Forum: Onderhoud aan attracties

Pagina: 1 van 54 (482 items)
<< 1·2·3·4·5·6·52·53·54 >>
Pagina: 35 van 36 (1788 items)
<< 1·2·3·30·31·32·33·34·35·36 >>

Het gordijn in de fata morgana, naar de troonkamer (?) deed het vandaag weer!

The Monsterball Tour Mei 2010 <3! - Born This Way Ball September 2012 <3! - artRAVE: The ARTPOP Ball September 2014 <3! - Cheek to Cheek Tour Juli 2015 <3 - The Joanne World Tour 2017 <3!

http://www.looopings.nl/weblog/6258/Efteling-bewoners-Hans-en-Grietje-hebben-nieuwe-gezichten.html
Dat is wennen, het is wel n hele grote verandering

Hans en Grietje is echt prachtig geworden! Ik had natuurlijk niet anders verwacht De gezichten zijn heel anders en dat is even wennen, maar ik kijk nu al lachend terug naar de oude poppen. Ook de nieuwe oven is een stuk mooier vind ik. Laat dit een voorproefje zijn voor Roodkapje!

Ik vind het wel jammer dat er nog steeds zo'n lullig straaltje uit die fonteinen komt. Ik hoop nog wel dat er nog wat bloemetjes komen op de aarde, nu ziet het er zo kaal uit.

Auties love Efteling

Het huisje ziet er goed uit! Ik ben benieuwd naar de geureffecten, maar om eerlijk toe te geven, vind ik Hans en (vooral) Grietje, er een beetje te oud uitzien. Ze zijn zeker realistischer, maar nu lijken het net twee adolescenten.

Villa Volta in RCT3? Check het hier: http://wqd.nl/ePww We'll meet again. Don't know where, don't know when... Oh I'll know we'll meet again some sunny day... Achtbaan 2019!

Ik heb even de oude versie van voor het onderhoud en de nieuwe versie van na het onderhoud naast elkaar gezet:

Kijk ook eens op Youtube.com/EftelwesleyHD, meer dan 9000 Abonnees!

Stuk beter gedaan! Top!

The Monsterball Tour Mei 2010 <3! - Born This Way Ball September 2012 <3! - artRAVE: The ARTPOP Ball September 2014 <3! - Cheek to Cheek Tour Juli 2015 <3 - The Joanne World Tour 2017 <3!

Nog wat foto's van vandaag:

Nog een video van de afgelopen werkzaamheden:

Versie: 1 Aangepast: 14 oktober 2016 23:06 door: Eftelwesley reden: Geen reden aangegeven

Hoe zijn de geureffecten?

Hoogmoed komt voor den val...

Ik ben er net langs gelopen en de geuren zijn heel goed te ruiken en heel lekker! Het verbaast me echt wat een beetje geur al niet doet voor de totaalbeleving.

Offline Bslo
Update van het onderhoud aan de Vlindermolen van gisteren (27-12-2016)

Verwonderling.nl brengt (bouw)foto's uit de wereld van de Efteling. Neem ook eens een kijkje op Eftelingsestraat.nl

Efteling 2016: 50x Efteling 2017: 39x EuropaPark: 5x Phantasialand: 2x Slagharen: 1x Gardaland: 1x Artis: 32x Toverland: 4x Disneyland Paris: 3x en nog vééél meer parken die niet interessant zijn om te vermelden

Draak Lichtgeraakt is sinds gisteren in onderhoud gegaan:

Nou, het zal mij benieuwen. Zoals ik (onderhand al 8 maanden geleden) zei: de techniek mag vernieuwd worden, maar ik hoop dat het uiterlijk hetzelfde blijft. En zo te zien laten ze de oude tak van de Nachtegaal netjes staan

De vlinder molen is al weer bijna klaar voor gebruik, alles is weer netjes opgeknapt en veel is er ook gewoon compleet vernieuwd.

Grootste veranderingen zijn de lampen en er liggen nu speakers klaar.

82x Efteling bezocht in 2017.

http://www.youtube.com/eftel1ngfan

Ook hier heeft LED verlichting zijn intrede gedaan. Kijken of dat mooi uitpakt. Voor de rest ziet de molen er weer goed uit.

Villa Volta in RCT3? Check het hier: http://wqd.nl/ePww We'll meet again. Don't know where, don't know when... Oh I'll know we'll meet again some sunny day... Achtbaan 2019!

Denk dat het wel goed uitpakt, het zijn de "goede" bolletjes. Die van het Caroussel paleis zijn allemaal mat, en dat ziet er niet uit. Die mogen ze van mij per direct vervangen voor heldere bolletjes met led.

Speakers waren er altijd al te vinden voor de muziek.
Voor de rest aan de binnenzijde de paal waar het mannetje aan hangt heeft een mooi patroontje gekregen en de nieuwe schelp bovenin.

Sprookjes Bestaan in de Wereld vol Wonderen.

Citaat van: DVHMark link: /forum/8/12057/811216 op: 29-01-2017 13:22:09

Speakers waren er altijd al te vinden voor de muziek.
Voor de rest aan de binnenzijde de paal waar het mannetje aan hangt heeft een mooi patroontje gekregen en de nieuwe schelp bovenin.

Kan mij niet herinneren dat daar ooit muziek was.

Weet het zelf ook niet echt meer precies. Op Eftepedia is in ieder geval te lezen dat er een elektrisch orgel in zat.

Als ik onrides terug kijk heeft er de laatste 2/3 jaar in ieder geval geen muziek bij gezeten.

Citaat van: eftelingfan link: /forum/8/12057/811219 op: 29-01-2017 21:06:29

Als ik onrides terug kijk heeft er de laatste 2/3 jaar in ieder geval geen muziek bij gezeten.

Oh jawelhoor.
Het is exact dezelfde track die bij de zweefmolen te horen is.

Versie: 1 Aangepast: 29 januari 2017 21:31 door: DVHMark reden: Geen reden aangegeven

Het geluid stond misschien niet zo hard en werd haast overstemd door het geluid van de molen zelf, maar zodra deze stil stond was de muziek redelijk goed te horen.

Vandaag verschenen de eerste foto's van de vernieuwde draak!

Bron: Eftelingsestraat.nl
https://twitter.com/eftel_straat/status/826783150802087936

Wat vinden jullie ervan? Het verschil is bijna niet te merken! Zo te zien is de nek overgeschilderd maar de kop compleet vervangen. Alleen één ding snap ik niet: ze hebben de stekels fel paars gemaakt?? Het ziet er niet eens verkeerd uit maar het is zo'n gek gezicht.

Ik vind de overgang van de nek naar het lichaam niet erg mooi. Van een soort lichtgroen naar opeens donkergroen.

Symbolica, het rijk der Fantasie...

Her is een beetje kaal. Er zal vast nog wel wat natuur bij komen.

Het is duidelijk nog niet klaar, even afwachten dus.

Dat paars was toch ook zoals hij altijd was? Dus weer in ere hersteld dacht ik zo.
Kale natuur... ja het is hartje winter, in de lente gaat alles weer groen worden en ziet het er alweer beter uit.

Gisteren werd er bij de Vlindermolen ook weer getest:

Citaat van: Darkfairy link: /forum/8/12057/811237 op: 02-02-2017 09:54:19

Dat paars was toch ook zoals hij altijd was? Dus weer in ere hersteld dacht ik zo.

Het was toch echt rood en niet paars.

Dat licht- donkergroen verschil valt mij nu ook op. Maar aangezien hij al in elkaar zit zal er niks meer aan de kleur veranderen ben ik bang.

Het paars is toch wat mooier in mijn ogen. Het past mooier bij het groen.

Draak Lichtgeraakt heeft een 'nieuw' geluid. Ze gebruiken nu weer een oudere track die vroeger werd afgespeeld.

"Iemand die zich gedwongen aanpast bij de geest van de tijd, die vermoord zijn persoonlijkheid"

- Anton Pieck

Hij wordt alleen niet meer afgewisseld, heb ik begrepen? Die andere vond ik nét iets beter...

Citaat van: Eftellingen link: /forum/8/12057/811249 op: 04-02-2017 18:49:17

Draak Lichtgeraakt heeft een 'nieuw' geluid. Ze gebruiken nu weer een oudere track die vroeger werd afgespeeld.

Ja dat merkte ik ook al op inderdaad. Klinkt nu toch weer wat enger en onrealistischer.

Auties love Efteling

Offline dj dre
Citaat van: IkbennlXD link: /forum/8/12057/811254 op: 04-02-2017 23:56:13

Citaat van: Eftellingen link: /forum/8/12057/811249 op: 04-02-2017 18:49:17

Ja dat merkte ik ook al op inderdaad. Klinkt nu toch weer wat enger en onrealistischer.

Hoe zo onrealistisch weet jij soms hoe een draak klinkt nou ik niet maar ben blij dat de draak weer op zen plek zit

andre keur

Draak licht geraakt heeft weer storing ! Er Stroomde iets vloeibaars uit zijn borst naar beneden

Gisteren was hij weer geopend voor alle bezoekers inderdaad

's Avonds zijn er nieuwe lichteffecten te zien:

Helaas vandaag alweer buiten gebruik ja, zonde, maar kan altijd gebeuren natuurlijk.

Dat nieuwe lichteffect ziet er net een beetje als vuur uit. Leuk! En zie ik het goed? Bewegen zijn ogen nog door na de "show"?

Citaat van: IProducties link: /forum/8/12057/811274 op: 05-02-2017 21:01:13

En zie ik het goed? Bewegen zijn ogen nog door na de "show"?

Dat was al hoor, dan checkt ie of z'n kist er nog staat Alleen nu bewegen de ogen een stuk sneller waardoor het beter opvalt.

Was me nooit opgevallen, ha, ha. Trouwens, ik was vroeger als klein kind nooit echt bang voor de draak zelf, noch het geluid. Maar die ogen die terugrolden als hij net met zijn show klaar was... vond ik het engste, ha, ha.

Ach, ik vond Holle Bolle Gijs en bepaalde poppen van het Carnaval Festival weer eng!

Offline rvz

www.youtube.com/kermiskermis8 - Kermis, Efteling, (Internationale) Touristische trekpleisters, Halloween én meer! - www.youtube.com/kermiskermis8

Misschien niet de juiste om het in te posten, maar qua onderhoud klopt het wel. Het viel mij vandaag op dat alle attractie borden met wachttijden zijn vernieuwd, hierop staat sinds kort het nummer dat de attractie heeft of de plattegrond. dit betekend ook dat de kleuren allemaal het zelfde zijn. helaas ben ik er vergeten een foto van te maken maar bij sommige attracties zoals bij Vila Volta(9) lijkt het meer op een advies leeftijd.

Drakenjagers onverzaagd....

...Trekt ten strijden tegen het beest!

Dat klopt, iemand enig idee waarom deze aangepast zijn? Niks mis met het nieuwe design, alleen die stickers met nummers zijn een beetje vreemd, niemand die dat gebruikt toch? Dat de kleurencode van het rijk weg is, is wel jammer, maar deze zie je terug achter het nummer.

De meeste borden zijn waarschijnlijk vervangen om er een niet-roken symbool op te plaatsen. En waarschijnlijk ook door het jubileum.

Symbolica, het rijk der Fantasie...

Citaat van: Trollenbol link: /forum/8/12057/811759 op: 30-03-2017 14:50:55

Dat klopt, iemand enig idee waarom deze aangepast zijn? Niks mis met het nieuwe design, alleen die stickers met nummers zijn een beetje vreemd, niemand die dat gebruikt toch? Dat de kleurencode van het rijk weg is, is wel jammer, maar deze zie je terug achter het nummer.

Je moet eens weten hoeveel die nummers gebruikt worden. Voornamelijk buitenlanders.

Versie: 1 Aangepast: 30 maart 2017 17:54 door: DVHMark reden: Geen reden aangegeven

De grap van Vrouw Holle is weer terug:

Ik was net in de carnaval festival, en het lijkt alsof er veel nieuwe/veranderde poppen zijn. klopt dit?

Sprookjes Bestaan!

Trotse Medewerker Van De Wereld Vol Wonderen!

Citaat van: prinsesje link: /forum/8/12057/812258 op: 11-05-2017 18:25:46

Ik was net in de carnaval festival, en het lijkt alsof er veel nieuwe/veranderde poppen zijn. klopt dit?

Vandaag 2x in geweest, niks nieuws gezien verder.

Offline Robin

Pagina: 35 van 36 (1788 items)
<< 1·2·3·30·31·32·33·34·35·36 >>