Forum: [GERUCHT] *Spoiler* Artikel van ECC: Nieuws over Hartenhof en de Python!

Pagina: 1 van 14 (265 items)
<< 1·2·3·4·5·6·12·13·14 >>

Omdat die artikel over twee attracties gaat, open ik dit topic gerelateerd naar het artikel van de ECC (European Coaster Club).

Kevin Keijsers mailde me net via Eftelist over een artikel dat hij uit de ECC heeft gehaald:

Toon spoiler

Goed en slecht nieuws dus, maar ik ben vooral verast dat de Efteling tegenwoordig al zo groots aan het roepen is met aankondigen van nieuwe attracties, zo vindt ik het niet echt verassend meer aan 't worden.

Maar wat vinden jullie er nu van?

Greetz,

The Chiz.

Greetz,

The Chiz

Misschien even in een spoilertje zetten voor de mensen die het niet willen weten?

Ik vind het zelf groot en goed nieuws!
Hoewel het er voor Hartenhof wel aan zat te komen.

Offline Nathan
Het zat er inderdaad voor Hartenhof aan te komen dat het dit type zou worden. Maar toch wel leuk dat ze hier daadwerkelijk voor kiezen, en een 'custom' variant.
Over de Python: laten we dat maar even vijf jaar afwachten.

You are the passengers of a most uncommon elevator, about to take the strangest journey of your life...

Offline Nick
Yes! Mijn avond is compleet! Houdoe Python!

Citaat van: link: /forum/8/14864/470283 op: 03-11-2010 22:59:28

Spoiler, spoiler, spoiler. Waar kan ik die knop nou vinden? :-

[ spoiler]*tekst die je wilt posten*[/spoiler ]
Spaties even weghalen.

Sja.. ik wacht toch maar even rustig af.

Myn wil is wet, Ik zal vaeren, Storm of gheen Storm, Pasen of gheen Pasen, Verbod of gheen Verbod al is het tot in eeuwigheid! Ik zal vaeren!

Houdoe Python! Weer een nieuwe achtbaan. Nog wel even wachten, maar dat lukt me wel (moet ook wel ).

Over HartenHof en TransportSysteem ik zeg het maar even Ik zei het je toch  

Python, ach wat sneu ,opgeruimd staat netjes.

Project Amnesia the nightmare returns Progres 5%

Ja, de Python past nu totaal niet meer in ruigrijk. Qua kleur valt ie er een beetje buiten.

TVDVFS.nl

Offline Petra
Ik snap niet zo goed waarom ook de python nou weg moet..
Dit is de achtbaan waar het allemaal mee begon toch?! Voor velen het eerste ritje over de kop, een begrip in de Efteling...
Niet alles hoeft vervangen te worden toch?!

Maar goed hugo een vekoma arrow coaster kom zeg dat ding mag nu wel eens keer gesloopt worden. We leven in de tijd van B&M niet vekoma

Maar Marjon kweet niet maar Reparaties aan de python zijn duurder dan er een nieuwe voor in de plaats + dat de python niet echt een grote capaciteit heeft.

Offline Anneke
Ik ben het met Marjon eens.
De Python was ook mijn eerste achtbaan over de kop. Een en al stalen jeugdherineringen. Maar goed, blijkbaar moet alles spectaculairder.

"Heb je soep?"

Thomas: "Wauw, dan vraag je om hulp en dan krijg je Joost. Dat is dan mooi mislukt dan."

Nounounou, heeft niemand dan goede herinneringen aan de Python? Z'n eerste loopingcoaster? Dat heeft toch een bepaalde waarde? En ik vind het ook zo mooi dat ie er al zo lang staat, en nog steeds gaan er veel mensen in en staan er lange wachtrijen bij! En ja, ik geef ook wel toe dat de vervanging eraan zit te komen, net als toen met de Pegasus, maar ik ga het wel jammer vinden. Gewoon omdat je gewend bent dat ie er staat en het bepaalde uitzicht in Ruigrijk wat ie heeft..

En ik mag hopen dat Sander de Bruijn de nieuwe attractie voor 2015 gaat ontwerpen, en niet Karel Willemen! Dan wordt het een groot bruinige, overdadig met tonnen 'gethematiseerde' Karel Willemen smurrie.. (DVH, JedD, Assepoester, staat allemaal nutteloze thematisatie die ze blijkbaar over hadden, tonnen, netten, touwen.. ) En dat zou ik echt zonde vinden. Dat dat oude Ruigrijk, wat wel iets nostalgisch had, met die oude achtbanen, gaat verdwijnen, en plaats moet maken voor DVH, JedD en nog een hele grote achtbaan.

Ik zie echt helemaal niks in de verdwijning van de Python.
Laten ze eerst de rest van de attractie's eens goed afmaken en zorgen dat alles het naar behoren of zelfs beter doet.

Nee, hier word ik niet vrolijk van.

Citaat van: DroomVluGHt link: /forum/8/14864/470301 op: 03-11-2010 23:29:57

En ik mag hopen dat Sander de Bruijn de nieuwe attractie voor 2015 gaat ontwerpen, en niet Karel Willemen! Dan wordt het een groot bruinige, overdadig met tonnen 'gethematiseerde' Karel Willemen smurrie.. (DVH, JedD, Assepoester, staat allemaal nutteloze thematisatie die ze blijkbaar over hadden, tonnen, netten, touwen.. ) En dat zou ik echt zonde vinden. Dat dat oude Ruigrijk, wat wel iets nostalgisch had, met die oude achtbanen, gaat verdwijnen, en plaats moet maken voor DVH, JedD en nog een hele grote achtbaan.

Mag hopen van wel, dat is net als de FM in het sprookjesbos neer zetten, het staat allebei in de Efteling, maar het is gewoon echt dom om zoiets te doen omdat het kwa sfeer niet klopt.

Eerst merkeren over de vervanging van de python, en dadelijk staat er een B&M en een goeie en dan heeft niemand het meer over die python. Oke het was oke mijn eerste looping in de python maar ik vind het niet jammer als er iets beters er voor in de plaats komt

Ik snap niet waarom iedereen blij is dat de Python weggaat?

We hebben het hier over de Python, de attractie die zorgde voor de gigantisch doorontwikkeling van het park dat wij nu kennen. Misschien is het niet de beste achtbaan meer, maar het gaat meer om het gevoel. Hoeveel mensen vertelden wel niet trots dat ze in de Python waren geweest, of hoeveel mensen beleefden daar hun eerste echte avontuur? We hebben het hier wel over een attractie die veel jeugdherinneringen oproept bij zowel jongere als volwassenen.
Het is niet alleen een achtbaan die weggaat, maar ook een stuk nostalgie/geschiedenis van het park.

Hartenhof is integendeel geweldig nieuws. Eindelijk weer eens een echte primeur in de wereld net als vroeger. Ik ben benieuwd hoe ze de rit gaan instellen.

Wat een nieuws op de late avond... Ik vind nog niks mis met de Python eigenlijk. Oke, passen doet ie niet echt meer in Ruigrijk 'nieuwe stijl', maar met de baan zelf vind ik niet zo veel mis. Nog steeds een hoop mensen in de rij, nog steeds populair en voor veel mensen een goede herinnering. Maar inderdaad, de Pegasus missen we ook niet echt nu Joris en de Draak er staat.

2015 is al wel snel trouwens. Dan zou de baan vlak na de opening van Hartenhof gesloten en gesloopt moeten worden om plaats te maken voor de vervanger, of niet? Tenminste, wil je er een beetje thema omheen hebben (niet zoals Joris en de Draak), dan moet je daar wel de tijd voor nemen als je nu al weet wanneer je een nieuwe baan wilt hebben staan. Ik ben benieuwd, voorlopig geniet ik nog even van het oudje. Ik had overigens liever eerst een grote update voor het veel minder populaire Spookslot gezien.

Offline apple
Nou het zal weer een hoop pijnlijke dagen zijn zeg. de sloop van de python zien. Pegasus was al vreselijk, maargoed. De python is gewoon nog steeds een super geweldige achtbaan.

En karel willemen zie ik de nieuwe achtbaan wel ontwerpen, doet hij niet zo ongeveer alles in het ruigrijk tegenwoordig. DVH, JEDD, SDO was toch ook door hem gedaan? nou, de attractie die er tusseninstaat, de python dus, Mag denk ik ook wel in de willemen sfeer.

Nou, echt niet blij mee dit. Er zal vast weer een grotere, heftigere, mooiere en leukere achtbaan voor terugkomen. Maar jee wat zal ik de python toch wel missen. Dat simpele ding vond ik toch o zo eftelings. Die wachtrij ook, het station etc. Ik vind het gewoon mooi. Het is zo'n saaie uitstraling, in mooiere stations in overvloed. Maar het simpele station en dat simpele maar toch leuke baantje. Toch echt heel erg jammer.

Blog: pompidom

Ik persoonlijk vind de python niet echt spannend meer, maar ik begrijp dat het voor andere mensen emotionele waarde heeft.

Maar helaas houdt een achtbaan het niet eeuwig uit en ik voelde me de laatste keer al niet echt meer veilig in de python, gewoon het gevoel dat ie wat ouder is en wat vaker stil gaat staan. Ik vind een nieuwe baan wel een goed idee, dan kan het park weer even voort.

Trouwens, nu ik er zo over na denk, Bart de Boer heeft ten eerste gezegd dat het na Hartenhof erg rustig gaat worden kwa nieuwe attractie's.
En ook dat het slopen van de pegasus uitzonderlijk was, want er gaat echt niet nog een attractie weg.
Dus ik ga er nog over twijfelen, of Bart de Boer houd zich niet aan zijn woorden, of dit is gewoon puur weer de geruchtenmachine.

Offline apple
Ja kwikjealex, en als het ineens beslist is dat de python onveilig wordt, sluiten ze hem dan niet gewoon direct en niet pas over 5 jaar? of nouja, 4 ofzo.

Die foto erbij ook die zijn zo wazig. Wat is dat van hartenhof nu. en een foto van het model van de zijkant of waar hebben ze het nu over? waar dan?

Blog: pompidom

Pagina: 1 van 14 (265 items)
<< 1·2·3·4·5·6·12·13·14 >>