Forum: Gratis naar binnen-smoesjes

Pagina: 4 van 35 (698 items)
<< 1·2·3·4·5·6·7·8·9·33·34·35 >>

''M'n nachtegaal is weggevlogen, zou ik hem terug mogen halen?"
''Ik ben van de Vogelbescherming, ik heb gehoordt dat er een klacht is ingediend door Vogelrok, zou ik hem even mogen spreken?"

Myn wil is wet, Ik zal vaeren, Storm of gheen Storm, Pasen of gheen Pasen, Verbod of gheen Verbod al is het tot in eeuwigheid! Ik zal vaeren!

Offline Carlo
Citaat van: Krakeeltje link: /forum/70/3259/84086 op: 10-05-2008 22:39:32

"Ik kom voor de heer K. Bouter"

Zooo simpel, en dus zooooooo geniaal. Hij is leuk!!! 

Efteling-counter 2014: 14 x (2011: 56x / 2012: 33x / 2013: 25x) Een bericht getypt en je onderbouwde mening geuit? Check dan je spelling en haal eerst de fouten er uit!

Citaat van: Carlo link: /forum/70/3259/84107 op: 10-05-2008 23:13:12

Zooo simpel, en dus zooooooo geniaal. Hij is leuk!!! 

Weet er nog 1:
"Ik kom voor de heer H.B Gijs"

Offline Nathan
Citaat van: Tummy link: /forum/70/3259/83820 op: 10-05-2008 11:58:32

Wanneer komt die uberhaubt? Hoever zijn we eigenlijk al?

Smoes: Ik ben hier met schoolreisje, maar mijn klas is al naar binnen...
Of loop gewoon mee met een schoolgroep door de ingang; Doe een pet op, een zonnebril en niemand die je verdenkt.

met een schoolreisje ben ik drie jaar geleden wel 'gratis' binnen gekomen

ik was in dat jaar hulpmentor bij een brugklas, om ze een beetje wegwijs te maken en zo op school, en op een gegeven moment wisten ook die kinderen uit mijn juniormentorklas, dat ik van de efteling hield, en voor de grap hadden ze tegen mij gezegd dat ik met ze mee mocht op schoolreisje naar de efteling en dat ze dat met hun mentor hadden geregeld. dus ik kom op school en ze hadden niets geregeld, maar 1 jongen stond dubbel op de lijst met leerlingen, en voor hem was al door de school betaald voor een kaartje en de bus, dus heeft die mentor met de schoolleiding geregeld dat ik mee mocht met hun op schoolreisje en op die manier kwam ik gratis binnen ( mijn zusje, die toen ook in de eerste zat, was trouwens wel stom verbaasd dat ze mij opeens tegenkwam in de efteling )

mooie smoes: overall aantrekken en een vekoma logotje uitprinten en in een naamkaartje op je overall spelden, gereedschapskist en helm meenemen en zeggen dat je de python komt repareren of nog mooier dat je voor vekoma's nieuwste attractie in de efteling: de vliegende hollander komt

en nog een andere: politieuniform aantrekken en zeggen dat er bij een attractie iemand is opgepakt en dat je die komt halen...

of: "hallo ik ben rob verlinden van de tuinruimers, ik kom hier eventjes bij de nieuwe efteling tulp kijken..."

You are the passengers of a most uncommon elevator, about to take the strangest journey of your life...

Offline Carlo
Ik heb gisteren mijn frikandel maar half opgegeten, omdat ik geen honger meer had.
Nu kom ik alsnog terug voor de andere helft!

Efteling-counter 2014: 14 x (2011: 56x / 2012: 33x / 2013: 25x) Een bericht getypt en je onderbouwde mening geuit? Check dan je spelling en haal eerst de fouten er uit!

Offline tiksen
Nvt

"Money may not buy happiness, but it can damn well give it!" Freddie Mercury

Offline Luc
Ik kom even kijken of mijn broertje hier is, we gaan bijna eten.

Offline Carlo
Ik kom mijn vorige week gekochte pins terugbrengen, want ik vind de kleur niet mooi.
En ze stinken!

Offline Marwin
Moderator
"Entreekaartjes?? Dat is zoooooooooo 2003!"

"Ow bij de kassa stond twee halen één betalen!"

- Vaak is de beste verklaring veel ingewikkelder dan de meest eenvoudige verklaring.

- The copyright bargain: a balance between protection for the artist and rights for the consumer.

Offline tiksen
Nvt

"Money may not buy happiness, but it can damn well give it!" Freddie Mercury

Offline laszlo
"Morgen, ik ben van de garage hier vlakbij. De Fakir belde dat hij opstartproblemen had met zijn tapijt."

Life must be lived as we go along. The station will come soon enough. - Robert J. Hastings - 1981

"Is dit het Land van Ooit?"

"Ik heb mijn tas in 1 van de CF karretjes laten liggen en bij de gastenservice ligt hij niet!"

Mijn giropas zit nog in het pinautomaat!

''Ik heb vorige week een Pandadroom brilletje meegenomen, maar ik zie niks. Kom hem even terug brengen''

Myn wil is wet, Ik zal vaeren, Storm of gheen Storm, Pasen of gheen Pasen, Verbod of gheen Verbod al is het tot in eeuwigheid! Ik zal vaeren!

ik heb er ook nog twee gevonden

ik ben van de wapenverguningen . zoschijnt zijn er wapens in de fata morgana die geen verguning hebben . dat kom ik even controleren .

ik ben van de exotische en speciale diervergunningen . zoschijnt is er hier een slang , een soort van paard en een grote voggel
die geen vergunning heeft . dit kom ik even controleren

ik ben hier voor een meeting maar ze zijn vergeten mij mee naar binnen te nemen

Yep Sure Did!

Offline qwerty
Ik heb gisteren een fee gekocht in het droomvluchtwinkeltje, maar ik wil graag ruilen. Mijn dochter vindt het niet mooi.

Winter

Offline Niels
"Ik heb gisteren de muziek in Vogel Rok uitgezet, maar ik ben hem vergeten terug aan te zetten, dus dat kom ik nu even doen."

Offline Marwin
Moderator
Kijk Olaf Vugts, achter je!!

- Vaak is de beste verklaring veel ingewikkelder dan de meest eenvoudige verklaring.

- The copyright bargain: a balance between protection for the artist and rights for the consumer.

Pagina: 4 van 35 (698 items)
<< 1·2·3·4·5·6·7·8·9·33·34·35 >>