Forum: Jouw eerste ritje Python

Pagina: 1 van 5 (85 items)
<< 1·2·3·4·5 >>

Hoi!

Vertel hier hoe jou eerste ritje in de Python verliep. En of het dit jaar, vorig jaar of vorige maand was.
En of er een storing was, of jij in het laatste ritje zat en daarna de rest van de dag kapot was?
Vertel hier hoe het allemaal gelopen is. Ik zelf kan dat niet, ik durf niet in de Python  .

Veel Plezier!

'Beheerst u het perspectief?'

Offline Weeke
Ik ben er maar 1 keer ooit in geweest.
Ik kan niet tegen de loopings heb ik toen gemerkt.
Ik kwam er niet echt lekker uit.
Dat was zo'n 3 jaar geleden.
In de andere achtbanen ga ik wel

Wie niet in het sprookjesbos is geweest, heeft de Efteling niet bezocht!

hihi, Elke keer dat ik er ben ga ik toch meer dan 1 keer. hoe sneller, hoe beter.
1ste keer. euh dat zal niet net voorbije seizoen zijn maar het seizoen daarvoor denk ik
Maar ik had al eerder meerdere achtbanen met loopings gedaan dus het was niet nieuw.
(Heb hem dit seizoen enkele malen gedaan toen het regende, dus de baan nat was en in het achterste karretje helemaal achteraan. Dat is het plezantste )

[color=navy]- RCT3 Monsieur cannibale finaal 3D model !!!! > KLIK<br />- RCT3 Pagode finaal 3D model !!!! > KLIK[/colo

ik ben eerder in de magic mountain geweest dat was toen geweldig
maar de python was minder omdat ik hem eigelijk al kende

even denken... volgens mij was mijn eerte python rit.... 5 jaar geleden. (toen ik in groep 7 zat en met school op kamp ging naar loon op zand.)

Sprookjes Bestaan in de Wereld vol Wonderen.

Mijn eerste keer was ook in de Magic Mountain te Gardaland, omdat ik redelijk klein was net 1.20 had ik de rest van de dag nekpijn.
Tot mijn 11de of 12de weet ik niet meer precies heb ik deze achtbanen altijd overgeslagen. Tot we een keer met de klas gingen en ik er in werd gedwongen(van wijze van spreken) ik plaste bijna in mijn broek. Dezelfde dag ben ik nog 11 rondjes geweest en heb mijn vrees voor dit type achtbaan overwonnen en ik nu alleen maar meer achtbanen.

Ik meen dat mijn eerste en enigste ritje afgelopen winter was, of het jaar daarvoor, ik heb geen idee meer. En sinds ik niks heb met dit soort heftige korte achtbanen, ben ik er ook niet meer in geweest. Verschillende mensen zijn daar getuige van

Offline Ruben
Python is toch niet in de Winter open?

Mijn eerste ritje weet ik al niet meer joh
Zal vast wel; ''kei gaaf'' geweest zijn.

Offline apple
Dat is een tijd geleden, ik zou het dan ook niet meer weten. Moet in 2002 of 2003 geweest zijn. Nouja, ik zal het vast wel leuk hebben gevonden, anders was het vast de laatste keer geweest natuurlijk

Blog: pompidom

mijn eerste ritje is echt super lang geleden,
ik denk 1 van de eerste jaren, dat de python in de efteling stond,
toen kon je nog een certificaat kopen ,met iets van een tekst" ik overleefde de python",
ik zal binnenkort eens gaan zoeken naar dat ding(,er zat toen ook nog een button bij)

daarna jaren er niet meer in geweest, maar sinds dit seizoen, ben ik helemaal python fan/freak geworden
hoe verder achterin hoe beter.

as zaterdag gaan we weer

willum  

Eerste ritje Python was vorig seizoen, helemaal voorin en met m'n vriend die naast me zat en alleen maar: 'en nu kun je niet meer eruit, he' zei, toen de beugels dicht waren . Desondanks vond ik het een superritje

'it huis, dit vervloekte huis...'

Offline galoob
Mijn eerste ritje moet ergens begin jaren 90 geweest zijn toen ik een jaar of 12 was. Kan het me niet meer herinneren ben ik bang. Wel de eeste keer met mijn vrouw en met mijn schoonzusje (helemaal voorin, wat ze eigenlijk niet durfde) kan ik me nog goed herinneren. Beide dames waren er wel eens in geweest maar durfde bij de loopings niet te kijken. Nadat ik ze vertelde dat de ervaring dan veel leuker zou zijn heb ik ze beiden toch over kunnen halen.

Mijn eerste ritje.. Ik weet niet precies meer hoe oud ik was..
Ik heb er trouwens wel een foto van geloof ik! In ieder geval één van mijn eerste ritjes. Zal die is opzoeken en inscannen als dat lukt

Citaat van: Doornroosje link: /forum/8/10442/287581 op: 12-11-2009 09:11:03

Eerste ritje Python was vorig seizoen, helemaal voorin en met m'n vriend die naast me zat en alleen maar: 'en nu kun je niet meer eruit, he' zei, toen de beugels dicht waren . Desondanks vond ik het een superritje

Denk je dan niet van ''ooooh... Waar ben ik in godsnaam aan begonnen?''
Citaat van: Mirjamsel link: /forum/8/10442/287609 op: 12-11-2009 12:13:12

Mijn eerste ritje.. Ik weet niet precies meer hoe oud ik was..
Ik heb er trouwens wel een foto van geloof ik! In ieder geval één van mijn eerste ritjes. Zal die is opzoeken en inscannen als dat lukt
Ooh ja! Dat zou leuk zijn! =]

'Beheerst u het perspectief?'

Offline Niiels
Mijn eerste ritje van tijdens de 7 mijlszomer afgelopen zomer, toen gingen we er savonds in allebei voor het eerst, vond het wel super gaaf!

Mijn eerste keer in de Python kan ik me nog heeeel goed herrineren!
Ik denk dat ik toen een jaar of 12 was (ben nu 20) en ik ging erin met knikkende benen!
Mijn vader had me een beetje gepushed erin te gaan
Hij takelde omhoog en ik zei alleen maar; Ik wil eruit! Waaaaaa!
Maar stiekem vond ik het toch wel leuk!
Durfde alleen absoluut niet met handen los te laten van de beugels en was als de dood dat mijn bril af zou vallen
Nu ga ik vrolijk voorin en maak de reis met losse handen en bril op 't puntje van mijn neus, haha!

Offline Elske
Haha, dat met m'n bril had ik ook >.<
Maar hoe mijn eerste ritje was weet ik niet meer zo goed. Vond het wel spannend geloof ik, loopings had ik al eerder gedaan dus daar was ik niet zo bang voor. Eerder voor de kurkentrekkers

Lex zijn eerste ritje weet ik daarentegen nog wel heel goed

M'n eerste ritje Python... Ik heb de Python nog nooit gedaan. Wel andere achtbanen met loopings en kurkentrekkers maar nog nooit de Python. De volgende keer toch maar erin dan.

Offline tiksen
Citaat van: Elske link: /forum/8/10442/287798 op: 12-11-2009 22:31:24

Lex zijn eerste ritje weet ik daarentegen nog wel heel goed

Wahahah .. Pythonnen ..

"Money may not buy happiness, but it can damn well give it!" Freddie Mercury

Offline Elske
Nee, jouw tweede ritje dan..

Pagina: 1 van 5 (85 items)
<< 1·2·3·4·5 >>