Forum: Onderhoud aan attracties

Pagina: 1 van 55 (487 items)
<< 1·2·3·4·5·6·53·54·55 >>
Pagina: 91 van 91 (1809 items)
<< 1·2·3·86·87·88·89·90·91 >>

Het onderhoud bij Sneeuwwitje is nu afgerond, en dit is het resultaat.

Offline SphinX
Dankjewel/ Merci beaucoup.
denk je dat we echt verschillen zien?

Webmaster of Rue Efteling and NewsRiders

Bij Sneeuwwitje? Jazeker. De Efteling heeft op haar blog laten weten dat de achtergrond (met het huisje) volledig is vervangen. Geen flauw idee waarom. Ook zou er nieuw glas komen, welke spiegelvrij moet zijn.

Dat het huisje op de achtergrond nieuw is, weet ik, maar merk ik eigenlijk niet echt. Hetzelfde met de ontspiegelde ruiten (rond 0:16-0:19 zie ik toch echt de weerkaatsing). Wat ik wel merk (of eigenlijk: mis), is het gesnik van de dwergen. Ook de rotsen van het exterieur hadden, kijkend naar de trend van Langnek en Roodkapje, wel wat realistischer gekund.

Desalniettemin altijd fijn dat de Efteling aandacht besteed aan onderhoud bij de sprookjes.

Villa Volta in RCT3? Check het hier: http://wqd.nl/ePww We'll meet again. Don't know where, don't know when... Oh I'll know we'll meet again some sunny day... De 6 Zwanen 2019!

Er is toch geluid van de dwergen aanwezig? Je hoorde ze al nooit zo goed, maar dat maakt het des te droeviger.

Altijd wel deprimerend om te bedenken dat je zit te kijken naar een sprookje uit 2018... De originele dingen uit 1952 zijn er al lang en breed uitgesloopt natuurlijk

Auties love Efteling

Het gesnik van de dwergen was na het onderhoud nog te horen, maar zondagmiddag is om een of andere reden het geluid uit gezet

Insta: @Eftelingnerd

Twitter: @efteling_nerd

Het volledige geluid? Of staan de "nachtgeluiden" en het gesnik op een apart spoor?

Deels mee eens, IkbennlXD. Hoewel ik het belangrijk vind zo veel mogelijk origineel te houden, het sprookje uit 1952 was natuurlijk al eens vervangen in 1975. De dwergen uit die uitbeelding zijn natuurlijk gewoon tegruggekeerd nu.

Hier het onderhoud van deze maand:

Insta: @Eftelingnerd

Twitter: @efteling_nerd

Pagina: 91 van 91 (1809 items)
<< 1·2·3·86·87·88·89·90·91 >>