Forum: De Bob

Pagina: 1 van 4 (32 items)
<< 1·2·3·4 >>
Pagina: 1 van 18 (360 items)
<< 1·2·3·4·5·6·16·17·18 >>

wat vinden jullie van de bob? Mag hij weg?? Of toch lekker laten staan? Barst los!

topicmaker trapt af:

Ik vind de BoB zeker een leuke baan, en naar mijn mening mag hij de komende tijd nog lekker blijven staan, al zou een goede verfbeurt voor de baan en wat extra theming in en rond het station niet misstaan natuurlijk!

Tevens kunner er hier in dit topic natuurlijk ook gewoon andere zaken van de bob besproken worden!

Wat doet een Bobbejaanland topic nou in een Efteling board?

TVDVFS.nl

een BOBBAAN topic 

Citaat van: Master Hugo link: /forum/8/13192/401552 op: 17-06-2010 21:37:03

Wat doet een Bobbejaanland topic nou in een Efteling board?

Het gaat over de bob in het anderrijk. Die staat gewoon in de Efteling  

Van mij mag de bob gewoon blijven staan. Al ben ik het wel eens met de rij, die is veel te saai. Meer tv's is een optie, maar misschien heeft er iemand andere leuke ideeën?

If you can dream it, you can do it - Walt Disney

Offline apple
Ja, de pandadroom bunker tot berg aankleden en niet tot rotswandje. Misschien wordt het dan nog wat en is voor de bob beter en gethematiseerder.

Blog: pompidom

Je moet wat meer het Après ski gevoel krijgen,
meer muziek, de TV's mogen ook wel vervangen worden, en het geluid daarvan harder.
En de wachtrij mag gewoon wat meer Après ski aankleding krijgen.

Citaat van: Donald D link: /forum/8/13192/401553 op: 17-06-2010 21:37:57

een BOBBAAN topic 

Oh, HAHAHAHA! Ja sorry had 't verkeerd gelezen.

TVDVFS.nl

Citaat van: apple link: /forum/8/13192/401559 op: 17-06-2010 21:42:14

Ja, de pandadroom bunker tot berg aankleden en niet tot rotswandje. Misschien wordt het dan nog wat en is voor de bob beter en gethematiseerder.

En dan zeg ik neem die rotsen mee tot aan de BoB zelf. Maak hier een mooie rotsen berg van. Laat de BoB over deze berg gaan, met wat tunneltjes, sneeuw op de top van de berg, wat bomen en een berg geit. Nou dan heb je toch weer een mooie attractie daar ? Meteen even de baan renoveren in die tijd, zodat hij weer 50 jaar mee kan.

Offline Kevke
idd de bobbaan kunnen ze beter thematiseren,

ik dacht aan bergen en dennnebomen en inderdaad een berggeit messchie een animatronic voor langs de wachtrij?

Citaat van: maaarte link: /forum/8/13192/401585 op: 17-06-2010 22:15:02

En dan zeg ik neem die rotsen mee tot aan de BoB zelf. Maak hier een mooie rotsen berg van. Laat de BoB over deze berg gaan, met wat tunneltjes, sneeuw op de top van de berg, wat bomen en een berg geit. Nou dan heb je toch weer een mooie attractie daar ? Meteen even de baan renoveren in die tijd, zodat hij weer 50 jaar mee kan.

Offline JohanR
Alsblieft niet de moeite nemen een berg te bouwen rondom die baan, daar is het veel te groot en uitgestrekt voor. Verder zou de berg op die locatie totaal nergens op lijken!

Ik ben tegen animatronics, ik zie liever overal objecten.
Anders lijkt het of er een verhaal om heen komt, en dat is juist de kracht, dat er geen echt verhaal om zit.

Vind de bob de mooiste achtbaan van de efteling,   zo mooi gecamoufleert tussen de bomen,  met zn roetsjgeluid!

alleen altijd als ik in de efteling ben staat er een rij van minstens een half uur,  en dat voor 1 minuutje rit vind ik altijd wat overdreven...   Heb m al lang nietmeer gedaan daardoor

Offline Kownn
En het zal ook niet echt goedkoop zijn.

Eftelingteller 2010: 28x

Ik vcind de Bob sinds dit seizoen eigenlijk de leukste baan van de Efteling Tot vorig jaar deed ik 'm bijna nooit vanwege de drukte, maar sinds ik een abonnement heb, regelmatig. Ik vind de baan goed zoals ie is; het is een bobbaan, geen bergtocht. De wachtrij mag wel wat opgefluft worden, zeker met de drukte die er altijd is. Misschien het station vanbinnen ook, maar de rest mag zo blijven. Laat die bomen maar lekker staan.

Offline fvjb50
Om te beginnen vind ik de Bob een erg leuke rit hebben. Het heen en weer zwieren. De baan is niet al te heftig en geeft vooral een hoop lol. Wat dat betreft is het de beste familiebaan van het park. Zowel de erg jongen als de meesten met een andere leeftijdscategorie hebben er vaak een hoop plezier in. Het ritsysteem is ook best uniek, dat zorgt weer voor wat speciaals.

Het thematiseren van de baan zou wat mij betreft niet hoeven gebeuren. Liever niet. Een achtbaan mag voor mij gewoon een achtbaan blijven, waarvan alleen de broodnodige dingen (station, remise, wachtrij, ingang, vervoer) in een bepaalde stijl zijn vormgegeven. Geen onlogische en onnodige toeters en bellen. In het geval van de Bob vind ik dat erg geslaagd, het station, de ingang, de Steenbok en de muren daartussen zijn erg mooi. De rit is gewoon een rit, die heel goed tussen de natuur ligt. De nieuwe karretjes (die eigenlijk al behoorlijk lang op de baan rijden) zien er ook mooi uit.

Hij past ook goed bij de manier van ontwerpen die in het Anderrijk veel toegepast is. Een gebouw met een duidelijke uitstraling vol sfeer, waarin of waarachter een degelijke attractie verscholen ligt. Het gebouw geeft een grote meerwaarde aan het gebied waar het in staat.

Al met al een erg leuke attractie die behoorlijk goed in het eftelingplaatje past.

Offline apple
Die berg was dus meer bedoeld dat pandadroom wat verdween. Niet meer van de bovenkant te zien was wat zo lelijk is en je meteen een leuke berg voor de Bob had gehad. Verder lijkt mij een kleine tutch van zo'n dier uit de Winter Efteling me wel wat. Gewoon 2 of 3 van die dieren onderweg.

Blog: pompidom

Offline fvjb50
Panadroom kun je op die manier inderdaad mooi wegwerken. Bedoelde meer dat het meenemen van de baan zelf in die decoratie me niet zo'n goed idee leek.

Offline Yvan
De bob moet lekker door de bossen blijven rijden, prachtig baantje.
Jammer dat hij af en toe pijnlijk is, daar heb ik het wachten gewoon weg niet voor over, maar als er geen rij staat, doe ik hem altijd.
Dat gehobbel en geknal kan soms zó hilarisch zijn!  
Als ik 'm doe, is dat meestal 's ochtends of aan het eind van de dag.

Filmpje van de bob: wat ook nog best de fun ervan laat zien.

De geluidjes van de trein, en de remmen zijn erbij bewerkt, maar de laatste piep van de laatste rem is echt 100% echt

Het station mag wel een opknap beurt gebruiken (zie die lelijke vlekken op de vloer van een vroeger poortje) De wachtrij mag ook wel wat sfeervoller, maar verder vind ik 'm prima op de manier zoals ie is, het station is echt een plaatje.

Oase!

Komt er in de lifthill van dat filmpje nou een straaljager voorbij  :-?

Offline Yvan
Citaat van: zwammie link: /forum/8/13192/401877 op: 18-06-2010 16:35:07

Komt er in de lifthill van dat filmpje nou een straaljager voorbij  :-?

Bij gilze rijen oefenen ze al sinds april met straaljagers voor de opendagen van het militaire vliegveld, en die komen over.
als je vandaag of morgen in de Efteling bent zullen er af en toe wel straaljagers overkomen 
Dus, ja er komt er een voorbij.
Vanaf aanstaande maandag komen ze niet meer open (pas bij de volgende opendagen + trainings periode vooraf weer)

Oase!

Pagina: 1 van 18 (360 items)
<< 1·2·3·4·5·6·16·17·18 >>