Forum: Gek Project: Pretpark

Pagina: 1 van 2 (31 items)
<< 1·2 >>

Tjomme en ik zaten een beetje te kletsen over vanalles en nog wat en ineens kwam ter sprake dat bij mij in Twente geen grote trekpleister is en dat dit absoluut geen slechte toevoeging aan de regio zou zijn. Wij zeiden een beetje gekscherend dat we er een project van zouden moeten maken. Nu dachten wij YOLO en dat is waar jullie erin komen.
Dit is niet zo heel serieus, maar misschien wordt het wel serieus. Wij zijn op zoek naar jou als je zin hebt om mee te gaan in dit avontuur! Kan je goed ontwerpen, mooi tekenen, leuke muzikale thema's bedenken of iets anderswat betrekking heeft tot een pretpark: voel je welkom en stap aan boord!!
Er zijn geen deadlines en we kunnen met z'n allen de kant op gaan die we zelf willen, l moet het wel enigszins realistisch blijven, voor het geval dat.

Ben jij dus ook zo gek? Doe mee!

Groet'n,
Tjomme en Robert (aka robinho1234)

Ik wil wel meedoen! Want: ik kan best goed tekenen (ontwerper) en ik kan ook aardig keyboarden(componeren is een ander verhaal maar ik kan het proberen)

Ik heb echter nog wel een vraag:

Wordt dit dan volledig online gedaan of ook in 'e echte wereld'?

Als je iets doet, doe het dan goed.

Aantal keer Efteling in 2017: 1x | 2016: 63 | 2015: 67x | 2014: 59x

Aantal keer Baron 1898 in 2017: 0x | 2016: 51x | 2015: 184x

Offline Tjomme
Waarschijnlijk begint het online, maar je weet niet waar het kan eindigen 

"De fantasie reist onbegrensd en niet aan tijd gebonden" Henny Knoet (1942 - 2013)

Ik kan volgens mij wel goed tekenen, ik wil wel meedoen als ontwerper

Haha klinkt leuk, ik doe mee!
Ik wil wel wat qua media gaan doen: (reclame)posters, website, twitter en Facebook account misschien? 

''Het lijkt net of die boot niet boot is'' ~ Olaf Vugts

45x Efteling 2014 - 42x Efteling 2015 - 2x Europapark 2015

5x Efteling 2016

Cool. Het wordt zo nog echt wat ook!
Ik hou van mensen die zo gek zijn!

Ik wil ook wel meedoen wat betreft muziek, kan wel eens wat proberen samen met eftelingontwerper als die dat ook leuk vindt

Efteling... Wereld vol wonderen

Ik wil ook wel wat teken/grafisch/sfeerimpressionisme/imagineering werk gaan doen.

Ik wil ook wel meedoen met het bedenken van attracties.

Efteling een Wereld vol Wonderen.

Ik zou ook wel soms iets maken een tekening maken of een attractie bedenken ofzoiets maar ik zie dat er al best veel mensen mee willen doen! Leuk zoiets hadden we nodig op het forum!

Offline Tjomme
Allemaal alvast bedankt voor de getoonde interesse. Wij zijn alles nog preciezer aan het uitwerken, maar iedere hulp is nog nodig. Ieder idee wordt natuurlijk in overweging genomen. Laat nog van je horen als je hierbij wilt helpen!

"De fantasie reist onbegrensd en niet aan tijd gebonden" Henny Knoet (1942 - 2013)

Als je mensen nodig hebt die de social media verzorgen.. Ik ben er voor in!

Niks is te gek, zonder een bezoek aan de 'Wereld van Wonderen'

Citaat van: Tjomme link: /forum/71/23948/757953 op: 17-01-2014 09:43:10

Waarschijnlijk begint het online, maar je weet niet waar het kan eindigen 

Ik zie het al voor me, meetings/vergaderingen in de Efteling, en over een paar jaar een echt  pretpark!!
Heb er zin in!

5x Efteling 2016

P.S. Zou ik eerder nieuw park doen in noorden van ons land...Drenthe of Groningen ofzo want daar heb je ook wel wat lappen grond en daar zijn ook niet zo veel trekpleisters...

Citaat van: RCT3tje link: /forum/71/23948/757994 op: 17-01-2014 16:19:48

Ik wil ook wel meedoen wat betreft muziek, kan wel eens wat proberen samen met eftelingontwerper als die dat ook leuk vindt

Ik vind het goed. Ik kan trouwens een hele attractie ontwerpen dan samen met RCT3tje de muziek erbij bedenken

Een kleine update:
De afgelopen tijd zijn Tjomme en ik veel in conclaaf geweest over het park en hoe we het willen uitwerken.
Ten eerste over het park: wij neigen heel erg naar een bijzondere combinatie: pretpark en dierentuin. Het thema zou dan ook dieren/leven worden, zeg maar een soort Pandaloods, maar dan helemaal goed uitgevoerd, of een SeaWorld XL.
Ten tweede de uitwerking: wij hadden bedacht om groepjes te vormen en die groepjes dan attracties met de hele rambam te laten ontwerpen. Zo ontstaat er dus ook een klein beetje een wedstrijdelement.

Zo, ik hoop jullie zo voldoende te hebben verteld voor nu, verdere details volgen later. Discussiƫren hierover kan en mag altijd.
Als jij overigens ook zou willen helpen, meld je rustig aan, dan kijken we waar we je kunnen gebruiken!

Groet'n,
Tjomme en Robert

Bij deze haak ik dan af, ik vind de uitwerking geen goed plan. Ook het 'wedstrijdelement' vind ik niet zo leuk.

Ik moet me, helaas, bij Legolord aansluiten. Ik haak af om dezelfde redenen.

Mochten de plannen nog veranderen zal ik kijken of ik nog mee wil doen, want het idee van een pretpark ontwerpen lijkt me wel gewoon leuk.

ik sluit me deels bij de anderen aan, het wedstrijdelement zie ik vooral niet zitten. Maar ik schrijf me NIET uit, ik doe gewoon nog mee!

5x Efteling 2016

Klinkt leuk: Ik doe mee! ontwerpen en bedenken attracties vooral

Pagina: 1 van 2 (31 items)
<< 1·2 >>