Forum: Gratis naar binnen-smoesjes

Pagina: 25 van 35 (698 items)
<< 1·2·3·20·21·22·23·24·25·26·27·28·29·30·33·34·35 >>

Hoi ik ben Thomas. We zijn Joost weer eens kwijt. Mag ik even kijken bij Raveleijn?

Moderator
''Ik hoorde ineens een vrouwelijke stem in mijn hoofd die zei dat ik naar Raveleijn toe moest komen. Nou, hier ben ik dan!''

Next stop... The Twilight Zone

Haha, geniaal al die smoesjes!
Als we het toch over Raveleijn hebben:
Kom te paard, gekleed als een echte ridder bij de ingang en zeg dat je verdwaald bent en vraagt aan het personeel of hun weten waar de poort van Raveleijn is!

Ik zie het zo vaak gebeuren om 17:00 uur bij de entree van de Efteling. Loopt iemand zo de poort door de Efteling in en er word helemaal niet naar gevraagd. Soms wel en dan word er gezegd: "Ik ben mijn broertje kwijt, die is nog binnen!"
Kortom, als je voor een uurtje gratis wil...

Mijn laatste trip report bekijken? Klik hier!

Citaat van: Beatleguy link: /forum/70/3259/527702 op: 25-03-2011 21:24:29

''Ik hoorde ineens een vrouwelijke stem in mijn hoofd die zei dat ik naar Raveleijn toe moest komen. Nou, hier ben ik dan!''

Dan zegt de entree medewerker: Dat kan! Dat kost dan 32 euro

Laat elke ster feller schijnen, in deze duisternis...

Citaat van: Vrolijke Noot link: /forum/70/3259/527682 op: 25-03-2011 21:08:21

Whaha, of je gaat nog als schaap verkleed. Of je neemt een schaap mee naar de Efteling.

Whahahaha, ik moest echt even lachen om je bericht. Zie jou dat eigenlijk zo al doen Naad 

Komt er iemand aanlopen en zegt: 'Ik een geestenjager, ik kom hier om de spoken uit Spookslot te verjagen!'

WAAROM STAAT DIT HIER? IK BEN NIET GOED MET ONDERSCHRIFTEN?!?!?!??!?

Citaat van: Beatleguy link: /forum/70/3259/527702 op: 25-03-2011 21:24:29

Deze vind ik echt geniaal.

Ja, sorry, maar ik was gister in het park maar ik heb mijn ticket laten liggen bij de python.. Want ja, ik spaar die dingen, Ik heb dit al is een keer eerder mee gemaakt, toen lag hij bij de vogelrok, En de keer daarvoor lag hij in het loof en eerhuys. En weet je de keer daarvoor lag hij is bootje 9 van DVH. Ook heb ik hem eens een keer laten liggen in gondel 5 van droomvlucht. Ook is een keer bij roodkapje. En weet je nog?! Hij lag ook nog eens een keer in assepoester. Om precies te zijn bij de duif. Hij was toen defect. Is hij al gemaakt? Dat doet de technise dienst toch?

ik zag eens op youtube.nl een filmpje van een man die ging 's ochtends ongeveer 6 uur met een ladder over de muur daar bij de laven.
hij verstopte zijn ladder in de bosjes en 's avonds ging hij weer weg.

en je kan ook pardoes mee trekken het bos in.
je steelt het pak.
en de volgende keer loop je in dat pak de efteling in en je bent binnen.

want soms loopt pardoes ook over de parkeerplaats.

"Somebody was trying to tell me that CDs are better than vinyl because they don't have any surface noise. I said, 'Listen, mate, *life* has surface noise."

Citaat van: TheTimvk link: /forum/70/3259/528252 op: 26-03-2011 22:39:07

ik zag eens op youtube.nl een filmpje van een man die ging 's ochtends ongeveer 6 uur met een ladder over de muur daar bij de laven.
hij verstopte zijn ladder in de bosjes en 's avonds ging hij weer weg.

en je kan ook pardoes mee trekken het bos in.
je steelt het pak.
en de volgende keer loop je in dat pak de efteling in en je bent binnen.

want soms loopt pardoes ook over de parkeerplaats.

Dat was volgens mij van Try Before You Die!

Hallo, ik ben valkenier en mijn vogel is ontsnapt. Mag ik kijken of hij hier is?

Aquanura verslaafd

- Parken 2015: Efteling 4x

- Parken 2014: Phantasialand 5x, Efteling 32x, Bobbejaanland 1x, Toverland 1x, Movie Park Germany 1x

Citaat van: teunvanbergen link: /forum/70/3259/528253 op: 26-03-2011 22:42:53

nee volgens mij niet want het was ook met 2 kinderen

"Somebody was trying to tell me that CDs are better than vinyl because they don't have any surface noise. I said, 'Listen, mate, *life* has surface noise."

Citaat van: teunvanbergen link: /forum/70/3259/528253 op: 26-03-2011 22:42:53

Dat was bij 6pack, gingen ze over een hek en nog ook bij de Fata Morgana in het decor  

EDIT:
Hier is de video

WAAROM STAAT DIT HIER? IK BEN NIET GOED MET ONDERSCHRIFTEN?!?!?!??!?

Citaat van: arian24 link: /forum/70/3259/528370 op: 27-03-2011 13:12:53

Dat was bij 6pack, gingen ze over een hek en nog ook bij de Fata Morgana in het decor 

Was dat met Valerio Zeno? Die aflevering heb ik ook gezien.

Nog een idee voor als je met z'n tweeën gratis naar binnen wilt: De één verkleed zich als bijvoorbeeld een Fata Morganapop en gaat bewegingloos op zo'n platform op wieltjes staan (Enige oefening is hierbij wel vereist). De ander duwt 'm naar binnen met de boodschap dat-ie net een pop gerepareerd heeft.

nee gewoon op youtube een man van ongeveer 25 met 2 kinderen van 6

Offline Berke
Citaat van: Kogeloog link: /forum/70/3259/528385 op: 27-03-2011 13:45:59

Was dat met Valerio Zeno? Die aflevering heb ik ook gezien.

Nog een idee voor als je met z'n tweeën gratis naar binnen wilt: De één verkleed zich als bijvoorbeeld een Fata Morganapop en gaat bewegingloos op zo'n platform op wieltjes staan (Enige oefening is hierbij wel vereist). De ander duwt 'm naar binnen met de boodschap dat-ie net een pop gerepareerd heeft.

Maar dan wel via de dienstingang

Citaat van: darkridefreak link: /forum/70/3259/527453 op: 25-03-2011 16:48:13

Ik heb mijn naam in de wachtrijn van de Bob geschreven, en van de politie moest ik het weghalen.

ja en ik heet Bob

Citaat van: arian24 link: /forum/70/3259/528370 op: 27-03-2011 13:12:53

EDIT:
Hier is de video

Ohaha, das wel vet!
Maarja, beetje jammer zo tussen de figuren!

Maar bij Try before you die is er ook eens iemand s nachst over de muur bij het Lavenlaer geklommen, en eventjes in de Efteling gewandeld!

"Maar ik heb gisteren mijn abonnement verlengd!"
"Mag ik je abonnement even inzien dan?"

Toon spoiler

Pagina: 25 van 35 (698 items)
<< 1·2·3·20·21·22·23·24·25·26·27·28·29·30·33·34·35 >>