hebben bijna de hele atracties met werkverlichting aan gezien. Heeft iemand dit gisteren ook gezien of weet iemand wat het probleem zou kunnen zijn want we zaten bijna een uur vast in dat ding?

Versie: 1 Aangepast: 7 mei 2015 21:45 door: Chiem reden: Geen reden aangegeven
Citaat van: Chiem link: /forum/8/1546/792672 op: 07-05-2015 21:25:53

Ik kom even zeggen dat toen ik gisteren in de Efteling was DroomVlucht tussen 5 en 6 uur een storing had we moesten zelfs geëvacueerd worden en hebben bijna de hele atracties met werkverlichting aan gezien. Heeft iemand dit gisteren ook gezien of weet iemand wat het probleem zou kunnen zijn want we zaten bijna een uur vast in dat ding?

Een uur is wel lang zeg! Ik zie die storing niet op eftelstats.nl, maar momenteel is er wel een storing aan de gang.
Was het een evacuatie via de noodplateaus?

Is Symbolica al geopend?!

Offline Chiem
Citaat van: timefteling link: /forum/8/1546/792704 op: 08-05-2015 16:05:14

Een uur is wel lang zeg! Ik zie die storing niet op eftelstats.nl, maar momenteel is er wel een storing aan de gang.

Ja, we hebben meerde malen stil gestaan totdat we in het zompenwoud kwamen daar werden wij met de noodplateaus gevacueerd en de rest van de mesnen in de attractie werden ook gevacueerd en het heeft volgens de klok echt een klein uurtje geduurd ongeveer 49 min hebben we in de attractie gezeten.

Citaat van: Chiem link: /forum/8/1546/792706 op: 08-05-2015 16:12:35

Citaat van: timefteling link: /forum/8/1546/792704 op: 08-05-2015 16:05:14

Ja, we hebben meerde malen stil gestaan totdat we in het zompenwoud kwamen daar werden wij met de noodplateaus gevacueerd en de rest van de mesnen in de attractie werden ook gevacueerd en het heeft volgens de klok echt een klein uurtje geduurd ongeveer 49 min hebben we in de attractie gezeten.

Verklaring gekregen waarom er storing was of een compensatie?

Is Symbolica al geopend?!

Pagina: 126 van 127 (2522 items)
<< 1·2·3·121·122·123·124·125·126·127 >>