Forum: Onderhoud aan attracties

Pagina: 1 van 54 (482 items)
<< 1·2·3·4·5·6·52·53·54 >>
Pagina: 90 van 90 (1794 items)
<< 1·2·3·85·86·87·88·89·90 >>

Misschien nieuwe effecten erbij, betere audio-kwaliteit en een nieuw programma voor de PLC? Dat i.c.m. wat DVHMark zegt, zal 3 maanden wel noodzakelijk zijn.

Villa Volta in RCT3? Check het hier: http://wqd.nl/ePww We'll meet again. Don't know where, don't know when... Oh I'll know we'll meet again some sunny day... Achtbaan 2019!

Ze kunnen beter aangeven dat het 3 maanden gaat duren en eventueel eerder klaar zijn dan andersom.
Voor bezoekers is het fijner als iets "eerder" af is dan dat je te horen krijgt helaas het onderhoud duurt langer.

Al oogt deez' villa lief en mild, daarbinnen word het toch iets wild.

U lijkt soms overkop te gaan.. voelt u dan angst? Blijf dan hier staan!

En ouders, is uw kind nog klein, bedenk, het kan wat griezelig zijn...

Offline Bslo
Enkele onderhoudsfoto's van gisteren vanuit het Sprookjesbos:

Verwonderling.nl brengt (bouw)foto's uit de wereld van de Efteling. Neem ook eens een kijkje op Eftelingsestraat.nl

Efteling 2016: 50x Efteling 2017: 43x EuropaPark: 5x Phantasialand: 3x Slagharen: 1x Gardaland: 1x Artis: 33x Toverland: 4x Disneyland Paris: 3x en nog vééél meer parken die niet interessant zijn om te vermelden

De nieuwe kleren van de keizer ziet er weer fris en strak uit. Is het al bekend wanneer dit sprookje weer te bewonderen is?

Versie: 1 Aangepast: 24 september 2017 20:24 door: drakenjagers reden: Foute spelling
Drakenjagers onverzaagd....

...Trekt ten strijden tegen het beest!

Het paleis van de Fakir staat inmiddels in de steigers:

Kijk ook eens op Youtube.com/EftelwesleyHD, meer dan 9000 Abonnees!

De Fakir is nog steeds in onderhoud. Het lijkt alsof de tulpen een eigen tent krijgen.

Offline fry
Ik heb je filmpjes ff bekeken, je ziet nooit echt heel veel bouwactiviteit met bouwvakkers. Wordt er gewoon niet zo hard gewerkt of film je op uren buiten werktijden? ZO duurt een onderhoud wel snel 3 maanden ja ;-)

Er wordt niet hard gewerkt

Auties love Efteling

Nieuw lid
Hallo!

Ik ben nieuw op het forum!
Zou iemand kunnen vertellen of er nou iets veranderd is aan Fata Morgana sinds het onderhoud?

Ik had gisteren toen ik in de fata morgana zat gezien dat er een aantal maskers vernieuwd waren t.o.v voor het onderhoud

Deze pop heeft bijvoorbeeld een nieuwe pruik en nieuw masker

Voor het onderhoud:

Na het onderhoud:

Versie: 3 Aangepast: 23 oktober 2017 22:07 door: nickge4 reden: Geen reden aangegeven
Versie: 2 Aangepast: 23 oktober 2017 22:06 door: nickge4 reden: Geen reden aangegeven
Versie: 1 Aangepast: 23 oktober 2017 22:02 door: nickge4 reden: Geen reden aangegeven
 Offline fry
Dat het je opvalt joh, tussen al die poppen. Ik zie het zelfs op de foto amper/niet. Respect !

Wauw Nick, goed gezien!

En welkom BigBadWolf. Voor zover ik weet was het vooral het plein waar aan gewerkt is. Dat ziet er nu stukken netter uit.

Offline Robin
Dit is wat Eftelist had te melden:
Citaat Zoals we vorige week al meldden is tijdens de meest recente renovatie van de attractie onder meer de techniek voor bezoekersevacuatie onder handen genomen en we hebben de nieuwe situatie inmiddels ter plekke kunnen beoordelen. Op drie plekken in de rit is het bekende opblaaskussensysteem vervangen door een nieuw systeem, bestaande uit een diep gelegen stalen rooster met twee zwarte stalen paaltjes als geleiders. Het rooster wordt bij een ontruiming omhoog gebracht tot aan de wateroppervlakte. Deze aanpassing geldt voor de marktscène, de haven én de stormsequentie. Dit betekent dat in de windtunnel nu niet langer roosters zichtbaar zijn vlak onder het wateroppervlak, wat de aanblik naast je bootje een heel stuk fraaier maakt.

Weer een update van de huidige situatie bij de Fakir: de steigers hebben nu zeil. Het sprookje is niet meer te zien.

Pagina: 90 van 90 (1794 items)
<< 1·2·3·85·86·87·88·89·90 >>