Forum: Python 3D

Pagina: 1 van 1 (13 items)
<< 1 >>

Hallo zintuigers,

Ik ben sinds een paar dagen bezig aan een 3D model van de Python. Ik heb al een mooie start met hier en daar nog wat foutjes. Ik ben ook nog opzoek naar fotos van het uitgang pad.

Meningen zijn welkom!

In Uw blik zie ik de vastberadenheid, die ik bij de vorige ploeg zo nodig gemist heb.

Is dit NoLimits?

Offline Weirdo
Ziet er leuk uit, Eftelingidee.

Leuk dat je er positief over bent. Ik ben inmiddels al eens overnieuw begonnen maar dat is inmiddels ook een beetje stilgevallen. Ik had hier meer over geplaatst op een collega forum. Zal het binnenkort ook hier eens plaatsen.

In Uw blik zie ik de vastberadenheid, die ik bij de vorige ploeg zo nodig gemist heb.

Offline Weirdo
Citaat van: eftelingidee link: /forum/70/24923/804229 op: 13-02-2016 14:38:08

Leuk dat je er positief over bent. Ik ben inmiddels al eens overnieuw begonnen maar dat is inmiddels ook een beetje stilgevallen. Ik had hier meer over geplaatst op een collega forum. Zal het binnenkort ook hier eens plaatsen.

Kun je ook wat groen rond de baan maken, of is dat niet mogelijk?
Hoe dan ook.... zie er goed uit.

Kun je ook wat foto's posten van de baan zonder dat 'ie frozen is? Dan zijn de verhoudingen in de baan wat makkelijker te zien en te beoordelen.

Als je iets doet, doe het dan goed.

Aantal keer Efteling in 2017: 1x | 2016: 63 | 2015: 67x | 2014: 59x

Aantal keer Baron 1898 in 2017: 0x | 2016: 51x | 2015: 184x

Dit is de stand van zaken op 16 december 2015. Het groen rond de baan wil ik zelf het liefst tot het laatst bewaren ivm paden etc.
Unfrozen foto's van de baan ga ik even zoeken.

[EDIT]

Versie: 1 Aangepast: 14 februari 2016 19:29 door: Kwintuh reden: Geen reden aangegeven

Is dit NoLimits of een ander progamma?

Zo op het oog is de baan gemaakt in NoLimits en het station in SketchUp.

Citaat van: spookslotfan123 link: /forum/70/24923/804301 op: 16-02-2016 07:25:11

Is dit NoLimits of een ander progamma?

Op de karretjes zie je het logo van no-limits, dus ga uit van wel ja.

Ontopic: Ziet er goed uit Eftelingidee!

Treed binnen met een reine ziel opdat de doem valt van dit huis en mijn ziel de rust verkrijgt waar ik zo hevig naar verlang.

Het ziet er fantastisch uit, al begrijp ik weinig van die kleuren

De baan is inderdaad gemaakt in NoLimits 2. Het station ontwerp ik in SketchUp en ik ben van plan om de textures (de kleuren van het station) in photoshop te gaan maken.

Door jullie reacties krijg ik eigenlijk weer zin om er aan te beginnen. Ik heb volgende week vakantie dus een mooi moment om eraan verder te gaan.

Als ie klaar is, ga je dan een onride posten?

Pagina: 1 van 1 (13 items)
<< 1 >>