Forum: [Persbericht] 50 jaar Holle Bolle Gijs

Pagina: 1 van 2 (23 items)
<< 1·2 >>

Offline Marwin
Moderator
Vandaag was het groot feest in de Efteling. Ter gelegenheid van de 50ste verjaardag van Holle Bolle Gijs, trakteerde de smulpaap op heerlijke taartjes. Dat was dus smullen geblazen aan de vrolijke verjaardagstafel. Kinderen zongen samen hiep, hiep hoera voor Holle Bolle Gijs!

[sub]Bron / Foto's: Efteling[/sub]

- Vaak is de beste verklaring veel ingewikkelder dan de meest eenvoudige verklaring.

- The copyright bargain: a balance between protection for the artist and rights for the consumer.

Haha, erg leuk gedaan! Mooi om te zien dat de Efteling zich bezig houdt met dit soort klein en tijdelijk entertainment

[size=8pt]

[/size]

Katten kunnen zien in het donker.. Misschien gooien ze gewoon hun ISO omhoog?

Erg leuk gedaan, niet al te druk volgens mij.
En het ziet er wel erg lekker uit

Gefeliciteerd holle bolle gijs

Dont regret anything you do, because in the end it makes you who you are.

Offline DEVHE
De gebakjes zagen er erg sierlijk uit!

Offline BramL
Geweldig, krijg spontaan het gevoel van vroeger terug. Geen massalheid maar gewoon gezelligheid

Geluk zijn je vrienden, geluk zijn de mensen. Geluk is het hart dat geen wensen meer heeft. Gelukkig zijn dagen vol liefde en zon, de dag dat je leven begon!

Offline Dromer
Die limonade komt uit het theater, heb ik namelijk ook op bij vergadering 

Efteling
Van Harte Gefeliciteerd met de 50jarige verjaardag van de Enige echte
HOLLE BOLLE GIJS

.::Efteling Wereld Vol Wonderen::.

Offline Anneke
Ze hadden het leuk gedaan en het cakeje was erg lekker.
Mijn foto's komen in mijn tripreport, zodra ik de foto's heb uitgezocht.

"Heb je soep?"

Thomas: "Wauw, dan vraag je om hulp en dan krijg je Joost. Dat is dan mooi mislukt dan."

Gefeliciteerd Hollie Bollie! 

You gotta keep your head up, even the road is hard, never give up.

Ziet er leuk uit, toch wel redelijk wat mensen op de foto's te zien, aangezien het precies op schooltijden viel.

-

Gezellige boel zoals het er op de foto's uitziet. Ook Gijs zelf heeft een feesthoedje op zo te zien.

Oh dat is jammer dat ik net aan de andere kant van het land zit en er niets van af wist. Het ziet er namelijk erg gezellig, feestelijk en sfeervol uit. Leuk dat ze hier bij stil staan. Enne ik wil ook wel zo'n cakeje/taartje. Jammie.

Offline Milan
Wouw, wat ziet dat er gezellig uit.
Op naar de 100 zou ik zeggen!

Offline Luc
Die gebakjes zien er heerlijk uit! Enne.. Holle Bolle Gijs.. nog gefeliciteerd

Leuk idee van de Efteling zag er zo te zien ook gezellig uit! 

Offline Ruben
Geweldig gedaan! Leuke acties.

Leuk dat ze van zoiets toch nog een hele happening maken, leuk voor de kinders.

18x Efteling 2012

Efteling.......what else?

zullen ze dat gluidje dan even veranderd hebben naar "gebakjes hier"

ze hebbenhet wel leuk gedaan

gefelicitaart holle bolle gijs

<b>Blog:</b> Veel bussen

Ziet er erg gezellig uit, qua actie een stukje vergelijkbaar met de premiere van Sprookjesboom de Musical. Daar hadden ze ook een kinderbuffet met allerlei snoep, dat sloeg net als dit ook enorm aan.

If I am different the difference is I am me! <br />[url=http://www.devijfzintuigen.nl/help/een-post-met-inhoud]Heeft jouw post inhoud genoeg? Klik hier voor een handleiding

Pagina: 1 van 2 (23 items)
<< 1·2 >>