Forum: Gratis naar binnen-smoesjes

Pagina: 1 van 35 (698 items)
<< 1·2·3·4·5·6·33·34·35 >>

Offline Carlo
Vandaag verscheen het volgende bericht op het net:

KAATSHEUVEL - Twee broers uit Rotterdam (15 en 30 jaar) zijn woensdagmiddag kort voor 14.00 uur aangehouden.
Ze waren zonder kaartje bij De Efteling naar binnen gegaan en toen personeel dat wilde controleren, konden ze geen toegangsbewijs laten zien. Het tweetal stelt dat een familielid voor hen een kaartje had gekocht en dat er sprake moet zijn van een misverstand. Ook kwamen de verklaringen van de twee broers niet overeen met camerabeelden. Ze zijn meegenomen naar het bureau en na verhoor met een bekeuring heengezonden.

bron: ]http://www.politiemwb.nl

Toen ik dit artikeltje las, met deze zeer slechte smoes er in, begon ik te denken...
wat zou JOUW smoesje zijn om gratis binnen te kunnen komen?

Laat ons genieten! Enne... hoe slechter hoe beter! 

Efteling-counter 2014: 14 x (2011: 56x / 2012: 33x / 2013: 25x) Een bericht getypt en je onderbouwde mening geuit? Check dan je spelling en haal eerst de fouten er uit!

Ik ben mijn camera vergeten bij de Python gisteren.

Offline Carlo
Ik heb zojuist bij de Albert Heijn een fles wijn gekocht, en dus wil ik even naar de Python lopen, want ik heb een kurketrekker nodig!

Efteling-counter 2014: 14 x (2011: 56x / 2012: 33x / 2013: 25x) Een bericht getypt en je onderbouwde mening geuit? Check dan je spelling en haal eerst de fouten er uit!

Hahahaha Die is erg goed, Carlo!

Offline Carlo
Ja, sorry... ik probeerde mezelf nog tegen te houden, maar mijn elastiek van mijn onderbroek zit nog vast aan de deurklink van het EftelingTheater!

Citaat van: Carlo link: /forum/70/3259/83407 op: 08-05-2008 23:20:44

Ik heb zojuist bij de Albert Heijn een fles wijn gekocht, en dus wil ik even naar de Python lopen, want ik heb een kurketrekker nodig!

Citaat van: Carlo link: /forum/70/3259/83413 op: 08-05-2008 23:29:06

Ja, sorry... ik probeerde mezelf nog tegen te houden, maar mijn elastiek van mijn onderbroek zit nog vast aan de deurklink van het EftelingTheater!

Laten ze je echt mee binnen Carlo
Ik zal het echt niet weten hoor...

mijn moeder heeft mijn kaartje en ik ben per ongeluk weer naar buiten gelopen

Yep Sure Did!

Mijn kaartje is per ongeluk in de mond van holle bolle gijs gevallen toen ik iets wou weggooien.
(maar dat had ik niet door en ben dus even naar buiten gelopen om even te kijken naar mijn auto en toen ik weer naar binnen wou was hij weg?)

Offline Jop
Ik speel verstoppertje met Pardoes, en ik was hem aan het zoeken op de parkeerplaats.

En in de catacombe snelt de graaf zijn dochter na, zonder haar ooit te vinden...

Offline Marwin
Moderator
Buiten op het bord staat dat de Vliegende Hollander het niet doet ik ben er speciaal voor gekomen en wil dus alleen maar even checken of dat werkelijk zo is.

- Vaak is de beste verklaring veel ingewikkelder dan de meest eenvoudige verklaring.

- The copyright bargain: a balance between protection for the artist and rights for the consumer.

Ik heb met een vriend afgesproken om lekker wat te gaan drinken in Oeverloos.

Offline Marwin
Moderator
Ik kom hier alleen om wat foto's te maken meer niet, ga verder geen attracties doen ofzo.

- Vaak is de beste verklaring veel ingewikkelder dan de meest eenvoudige verklaring.

- The copyright bargain: a balance between protection for the artist and rights for the consumer.

De schoenen van mijn paard zijn versleten, en ik dacht, misschien hebben ze bij DVH nog wel een horseshoe

ik had wat in de auto laten liggen en m'n kaartje bij drinkerij oeverloos. en ik ben helemaal alleen.

Yep Sure Did!

Hallo! Ik ben gisteren in Villa Volta geweest en wil alleen maar eventje kijken of ik de reine ziel was, niet meer, niet minder!

[size=8pt]

[/size]

Katten kunnen zien in het donker.. Misschien gooien ze gewoon hun ISO omhoog?

Ik ben gisteren mijn glow in the dark sticks vergeten in de Vogelrok! Kom ze even oprapen

Myn wil is wet, Ik zal vaeren, Storm of gheen Storm, Pasen of gheen Pasen, Verbod of gheen Verbod al is het tot in eeuwigheid! Ik zal vaeren!

Offline Marwin
Moderator
Ik ben uitgenodigd voor de verjaardag door Tika...

Citaat van: Appeltree link: /forum/70/3259/83497 op: 09-05-2008 12:06:40

Hallo! Ik ben gisteren in Villa Volta geweest en wil alleen maar eventje kijken of ik de reine ziel was, niet meer, niet minder!

Echt grappig 

Offline eftels
ik wilde even kijken of doornroosje al wakker was.

100% GLEEK

Ik had zin in cola dus ik dacht ik loop even naar het Witte Paard toe.

Groetjes, Wesley

Doe mee aan de fotowedstrijden.. Check Fotografie Algemeen!

Blog: Straks werken, en eigenlijk voor de rest niks doen!

Pagina: 1 van 35 (698 items)
<< 1·2·3·4·5·6·33·34·35 >>