Forum: Ricardo1987 - Photoshop werkjes

Pagina: 1 van 1 (3 items)
<< 1 >>

Hallow mensen..

Naast RCT en pretparken heb ik ook nog een andere hobby... jawel, photoshoppen...

Ik maak graag wallpaper en logo's.. Ik zal voortaan hier al me creaties plaatsen..

Bij deze die ik al een tijdje heb

Deze was eigenlijk mislukt, maar op facebook en andere fora's toch geliefd

Dit was een probeersel, toch wel gelukt of niet (A)

Sorry voor de Feyenorod haters

bassist van Nightwish

Graziano Pellé

Ik heb er nog veel meer, maar dit is me "beste" werk momenteel..

Heb je een verzoekje, of heb je een logo nodig.. Plaats het dan in dit topic met wat je precies wil

Ik heb hier een eigenlijk on afgemaakte.. Ik plaatste een plaatje van een WIP op facebook en ik kreeg tientallen vragen of mensen hem zo al mochten hebben... Dus plaats ik hem meteen ook maar hier

Wil je hem op groter formaat, pm me dan

Of ik deze ooit nog af zal maken weet ik nog niet voor nu vind ik hem goed genoeg

-Ricardo1987

Ik heb voor me zelf een nieuwe uitdaging gevonden.. Oude beschadigde foto's van me opa restoreren. Ik zelf vind dat ik er aardig in geslaagd ben.. hier de voor en na's :

Voor

Na

Dit was trouwens de eerste die ik probeerde, en helaas kan je dat zien aan de kwaliteit

Op deze ben ik zelf heel trots... Het heeft me heel veel uren gekost, maar het resultaat is top (al zeg ik het zelf)

voor:

na:

En toen kwam me moeder met een foto, die ze zelf als verloren beschouwde... En aangezien me moeder binnenkort jarig is, doe ik haar deze kado... op deze ben ik zeer maar dan ook zeer trots

Voor:

na:

Misschien dat jullie nog wat hints en tips hebben, om me zelf beter te kunnen maken

Pagina: 1 van 1 (3 items)
<< 1 >>