Forum: Lucius' creatieve topic

Pagina: 1 van 2 (18 items)
<< 1·2 >>
Pagina: 1 van 1 (15 items)
<< 1 >>

Offline Lucius
Beste leden,

Zo als jullie weten heb ik al een creatief topic, wat betreft Efteling gerelateerde zaken. Mijn creativiteit beperkt zich echter niet alleen maar tot ons รณ zo geliefde Brabantse sprookjespark. Naast tekeningen maak ik ook graag collages en assemblages.

Hier zien jullie een paar van mijn werken:

'Hemel'

'Aarde'

'Hel'

En tot slot nog een assemblage, deze heb ik 'Godin' genoemd:

Wat vinden jullie ervan? Tips, reacties en/of kritiek heb ik graag, afkraken is natuurlijk wat anders!

"Het unieke van de Efteling is dat ze zowel de mensen van vandaag, gister als morgen telkens weer verwondert."

[i]Efteling teller 2014: 33x 2015: 15x 2016: 4x

Mooie collages Lucius!
Ik hou wel van die Monty Python-achtige stijl.
Hoe absurder hoe beter.

Offline Lucius
Citaat van: Herauteling link: /forum/71/24808/790573 op: 02-04-2015 20:12:25

Mooie collages Lucius!
Ik hou wel van die Monty Python-achtige stijl.
Hoe absurder hoe beter.

Ja, ik ook! Dat was dan ook een van mijn inspiratiebronnen.

"Het unieke van de Efteling is dat ze zowel de mensen van vandaag, gister als morgen telkens weer verwondert."

Mooi! Ik vind het leuk dat er enkele Eftelinginvloeden in zitten !

Als je iets doet, doe het dan goed.

Aantal keer Efteling in 2017: 1x | 2016: 63 | 2015: 67x | 2014: 59x

Aantal keer Baron 1898 in 2017: 0x | 2016: 51x | 2015: 184x

Offline Lucius
Beste leden,
Weer wat nieuws van mij! Dit maal een magazine dat ik moest ontwerpen. Mijn doel was absoluut niet om een flitsend, praktisch leesbaar en commercieel goedwerkend blaadje te bedenken. Ik wilde eerder gewoon mijn fantasie kwijt. Helaas heb ik wegens tijdgebrek niet alles kunnen doen wat ik eigenlijk wilde, maar goed, over het einderesultaat ben ik zeer tevreden!
Zie hier:

Ik hoop dat jullie het mooi vinden
Tips, reacties en kritiek hoor ik graag!

Offline Lucius
Hallo iedereen,

Afgelopen zomervakantie heb ik veel van dit soort schetsjes gemaakt.Een fractie van al die schetsjes vond ik goed genoeg om met jullie te delen:

Tips, reacties en kritiek? Hoor ik graag!

Versie: 1 Aangepast: 7 september 2015 16:35 door: Lucius reden: Geen reden aangegeven

Offline Weirdo
Mooie schetsjes hoor. Ga je die ook allemaal nog uitwerken?

Die eerste tekening is mijn favoriet, leuke gezichtsuitdrukking en houding. Allemaal leuke tekeningen!

"Iemand die zich gedwongen aanpast bij de geest van de tijd, die vermoord zijn persoonlijkheid"

- Anton Pieck

Heel erg mooi gedaan!

Aangeraden wordt te passen, op uw beurzen en uw tassen

super mooi! die eerste is ook mijn favoriet

Offline Lucius
Op dinsdag 29 maart werd het jaarlijkse kunstgala op mijn middelbare school gehouden.
Iedereen die kunst/beeldende vorming lessen volgt moest hierbij aanwezig zijn en zijn of haar werken exposeren. Daarbij werd er een fantastische show in elkaar gezet met zang, dans, presentaties en andere creatieve uitspattingen. Zelf zat ik in de organisatie van het gala en hield ik een presentatie over mijn tekeningen!
De LOVO (Lokale Omroep Voor Oisterwijk) maakte een reportage over dit bijzondere evenement.

Op 1:58 en 2:22 kom ik aan het woord

https://youtu.be/56QPyNNauaI

Versie: 1 Aangepast: 31 maart 2016 15:25 door: Lucius reden: Geen reden aangegeven

Offline Robin
Leuk filmpje. Heeft die jongen van die expressionistische dans ook niet in de Efteling opgetreden?

Offline Lucius
Citaat van: Robin link: /forum/71/24808/805635 op: 31-03-2016 12:49:12

Leuk filmpje. Heeft die jongen van die expressionistische dans ook niet in de Efteling opgetreden?

Nee, haha, dat denk ik niet

Offline Robin
Ik dacht dat het dezelfde jongen is als die ik zaterdag zag in 'De Kwis'. Helemaal op het laatst van de aflevering was er een zanggroepje te zien en ik dacht dat het een van hen was , volgens mij heeft diegene namelijk wel opgetreden in de Efteling.

Citaat van: Lucius link: /forum/71/24808/805640 op: 31-03-2016 15:24:10

Citaat van: Robin link: /forum/71/24808/805635 op: 31-03-2016 12:49:12

Nee, haha, dat denk ik niet

Ik kan onderbouwen dat dit niet het geval is, hij heeft nooit opgetreden in de Efteling.

"Iemand die zich gedwongen aanpast bij de geest van de tijd, die vermoord zijn persoonlijkheid"

- Anton Pieck

Pagina: 1 van 1 (15 items)
<< 1 >>