Forum: Het Heksenpad

Pagina: 1 van 1 (7 items)
<< 1 >>
Pagina: 1 van 6 (112 items)
<< 1·2·3·4·5·6 >>

Het heksenpad, achter het spookslot langs.

Vragen, opmerkingen of leuke weetjes, kun je hier plaatsen.

Post Merge: 1283714767

Laat ik dan maar beginnen met een vraag, heeft iemand foto's van dit mooie paadje?

Feyenoord is geen hobby, maar een manier van leven.

Heb deze foto's kunnen vinden in mijn eigen collectie.

Toegang vanaf het spookslotplein

Toegang vanaf het pad langs de gondoletta.

7x Efteling bezocht in 2018.

http://www.youtube.com/eftel1ngfan

Dankzij het Heksenpad heeft het Spookslot anno 2010 nog steeds een waardig entree. Ik vind het altijd zo bijzonder dat het op dit pad altijd rustig is, al is het nog zo druk in het park. Dat geeft het pad een nog mysterieuzere sfeer mee dan dat het al heeft.

Citaat van: Diorama link: /forum/8/14206/447220 op: 05-09-2010 22:12:37

Ik vind het altijd zo bijzonder dat het op dit pad altijd rustig is, al is het nog zo druk in het park.

dat komt dat 99% van de bezoekers niet weet dat het bestaat, ik dacht laatst "Ga ik daar eens langs", ik kon geen begin of eind vinden

Ik heb wel vaker van dit pad gehoort, maar hoe kom je daar

Als je aan de voorkant staat van het spookslot heb je links van het pleintje een pad.
Dit is een zandpad dat redelijk stijl omhoog loopt.

7x Efteling bezocht in 2018.

http://www.youtube.com/eftel1ngfan

Citaat van: eftelingfan link: /forum/8/14206/447231 op: 05-09-2010 22:30:54

Als je aan de voorkant staat van het spookslot heb je links van het pleintje een pad.
Dit is een zandpad dat redelijk stijl omhoog loopt.

Ik dacht dat je daar niet op mocht (A)

Ik vind dat ze er makkelijk een attractie neer kunnen zetten want het is enorm groot
maar dat zal wel niet gaan i.v.m. het millieu enzo.

Stel niet uit tot morgen wat je heden een ander kunt laten doen

Citaat van: colijno link: /forum/8/14206/447233 op: 05-09-2010 22:33:34

Ik vind dat ze er makkelijk een attractie neer kunnen zetten want het is enorm groot
Ik vind dat ze het moeten laten zoals het nu is.
Het is echt lekker om daar te lopen.

En ik vind dat ze niet het hele park hoeven vol te proppen met spectaculaire attracties!
Als je zo'n park wil, ga dan naar walibi of iets anders denk ik dan.

Dit is niet persoonlijk bedoeld, maar gewoon mijn mening over de geciteerde mening.

Laat elke ster feller schijnen, in deze duisternis...

Vind ik Niet!
Dan staat dat zo dicht op het spookslot en ik vind het eigenlijk wel goed dat zulke delen bewaard blijven.
Het zijn tenslotte toch die stukjes "natuur/bos" die sfeer geven aan het park en niet een attractie als de Python.

Ik kom echt al jaren in de Efteling en ik had gisteren het idee dat ik daar voor het eerst liep (waarschijnlijk niet waar). Dus van mij mag er op zich wel iets kleins komen daar. (bij het pad achter spookslot, niet bij het heksenpad)

Ik hoop dat aanstellerig Engels in een niet-internationale context binnenkort niet meer in de mode is...

Ja, maar als daar iest komt is het uitzicht vanaf het heksenpad ook weg. Nu is het goed, lekker spannende sfeer. Die moet blijven, van dit soort paadjes zijn er niet meer veel.

Hoop niet.. Droom niet.. Geen verwachting, geen verdriet..

idd, het heksenpad is iets geweldig
owee, als ze daar aan gaan zitten  >

ik kijk niet boos, ik lach ondersteboven

Offline Carlo
Citaat van: lmluiten link: /forum/8/14206/447511 op: 06-09-2010 17:32:47

Nu is het goed, lekker spannende sfeer.

En daar zit, vooral op donkere Zomeravonden, wel een probleem.
Het heksenpadgedeelte is niet verlicht, en daarom blijkt het een ideale plek te zijn voor hangjongeren, wietrokers en ontdeugende pubers.
Onlangs kwam er na twaalven een drietal blonde meiden vanachter het Spookslot vandaan.

Afgelopen zaterdagavond stonden er ook weer twee verlaten fietsers van beveiligers, de eigenaars daarvan waren op speurtocht in de donkere bossen
achter het Spookslot.

Efteling-counter 2014: 14 x (2011: 56x / 2012: 33x / 2013: 25x) Een bericht getypt en je onderbouwde mening geuit? Check dan je spelling en haal eerst de fouten er uit!

Hmm, dat wist ik niet, daar heb ik geen rekening meegehouden. Overdag is het mooi, s├ívonds speelt zich daar dus iets heel anders af  :-

Maarja, daar kunnen ze niet veel aan doen.

Hoop niet.. Droom niet.. Geen verwachting, geen verdriet..

Offline Houst
Citaat van: Carlo link: /forum/8/14206/447534 op: 06-09-2010 18:26:56

Het heksenpadgedeelte is niet verlicht, en daarom blijkt het een ideale plek te zijn voor hangjongeren, wietrokers en ontdeugende pubers.
Onlangs kwam er na twaalven een drietal blonde meiden vanachter het Spookslot vandaan.

Afgelopen zaterdagavond stonden er ook weer twee verlaten fietsers van beveiligers, de eigenaars daarvan waren op speurtocht in de donkere bossen
achter het Spookslot.

Zolang er niks ernstigs gebeurd? Ach, ik heb ook wel eens iemand een joint zien roken in de wachtrij van de VR, ben ik er blij mee dat ze het dan achter het spookslot doen.

Only for the feeling

achter het Spookslot.

Waren het mooie dames?  Anders moet ik daar ook een keer gaan staan! 
Nee, de verlichting laat daar wel de wensen over! Misschien een idee om iets met fakkels in die trant te doen, om de sfeer van het spookhuis door te trekken buiten. 

Offline Japio

En dat is een probleem omdat?

Ik snap best dat hangjongeren daar gaan zitten, maar als ze er ook alleen maar zitten is het toch geen probleem? Sterker nog, laat ze liever daar zitten dan ergens anders in het park.

Hier jouw advertentie?<br /><br /><br />acht het niet!

Citaat van: Japio link: /forum/8/14206/447671 op: 06-09-2010 21:49:02

En dat is een probleem omdat?
A. omdat ze niet over het pad, maar gewoon door de bosjes kwamen en B. omdat ze daar wel iets meer hadden gedaan dan gezeten en een joint gerookt (lees: wij waren verbaasd dat er niet ook een paar jongens uit dat bosje kwamen gerold)

Pagina: 1 van 6 (112 items)
<< 1·2·3·4·5·6 >>