Forum: Gratis naar binnen-smoesjes

Pagina: 11 van 35 (698 items)
<< 1·2·3·6·7·8·9·10·11·12·13·14·15·16·33·34·35 >>

Offline tiksen
Citaat van: sanderr25 link: /forum/70/3259/157824 op: 04-01-2009 20:41:26

ik kom het water ontdooien zodat de midszomernacht show kan doorgaan

Wahhaha..

"Mag ik er even langs, ik vervang vandaag koning winter. Tsja dat watergodijn he?"

"Money may not buy happiness, but it can damn well give it!" Freddie Mercury

Offline gare18
ik kom de luier van mijn broer djin(of hoe je het schrijft ) verschonen
mag ik naar binnen

Ik wil naar binnen maar heb mijn abbo Pas niet bij me mag ik door

.::Efteling Wereld Vol Wonderen::.

Offline JoeyR.
Ik ben van Kumbak en kom kijken voor de nieuwe sleetjes voor de bobbaan 

Ik ben een Laaf verkleed in mensenpak  , mag ik erin ? 

"Ik kom vrouw Holle een nieuw kussen brengen, ik zag in Vertier Hier dat ze haar kussen liet vallen"

With Canon You Can Wat Je Met Nikon Nie Kon

Citaat van: RicoEfteling link: /forum/70/3259/157835 op: 04-01-2009 21:07:32

Ik wil naar binnen maar heb mijn abbo Pas niet bij me mag ik door

Dat is geen smoes joh, wordt je direct naar gastenservice gestuurd omdat je je pas een keer mag vergeten

If I am different the difference is I am me! <br />[url=http://www.devijfzintuigen.nl/help/een-post-met-inhoud]Heeft jouw post inhoud genoeg? Klik hier voor een handleiding

Citaat van: laszlo link: /forum/70/3259/83809 op: 10-05-2008 11:38:15

Ik ben de dierenarts. Olaf had me gebeld. Ezeltje Strekje heeft diaree, en dat kost 'm toch bakken vol geld...

die is goed!

Den Tekenaer maakt heel graag tekeningen

*Heeft een fietsrem in zijn hand* Ik ben van vekoma, ik kom het nodige onderhoud aan de lifthill van dvhe plegen. :/

Als u nog een excuus, maar ze willen het geheim houden, wil je ons blijkbaar niet. En je kunt lezen na de opening dat dit de bedoeling van het onderwerp. Zelfs als u het onderwerp verder te lezen, zie je dat iedereen verwerpt grappen hier in te voeren. Niet zo ernstig.

Citaat van: Knapknapperige link: /forum/70/3259/159182 op: 09-01-2009 03:01:52

Als u nog een excuus, maar ze willen het geheim houden, wil je ons blijkbaar niet. En je kunt lezen na de opening dat dit de bedoeling van het onderwerp. Zelfs als u het onderwerp verder te lezen, zie je dat iedereen verwerpt grappen hier in te voeren. Niet zo ernstig.

Ik snap niet wat je probeert te zeggen.

"Ik ben van mening dat ieder mens in staat is de dromen die hij heeft zelf te sturen"

Ik snap de neergezette zinnen ook niet.

Meldknop is genoeg, wordt aan gewerkt.

If I am different the difference is I am me! <br />[url=http://www.devijfzintuigen.nl/help/een-post-met-inhoud]Heeft jouw post inhoud genoeg? Klik hier voor een handleiding

0 
ik wou dat bolle gijs dankuwel zij dus mijn kaarten liggen daar wel onderop wan ik was er vroeg **Jongens lopen weg**

Door Droomvlucht ben ik naar buiten gedroomd... mag ik weer naar binnen? :'(

Ik was na Villa Volta opeens zo in de war dat ik naar buiten liep in plaats van naar de WC! En nu ga ik weer naar binnen!

0 
haha dat is grappig ik heb er meer:

mijn zusje zat nog in de auto en nu is zij al naar binnen

Ja, dames en Heren we hebben een Prijs winnaar van het beste Pretpark 2008! En meneer Vughts, wat vindt u ervan? Onder tussen loop je naar binnen omdat je hem graag zou willen spreken in het park...

Offline Sietse
Ik ben van Diergaarde blijdorp en ben op zoek naar en hijgend hert mag ik er langs?

Offline Carlo
Ik heb hier een Heraut Media-lid in een rolstoel. Hij moet van de dokter dagelijks twee rondjes langs bevoren vijvers maken, en de geur opsnuiven van Gl├╝hwein en broodjes worst, anders kan het binnenkort wel eens afgelopen zijn met hem.
Dus als u zo vriendelijk zou willen zijn om ons door te laten... en een beetje rap alsjeblieft!

Efteling-counter 2014: 14 x (2011: 56x / 2012: 33x / 2013: 25x) Een bericht getypt en je onderbouwde mening geuit? Check dan je spelling en haal eerst de fouten er uit!

Offline maxim
is dat echt waar?
leuke carlo

Met vriendelijke groet, Maxim De Donder

Pagina: 11 van 35 (698 items)
<< 1·2·3·6·7·8·9·10·11·12·13·14·15·16·33·34·35 >>