Forum: De Bob

Pagina: 1 van 4 (32 items)
<< 1·2·3·4 >>
Pagina: 14 van 18 (360 items)
<< 1·2·3·9·10·11·12·13·14·15·16·17·18 >>

Haha, ik schrok ook al toen ik de foto op twitter voorbij zag komen. Gelukkig was het maar een oefening!

Maar vrij door het park wandelen was denk ik niet de bedoeling. Om 21 uur stond er beveiliging of gewoon personeel bij elk pad waar je verder het park in kon lopen.

Wat betreft nieuwe stijl Steenbok/ Bob: nu al die goedkope vlaggen weg en inschaduwen die buitengevels! Zo'n beetje alle exterieurs (en wat te denken van interieurs) in de Efteling worden ingeschaduwd, waarom in 's hemelsnaam niet het exterieur van Steenbok/ Bob?? De vernieuwde Steenbok is van binnen overigens wel ingeschaduwd. Waarom niet van buiten??

Ik heb het beste voor met Efteling, dus ben ik kritisch. Met name op het zintuig zien. Perfectie zit 'm in dat wat je níet ziet.

Whahahaha even lachen hoor, aangaande de brandweer oefening bij de BOB. Foto kwam mede van mij af puur om te kijken hoe de reacties waren maar dat er zoveel fantasie is had ik niet verwacht, vuurwerk 3 jongens? waar en wie haalt dat erbij er waren hooguit 10 man op dat moment in het park die allemaal bij de steenbok zaten te wachten op aquanura abonnee voorstellingen.

Offline davyvv
Citaat van: Kleine boodschap link: /forum/8/13192/673586 op: 06-06-2012 03:33:38

Nu vind ik Welkom/ Globetrotter ook wel het meest on- Eftelingse stuk architectuur van de bovenste plank! Het pand schreeuwt om een grondige metamorfose!

Was toevallig máár een van de eerste gebouwen in het park, maar maakt verder niet uit hoor.
De logica van sommige hier snap ik écht totaal niet af en toe, maar dat zal wel aan mij liggen.

Ontopic,
Leuk om te zien dat ze ook in de Efteling brandoefeningen houden. Is toch wel handig dat ze weten wat ze bij brand moeten doen.

Offline Mrisje
Hier kan ik dus ook smakelijk om lachen! Beter voortaan even afwachten voor dat iedereen van alles gaat roepen

Done looking for the critics, cause they're everywhere

Gaan we nou in ieder topic zeuren dat er gebouwen bestaan die niet ingeschaduwd zijn? Niet alles heeft dat nodig, zeker het bob gedeelte niet. Lekker zo wit laten zoals het nu is. Vind het erg goed opgeknapt de afgelopen tijd.

Misschien een dome vraag maar wat moet dit voorstellen?

Wereld vol wonderen de efteling x2 2014

Geplaatste prullenbakken denk ik.

The Monsterball Tour Mei 2010 <3! - Born This Way Ball September 2012 <3! - artRAVE: The ARTPOP Ball September 2014 <3! - Cheek to Cheek Tour Juli 2015 <3 - The Joanne World Tour 2017 <3!

Offline Pitco
Citaat van: Eftelbelg link: /forum/8/13192/721868 op: 09-03-2013 19:32:25

Misschien een dome vraag maar wat moet dit voorstellen?

Waarschijnlijk dat ze het gedeelte buiten de wachtrij gaan opknappen?

Droom de dag en droom de nacht omarmt door natuur en sprookjespracht

8x Efteling in 2014

25x Efteling in 2013

Ze hebben het gedeelte direct buiten de meandering opnieuw verhard.

en dat waarschijnlijk ter voorkoming dat er ontzettend grote modderpoelen direct naast de wachtrij ontstaan

Zo lang ich nog in laeve bèn, bèn ich eine Fortuna fan!

Een medewerker zij vandaag dat ze bezig zijn met een single rider line.
Het instappen ging ook al net als Disney.

Efteling een Wereld vol Wonderen.

en wat moet ik me daarbij voorstellen?

Zo lang ich nog in laeve bèn, bèn ich eine Fortuna fan!

Citaat van: rambo1990 link: /forum/8/13192/734106 op: 31-05-2013 22:47:58

Een grouper is dat.

Walt Disney's dream come true..

Offline Nozomu
Citaat van: rambo1990 link: /forum/8/13192/734106 op: 31-05-2013 22:47:58

Waar vroeger de hond stond (die is nu verplaatst) komt nu een rij voor mensen die alleen zijn. Daarmee worden lege plaatsen in de karretjes opgevuld.

Okami Youkai

In de meivakantie was er ook iemand die mensen op hun plek deed zetten.
Toen stond er ook iemand bij die er heel anders uit zag van de Efteling die keek hoe het ging en of het werkte.
Misschien dat het hiermee te maken heeft?

Zo'n grouper is inderdaad ook al een tijdje uitgeprobeerd bij de Vogelrok maar bij de Bob lijken ze nu definitief voor deze aanpak te gaan. Op de grond zijn nu ook alle poortjes genummerd van 1 t/m 6 dus zelf een plek uit zoeken bij de Bob is bij deze verleden tijd.

7x Efteling bezocht in 2018.

http://www.youtube.com/eftel1ngfan

Er waren toch ook plannen voor een single riders line bij de Bob? Weet iemand toevallig hoe het daar mee staat?

Citaat van: Donald D link: /forum/8/13192/734756 op: 09-06-2013 20:19:42

Er waren toch ook plannen voor een single riders line bij de Bob? Weet iemand toevallig hoe het daar mee staat?

Voorlopig nog niks over bekend, heb ook al wel gehoord dat ze hier wel mee bezig zouden zijn.
Op de nummers en de grouper na was er nu nog niks veranderd.

7x Efteling bezocht in 2018.

http://www.youtube.com/eftel1ngfan

Pagina: 14 van 18 (360 items)
<< 1·2·3·9·10·11·12·13·14·15·16·17·18 >>