Forum: De Bob

Pagina: 1 van 4 (32 items)
<< 1·2·3·4 >>
Pagina: 3 van 18 (360 items)
<< 1·2·3·4·5·6·7·8·16·17·18 >>

Citaat van: DennisTinderbox link: /forum/8/13192/600542 op: 05-09-2011 14:56:52

En daarbij zitten er op mijn huis geen stickers op de ramen, maar toch vliegt er geen vogel tegenaan hoor. Zo ook bij mijn oma die 7 hoog woont. Dus het zal wel meevallen denk ik zo.

Jij en je oma wonen ook in een natuurgebied dus?

Citaat van: DennisTinderbox link: /forum/8/13192/600542 op: 05-09-2011 14:56:52

En daarbij zitten er op mijn huis geen stickers op de ramen, maar toch vliegt er geen vogel tegenaan hoor. Zo ook bij mijn oma die 7 hoog woont. Dus het zal wel meevallen denk ik zo.

Op mijn basisschool, gewoon midden in het dorp, hadden we een lokaal met vrij grote ramen (1ste verdieping) en daar vlogen regelmatig eenden en duiven tegenaan toen er nog niet van die stickers op zaten. Ze hebben wel degelijk nut. (En daarbij is elke vogel die ertegenaan vliegt, er één teveel als je het kunt voorkomen met een paar stickers.)

Citaat van: fr-patje-010 link: /forum/8/13192/600232 op: 04-09-2011 17:58:24

Sorry voor de kick maar ik had een vraag.

Hoe lang zitten de vogels al op die ramen?

In mijn gedachte zaten daar toch de zelfde ramen als aan de andere kant van het station?

Ik had het idee dat er een rouleer systeem was in de efteling maar die man op die foto staat er iedere keer als ik in de bobslee ga en bij de python is er altijd zo'n vrouw die zit altijd in de controlekamer (maar af en toe een man)

In Uw blik zie ik de vastberadenheid, die ik bij de vorige ploeg zo nodig gemist heb.

Offline Yvan
Citaat van: Kwintuh link: /forum/8/13192/601179 op: 06-09-2011 20:34:08

Ik had het idee dat er een rouleer systeem was in de efteling maar die man op die foto staat er iedere keer als ik in de bobslee ga en bij de python is er altijd zo'n vrouw die zit altijd in de controlekamer (maar af en toe een man)

dat kan ook gewoon toeval zijn

daarbij zaten deze vogel-stickers ook op het station van de pegasus.
en bij het huis van de vijf zintuigen zitten ze er ook op

Oase!

Offline Firezi
Ook bij Pirana, personeelskantine, Welkom, etc etc 

It's all in the name!

Ze zitten er inderdaad niet voor niks, die stickers.
Het hangt ook van de grootte van het raam af of er vogels tegenaan vliegen, wij hebben bijvoorbeeld een vrij groot raam in de achterkamer.
Het gebeurd niet vaak, maar ook hier is er wel eens een vogel tegen het raam geknald en dat is echt zielig om te zien.

Ik heb liever die stickers in zo een station dan bloed op de ramen van vogels die er tegenaan knallen.

Ik wist niet dat die stickers ook echt nut hebben.
Best grappig dat het vogels ervan weerhoud om tegen het raam te vliegen.
En het is indd best zielig als dit gebeurt, maar zou er geen andere manier zijn om dat te verhelpen?

Werkt momenteel heul heul heul hard aan de nieuwe vormgeving van DVZ! Gooi je feedback in een PM of de mail!

Ja andere soort stickers. Of strepen op het raam.

Ramen eruit halen?

Goed, niet te flauw. Het station van de Bob is oud en al heel lang niet meer vernieuwd. De vraag is ook of het nog ooit vernieuwd / verbouwd gaat worden. Zeker omdat de bob op een dag wellicht z'n deuren zal sluiten en plaats gaat maken voor een nieuwe attractie.

En andere stickers? Och, het blijven stickers. Die ook nog eens op een raam staan waar je echt gericht naar moet kijken, wil je jezelf hier aan gaan storen.

Dat is waar, alleen zijn die stickers ook op meerdere plekken in het park te vinden.
Ik stoorde mij er best wel aan omdat ik dacht dat het nutteloos was, dus stijlbreuk.
Maar nu ik weet dat het een functie heeft zal dat wel minder zijn. Maar nog steeds vind ik het wel een beetje vreemd en te 'modern' voor een Zwitsers huis, Inca stad, of sprookjespaleis.

Werkt momenteel heul heul heul hard aan de nieuwe vormgeving van DVZ! Gooi je feedback in een PM of de mail!

Ik vind dat de bob er nog hardstike goed uitziet.

www.bobfans.be

Offline apple
Ach, een beetje vogel of figuren in stijl van het thema ofzo kan geen kwaad denk ik.

Blog: pompidom

Inderdaad,, met een thema wordt het toch wel leuker. Het is nu vrij simpel

Ik vind dat de Bob er nog steeds heel goed bijligt, maar waarom hebben zij de ombouw van de bobs van 6x1 naar 3x2 in godsnaam voor boomstammen gekozen als thematisering. Dit heeft met bobsleeën niets te maken....dit lijkt meer op een wildwaterbaan zonder water......

De oude styling terug aub!!

Offline davyvv
Citaat van: Vmax-Idioot link: /forum/8/13192/601382 op: 07-09-2011 17:25:28

Ik vind dat de Bob er nog steeds heel goed bijligt, maar waarom hebben zij de ombouw van de bobs van 6x1 naar 3x2 in godsnaam voor boomstammen gekozen als thematisering. Dit heeft met bobsleeën niets te maken....dit lijkt meer op een wildwaterbaan zonder water......

Als je goed kijkt zie je dat het geen boomstammen zijn, maar bobs gemaakt van hout

Citaat van: Vmax-Idioot link: /forum/8/13192/601382 op: 07-09-2011 17:25:28

De Oude stijl waren gewone standaard wagens... totaal geen theming.
Dit is veel beter en past in het Efteling-plaatje.

Sprookjes Bestaan in de Wereld vol Wonderen.

Bedoel je dat Bobs niet in een bobbaan passen?

Dat is hetzelfde als een Vliegende Hollander zonder sloepen.

Citaat van: Jeroen_Twee link: /forum/8/13192/601467 op: 07-09-2011 21:06:16

Precies!
Wat past beter bij een Bobbaan dan een echte bobslee als deze:

Wat ziet de baan er daar uit!

Citaat van: Jeroen_Twee link: /forum/8/13192/601467 op: 07-09-2011 21:06:16

??  
Ik heb het over de theming (voor de Efteling)... dat dat nu beter is dan die standaard wagens.

Sprookjes Bestaan in de Wereld vol Wonderen.

Pagina: 3 van 18 (360 items)
<< 1·2·3·4·5·6·7·8·16·17·18 >>