Forum: Gratis naar binnen-smoesjes

Pagina: 6 van 35 (698 items)
<< 1·2·3·4·5·6·7·8·9·10·11·33·34·35 >>

Offline Marwin
Moderator
Ik zou graag de Vijf Zintuigen van de achterkant willen fotograferen, daar ben ik nog nooit geweest namelijk

- Vaak is de beste verklaring veel ingewikkelder dan de meest eenvoudige verklaring.

- The copyright bargain: a balance between protection for the artist and rights for the consumer.

Offline Jasper
Citaat van: Marwin link: /forum/70/3259/85055 op: 13-05-2008 22:45:27

Ik zou graag de Vijf Zintuigen van de achterkant willen fotograferen, daar ben ik nog nooit geweest namelijk

Oe! Goed!

-goedemiddag, mijn opa heeft nu al vaak genoeg dat verhaal verteld in de villa volta, Ik zou hem grag weer mee naar huis nemen. Kan ik zo even doorlopen?

-Hallo! Fred is de naam, de spiegel hersteller. Sneewitje belde, haar spiegel is kapot.

-Ik ben mijn abbonement vergeten, kunt u het 1 keertje oor de vingers zien?

-Hoezo ik mag er niet in? Zie je het dan niet?! Ik ben pardoes! Ik heb even wat nieuwe kleren gekocht en wat plastic chiurgie odergaan!

-Laat mij er is even door! ik heb ene uitnodinging van Tika!

-Goedemiddag! Ik dnek ik kom eens via de mensen ingang, met de bezem vanaf boven naar Tika begint wat te vervelen naar 2 seizoenen.

-waar kan ik roodkapje vinden? De kleur van deze zomer is groen en ik kom haar er even op attent maken dat rood echt uit is!!

Offline Carlo
Natuurlijk mag ik zo doorlopen!
Ik ga naar grootmoeder koekjes brengen in het bos, in het bos.

Efteling-counter 2014: 14 x (2011: 56x / 2012: 33x / 2013: 25x) Een bericht getypt en je onderbouwde mening geuit? Check dan je spelling en haal eerst de fouten er uit!

Offline Jasper
Hoe heet een vrouwtjes komkommer?

Citaat van: Jasper link: /forum/70/3259/88139 op: 23-05-2008 19:55:32

Hoe heet een vrouwtjes komkommer?

En wat heeft dat met de smoesjes te maken?

If I am different the difference is I am me! <br />[url=http://www.devijfzintuigen.nl/help/een-post-met-inhoud]Heeft jouw post inhoud genoeg? Klik hier voor een handleiding

Offline Marwin
Moderator
"Ik werk hier zie je dat dan niet?"

- Vaak is de beste verklaring veel ingewikkelder dan de meest eenvoudige verklaring.

- The copyright bargain: a balance between protection for the artist and rights for the consumer.

'Hoezo mag ik niet doorlopen? Het is vandaag hemelvaartsdag. Moet m'n bezem bij Tika even ophalen. Ze moest hem reparen snap je?''

Myn wil is wet, Ik zal vaeren, Storm of gheen Storm, Pasen of gheen Pasen, Verbod of gheen Verbod al is het tot in eeuwigheid! Ik zal vaeren!

Offline Carlo
Hoi! Ik ben Jan Smit!
Ik kom even kijken of alles goed is met Yolante Kabouter - van Kasberge...

Efteling-counter 2014: 14 x (2011: 56x / 2012: 33x / 2013: 25x) Een bericht getypt en je onderbouwde mening geuit? Check dan je spelling en haal eerst de fouten er uit!

Offline Marwin
Moderator
"aaag ben van de FIOD, ik zie dat de draak nog moet bijdragen aan onze schatkist, en dat de ezel geen belasting heeft afgedragen van de muntjes die hij heeft ingeslikt."

Offline Carlo
Hallo!
Ik ben in de Carnavals-periode lid van de Raad van Elf, dus ik kom leden werven in Droomvlucht! 

Goedemorgen, zou ik de heer J.K. kabouter even mogen spreken aub=

[size=8pt]

[/size]

Katten kunnen zien in het donker.. Misschien gooien ze gewoon hun ISO omhoog?

Offline Carlo
Ja, sorry... ik zit nog steeds vast aan die Zwaan Kleef Aan!

Citaat van: laafmaster link: /forum/70/3259/88147 op: 23-05-2008 20:30:03

Komkommerin...  :-*

Ik wil slapen, kunt u mij even naar Droomvlucht brengen

Vandaag is 't volle maan! Maar ik hoorde dat hier dus vandaag een halve maan is! Ik wil hem graag even bezoeken!

[size=8pt]

[/size]

Katten kunnen zien in het donker.. Misschien gooien ze gewoon hun ISO omhoog?

Offline Marwin
Moderator
Och mijn papierversnipperaar deed het niet, zou ik dit even in Holle Bolle Gijs mogen stoppen?

Offline Jasper
Citaat van: FritsFlits link: /forum/70/3259/88223 op: 24-05-2008 00:16:59

Citaat van: Laafmaster

Komkommerin...  :-*

Juist, jij snapt het! 

Ik ben de langverwachte zevende koningszoon. Zou je niet eens knielen?

Offline Tummy
Ja, ik kom hier vaker. Wij zijn partners in kwaliteit!
Ik kom de nieuwe dienstregeling presenteren voor het diorama. Ze staan al weer even stil heb ik gehoord.
Wij werken met het motto: Beter laat dan nooit!

Zolang ze slaapt, droomt ze van mij...

Pagina: 6 van 35 (698 items)
<< 1·2·3·4·5·6·7·8·9·10·11·33·34·35 >>