Forum: Het Heksenpad

Pagina: 1 van 1 (7 items)
<< 1 >>
Pagina: 6 van 6 (112 items)
<< 1·2·3·4·5·6 >>

Offline Gianni
Citaat van: link: /forum/8/14206/1 op: 21-11-2012 20:58:09

Is de naam van Het Duinpad (bij DVH) ook zo ontstaan?
Lijkt me wel, je loopt namelijk door een klein stukje duin gebied. (Wat zelf is aangelegd)

Offline Japio
Dat pad heeft nog geen (on)officiële benaming. Ik weet niet of dat paadje wel consequent 'het Duinpad' genoemd wordt.

Hier jouw advertentie?<br /><br /><br />acht het niet!

Citaat van: Japio link: /forum/8/14206/708718 op: 21-11-2012 21:16:29

Dat pad heeft nog geen (on)officiële benaming. Ik weet niet of dat paadje wel consequent 'het Duinpad' genoemd wordt.
Over het algemeen wordt het pad inderdaad duinpad genoemd, al is er soms een enkele ziel die het het schelpenpad noemt, maar er zijn wel meer schelpenpaadjes in De Efteling dus houd ik en met mij een hele boel anderen het gewoon bij het duinpad.

@CX1000 Denk even langer na voordat je zo iets stelt.

Walt Disney's dream come true..

Citaat van: MathijsR link: /forum/8/14206/708736 op: 21-11-2012 23:36:00

@CX1000 Denk even langer na voordat je zo iets stelt.

Volgens mij stelt hij gewoon een vraag, en dat is volgens mij niet verboden..
Daarbij stomme vragen bestaan niet. Domme antwoorden daarintegen wel.

Berichtje getypt en je onderbouwde mening geuit? Check het eerst op spelling en haal de fouten er uit

Mijn foto's gebruiken? niet zonder schriftelijke toestemming via http://www.shamrock-media.nl

Hoi Rubin,

ik denk dat je wel iets aan dit filmpje hebt: 

Offline Rubin
Heel fijn, bedankt! Ik had hem al gevonden.
Ik ga hem trouwens gebruiken om naar het spookslot te lopen om alvast in de sfeer van  die attractie te komen.

Efetling™-intellectueel

Elindo Aviasta moet terug!

In de winter-Efteling van afgelopen jaar wou ik voor het eerst eens het heksenpad nemen maar net na de cirkel met die 12 bomen (heksensabbat) lagen er allemaal dennenbomen op gestapeld ( door mensen, niet omgevallen ofzo). Is het pad soms afgesloten tijdens de winter ?

Citaat van: HenryRavenswood link: /forum/8/14206/802122 op: 14-12-2015 14:37:47

In de winter-Efteling van afgelopen jaar wou ik voor het eerst eens het heksenpad nemen maar net na de cirkel met die 12 bomen (heksensabbat) lagen er allemaal dennenbomen op gestapeld ( door mensen, niet omgevallen ofzo). Is het pad soms afgesloten tijdens de winter ?

Nee hoor.

Citaat van: HenryRavenswood link: /forum/8/14206/802122 op: 14-12-2015 14:37:47

Vorige winter lagen daar ineens den heleboel bomen inderdaad. Had iets te maken met een storm dacht ik...

In ieder geval is het Heksenpad 's winters niet standaard afgesloten.

Als je iets doet, doe het dan goed.

Aantal keer Efteling in 2017: 1x | 2016: 63 | 2015: 67x | 2014: 59x

Aantal keer Baron 1898 in 2017: 0x | 2016: 51x | 2015: 184x

Offline AEGTTE
Het heksenpad is tegenwoording te zien op de plattegrond, te samen met het stonehenge pad en de sluipweggetjes in het sprookjesbos.

Zou het nu niet handig en leuk zijn als ze alle paadjes en pleinen nu officiele en originele namen zouden geven die aangeduid zijn op de plattegrond?

Dat hadden ze eigenlijk al moeten doen voodat ze aan het negen pleinen festijn begonnen. Nu zitten we met fantasieloze namen zoals 'het witte paard plein‘

Ik heb hieronder zo even geprobeerd om de huidige officieuze namen aan te duiden op de plattegrond.
https://www.vijfzintuigen.nl/photos/164920_blow.jpg

An Englishmen's Guide To The Efteling

http://aegtte.weebly.com/

Die zijn toch al te zien sinds deze stijl werd geïntroduceerd in (ik geloof) 2013?

Pagina: 6 van 6 (112 items)
<< 1·2·3·4·5·6 >>