Forum: opstopping piraña

Pagina: 1 van 1 (19 items)
<< 1 >>

Offline qwerty
Gisteren (18-07-'07) ben ik de hele dag naar de Efteling geweest. De laatste attractie waar ik in ging was de Pira?a. ik ging in een bootje met 2 andere mensen. We zaten in bootje 22. Het was 23.45 toen we instapten. Maar in gedeelte C2 gingen wij met nog 2 anderen bootjes (links 18, rechts 32) recht op een versmalling af. Natuurlijk lukt het niet om met zijn drie?n te gelijkt door zo'n versmalling te gaan. Wij kwamen dus vast te zitten. Maar in tegenstelling tot de opstopping eerder die dag (waar ik ook in zat) lukte de andere bootjes niet om ons weg te beuken. En de bootjes bleven maar komen. Op een gegeven moment was het zo druk dat er alleen nog maar een paar bootjes waren in het station.

De redding:
Eerst kwam er 1 persoon aan (een vrouw). Zij kwam zeer snel naar ons toe om ons proberen los te maken. Maar dit lukte niet. Daarna riep ze om versterking. Er kwamen 2 jongens aan, maar die hadden nog niet de bevoegdheid om over de bootjes te lopen. Zij moesten er wel voor zorgen dat iedereen bleef zitten. Zij heeft heel lang alleen gestaan op de bootjes totdat de beveiliging kwam. Het duurde even voordat de beveiliging op de bootjes ging, want ze stonden eerst stil van verbazing. Maar het lukte nog steeds niet om met 3 man de bootjes in beweging te zetten. Op een gegeven moment kwam er wat mensen van het menagement aan. Eentje had eigenlijk een vrije dag, maar kwam die avond naar de Efteling om te kijken hoe het muziek was. Op het einde kwam zelf personeel van een nabij gelegen eettent. De pompen uit zetten helpte ook al niet. Dus toen hebben ze boot 18 lucht uit laten lopen, zodat boot 22 (waar ik in zat) meer speling kreeg. Uiteindelijk na veel duwen en wringen kwamen wij toch los (om 00.15). toen hadden wij nog een ritje met personeelsleden. Maar toen kwam het volgend probleem. De helft kwam er maar door (waar ik dus bij zat), dus de personeelsleden gingen er al op de lifthill uit. Helaas weet ik niet hoe het met de rest is afgelopen, want mijn broertje wilde naar huis. Hij was namelijk moe.

conclusie:
Dit mag van mij vaker gebeuren, want dit is echt lachen. Ik hoop dat jullie er ook eens in komen, want dit moet je meegemaakt hebben.

Foto's komen nog, maar ik heb een probleem om de foto's op mijn computer te zetten vanaf mijn mobiel.

Winter

ja, ik was er gister ook, ben ook enkele keren langs de pirana gelopen, en er waren de heletijd opstoppigen op het einde, er waren zelfs toen ik er langs liep 2 boten in de ruimte gekomen waar ze meestal 's nachts staan
en die moesten er ook uitgehaald worden.

Spelfout in bovenstaande tekst? M'n excuses

zo de joekel, eigenlijk best vet om te horen

Behold! He is coming with the clouds, and every eye shall be blinded with his glory! Every ear shall be stricken deaf to hear the thunder of his voice!

Offline qwerty
het is uiteindelijk gelukt om de foto's op mijn computer te zetten. Ik weet nog steeds niet waarom hij de eerste keer raar deed, want toe ik het nog een keer ging proberen ging het perfect.

let niet op de kwaliteit van de foto's, ze zijn gemaakt met mijn mobiel.

Winter

Zo, een lekker lang ritje, was gisteren ook in de efteling, jammerloos was ik toen al weg, de lui die daar werken dachten vast; * waar blijven die bootjes nou *
Maar een vraag.
Daar hangen overal camera's, hadden ze dat dan niet eerder kunnen weten?

Offline qwerty
Citaat van: Krakeeltje link: /forum/8/1504/34728 op: 19-08-2007 15:20:27

Daar hangen overal camera's, hadden ze dat dan niet eerder kunnen weten?

Ze dachten eerst dat we wel los konden komen door die kegels, maar toen dat niet lukte hebben ze iemand gestuurd.

Winter

Heey, dat is wel leuk om mee te maken! Ik denk dat ze dachten dat ie wel weer door zou schieten, want dit gebeurt (bijna) nooit!

Offline qwerty
de laatste keer dat dit gebeurde was 2 jaar geleden.

Winter

maar het gebeurd wel vaker tegenwoordig dat daar veel boten zijn, want ik was er pas geleden ook, en toen was ook vaak zat dat er een hele tijd tussen zat, voordat er een boot kwam, en dan komen in een keer keiveel boten.

Spelfout in bovenstaande tekst? M'n excuses

Ach ja, maak je ook weer eens iets leuks mee

Myn wil is wet, Ik zal vaeren, Storm of gheen Storm, Pasen of gheen Pasen, Verbod of gheen Verbod al is het tot in eeuwigheid! Ik zal vaeren!

Offline Jasper
Leuk dat je dat hebt meegemaakt. Wel gek dat dat eigenlijk kan gebeuren, maar ach, wat maakt het toch uit. Zo lang er niks ergstigs gebeurd is het alleen maar leuk denk ik.

Daarom is elke rit in de Pira?a ook uniek: leuk toch!

Offline Peter
Geinig om eens mee te maken.

** Heb je de zonnekap van mijn lens nog gezien in het water. Die ben ik daar nl kwijt geraakt ? 

Offline qwerty
Citaat van: Peter link: /forum/8/1504/34815 op: 19-08-2007 23:20:25

** Heb je de zonnekap van mijn lens nog gezien in het water. Die ben ik daar nl kwijt geraakt ?

helaas heb ik die niet gezien, terwijl het water wel lager stond dan normaal. Het water stond zo laag dat enkele bootjes op rotsen kwamen.f

Winter

Offline Fox
Grappig!

Deze wachtrij... deze vervloekte wachtrij... het is een hel gelijk!

De Maxifoto zou het wel heel druk hebben gehad toen! 6 bootjes per foto Ik zie het al helemaal voor me! En die maxifoto mensen raar kijken!

Offline qwerty
Volgens mij waren die al weg om 00.30 uur.
Jammer dat ik het dit jaar nog niet heb meegemaakt, want ik vond het zo leuk. Had de laatste keer wel bijna een opstopping.

Winter

Offline Nathan
medewerker van pirana tijdens de opstopping: "hey piet, ik kan me herinneren dat we vandaag meer dan drie bootjes in de pirana hadden dobberen, waar is de rest?"

You are the passengers of a most uncommon elevator, about to take the strangest journey of your life...

Een gebeurtenis van augustus 2007 lijkt me lang genoeg geleden. Nieuw nieuws is er niet, enkel nog lollige opmerkingen.
Daarom een slotje.

If I am different the difference is I am me! <br />[url=http://www.devijfzintuigen.nl/help/een-post-met-inhoud]Heeft jouw post inhoud genoeg? Klik hier voor een handleiding

Pagina: 1 van 1 (19 items)
<< 1 >>