Forum: De Bob

Pagina: 1 van 4 (32 items)
<< 1·2·3·4 >>
Pagina: 2 van 18 (360 items)
<< 1·2·3·4·5·6·7·16·17·18 >>

Aah je ziet heel goed dat de laatste bocht vervangen is. Waarom doen ze niet heel de baan even opnieuw tracken ? Geld is de reden denk ik.

Offline Daan
Citaat van: zwammie link: /forum/8/13192/401877 op: 18-06-2010 16:35:07

Komt er in de lifthill van dat filmpje nou een straaljager voorbij  :-?

Zo te horen wel.
Hier komen al de hele week straaljagers over.
Dat komt omdat dit weekend open dag is op vliegveld gilze-rijen.
Dat is van de luchtmacht...

En ik heb oorpijn, en ik verzeker jullie, dat is niet fijn.

Maar nu nog even ontopic:
De bob, denken jullie dat die er nog lang zal zijn, of zal hij binnenkort (binnen 10 jaar) vervangen worden?
Of zal hij opnieuw gethematiseerd worden?

Ahhhh!

Citaat van: Daan link: /forum/8/13192/401920 op: 18-06-2010 17:10:35

Maar nu nog even ontopic:
De bob, denken jullie dat die er nog lang zal zijn, of zal hij binnenkort (binnen 10 jaar) vervangen worden?
Of zal hij opnieuw gethematiseerd worden?

Nou zoals ik al zei, ze hebben net een nieuw stuk track aan geleged. Ik verwacht dat hij niet heel snel weg gaat, misschien alleen even dicht gaat voor nieuwe track delen. Zoals ze met de laatste bocht dus hebben gedaan .

Offline Daan
Citaat van: maaarte link: /forum/8/13192/401922 op: 18-06-2010 17:12:19

Nou zoals ik al zei, ze hebben net een nieuw stuk track aan geleged. Ik verwacht dat hij niet heel snel weg gaat, misschien alleen even dicht gaat voor nieuwe track delen. Zoals ze met de laatste bocht dus hebben gedaan .

Ik wist niet dat er iets veranderd was...
Go Efteling!

Ahhhh!

Citaat van: Daan link: /forum/8/13192/401927 op: 18-06-2010 17:17:07

Ik wist niet dat er iets veranderd was...
Go Efteling!

Nouja vervangen bedoelde ik . De laatste bocht waar de foto word gemaakt is vervangen door een nieuw stuk track. Kijk maar in het filmpje, dan zie je amper zwarte strepen op de baan .

Citaat van: maaarte link: /forum/8/13192/401930 op: 18-06-2010 17:18:22

Nouja vervangen bedoelde ik . De laatste bocht waar de foto word gemaakt is vervangen door een nieuw stuk track. Kijk maar in het filmpje, dan zie je amper zwarte strepen op de baan .

Dat wist ik niet eens.
Aan het eind van 2011 heeft hij groot onderhoud. Misschien dat ze dan meerdere delen gaan vervangen!

Edit:
Nog een ding waaraan ze bij het onderhoud zeker aandacht moeten besteden.
De baan opnieuw verven!

Mijn laatste trip report bekijken? Klik hier!

Van mij mag de BoB zeker blijven
Maar de thematisering mag echt wel beter!
je moet echt het gevoel hebben dat je bijv. in vancouver bent
en dat je een echte bobsleeër bent
En wat de thematisering betreft meer met skiën en sneeuw.
En bergen en dat soort dingen.

KOMPELS? KOMPEEELSSS!

Offline Daan
*Kick*

Ik stond vandaag bij de Bob, gingen ze er ineens een bob uithalen (rangeren):

Waarom, ik heb geen idee!
Ze riepen ineens: "We halen er een bob uit, u kunt een paar rondes niet instappen."
Dus, wie weet horen we er nog wat van.

Ahhhh!

Offline Yvan
Dan zal het wel rustig geweest zijn, net zoals dat ook altijd met andere achtbanen is.
Hoewel ik het nooit zie bij de bob, denk ik niet dat er iets ergs is.
Wel mogen ze dat rangeer systeem versnellen... dat gepiep en die traagheid sjonge jonge zeg...

Oase!

Offline Daan
Citaat van: Yvan link: /forum/8/13192/519199 op: 10-03-2011 21:43:08

Dan zal het wel rustig geweest zijn, net zoals dat ook altijd met andere achtbanen is.

Doen ze dat dan ook bij de bob?
Ik had het nog nooit gezien.
Maargoed, sorry voor de kick dan.

Ahhhh!

Offline Yvan
ik heb het ze zelf ook nooit zien doen, maar ik neem aan dat ze dat wel eens zouden doen.
meestal rijdt de bob wel op top cappaciteit wegens de wachttijd, maar afgelopen week is het volgens mij regelmatig rustig dat er wel een bobje afkan
je komt het waarschijnlijk ook anders niet te weten.

maar om het kicken toch nog nut te geven.
waarom zou de bob 3 periodes een onderhouds beurt krijgen?
lijkt mij nogal veel tegen over wat de andere attracties krijgen.

Oase!

De bob heeft veel meer onderhoud nodig dan andere attracties.. dit omdat de efteling er zeer zachte ik dacht lucht banden op heeft.. Dit in tegenstelling tot het begin toe waren het harde kunststof wielen. i.v.m geluidsoverlast in het sprookjes bos heeft de efteling gekozen voor meer onderhoud maar wel 10db minder geluid. Hierdoor wordt de hele baan ook zwart in een seizoen van de strepen

Sorry voor de kick maar ik had een vraag.

Hoe lang zitten de vogels al op die ramen?

In mijn gedachte zaten daar toch de zelfde ramen als aan de andere kant van het station?

Feyenoord is geen hobby, maar een manier van leven.

Volgens mij hebben die er altijd al opgezeten.
Ik heb me er namelijk altijd vreselijk aan geërgerd

Haha! Inderdaad! Zo on-eftelings die vogels.
Had er dan kleine efteling "e"tje opgeplakt ofzo..
Ik vraag me overigens ook echt af hoeveel vogels er tegen die ruit vliegen? Aangezien dat waarschijnlijk ooit de aanleiding is geweest om die lelijke stickers te plakken

En ze zitten helaas niet alleen daar... Ik zie ze door heel nederland, op allerlei ramen van openbare gebouwen... Ze zullen er vast met een goede reden zitten, maar van mij had het niet gehoeven.

Moderator
Ze zitten er om te voorkomen dat vogels tegen de ruiten aanvliegen.

Un berigt getiepd en je onderbauwde mening cheuit? Tsjek dan eersdt du spelling en haal alle vauten er uid! < - Irritant heh? het leest gewoon vervelend - verbeter je fouten A.U.B!

Offline Stevis
Die vogels zitten ook bij de Piraña op de ramen, maar zoals al gezegd hier: ze zitten er met een reden op!

Eftelings of niet, soms moet men compromissen sluiten omdat de realiteit toch anders is dan dat we zouden willen.

Ook nu van mijzelf een vriend'lijke groet,

Ik loop u voorbij en neem af mijn hoed

~

Maar waarom vogels? Is er geen andere vorm die ietsje beter past bij het thema?
Het ziet er namelijk echt niet uit. En daarbij zitten er op mijn huis geen stickers op de ramen, maar toch vliegt er geen vogel tegenaan hoor. Zo ook bij mijn oma die 7 hoog woont. Dus het zal wel meevallen denk ik zo.

Moderator
Het zijn roofvogels als je goed kijkt, het is net alsof deze roofvogels hoog in de lucht vliegen waardoor de gewone vogels schrikken en dus wegblijven

Het heeft allemaal een functie

Un berigt getiepd en je onderbauwde mening cheuit? Tsjek dan eersdt du spelling en haal alle vauten er uid! < - Irritant heh? het leest gewoon vervelend - verbeter je fouten A.U.B!

Pagina: 2 van 18 (360 items)
<< 1·2·3·4·5·6·7·16·17·18 >>