Forum: Efteling muziek digitaal

Pagina: 1 van 1 (11 items)
<< 1 >>

Hier op het forum heb ik jaren niks van me laten horen, maar ik heb niet stil gezeten. En het leek me niet verkeerd om het resultaat van een aantal jaren muzikaal experimenteren alsnog aan jullie te presenteren =D. Ik begon ooit met piano-arrangementen van Efteling muziek op YouTube en inmiddels ben ik bezig met het namaken van Efteling muziek in mijn muziekprogramma, Finale Notepad. In plaats van de traditionele midi gebruik ik de "geluidsbibliotheek" van Garritan, voor wie daarin geïnteresseerd is. En dit is wat ik zoal heb bereikt de afgelopen tijd:

Villa Volta: Muziek voorshow 1

Villa Volta: Muziek voorshow 2

Droomvlucht: Elfentuin "Ouverture"

Efteling Sprookjesshow 2006: "Andersen" ouverture

Circus Anton Pieck: Inloopthema

Marerijk op piano

Fata Morgana: Harem op piano

Vogelrok: Wachtrij Bossa Nova Arrangement

Versie: 4 Aangepast: 16 maart 2017 11:24 door: Sir. Pepper reden: Geen reden aangegeven
Versie: 3 Aangepast: 1 december 2014 19:09 door: Sir. Pepper reden: Geen reden aangegeven
Versie: 2 Aangepast: 28 november 2014 19:41 door: Sir. Pepper reden: Geen reden aangegeven
Versie: 1 Aangepast: 28 november 2014 19:41 door: Sir. Pepper reden: Geen reden aangegeven
Oohw hoewel ik nog lang geen lid was toen je hier nog wel actief was, had ik al wel je pianostukken op Youtube gezien. Geweldig echt! Ben blij dat je nog leeft en dat er misschien weer nieuwe opnames aankomen. In ieder geval vind ik de Rijksmuziek van Marerijk alweer erg goed

Als je iets doet, doe het dan goed.

Aantal keer Efteling in 2017: 1x | 2016: 63 | 2015: 67x | 2014: 59x

Aantal keer Baron 1898 in 2017: 0x | 2016: 51x | 2015: 184x

oooh super leuk! Vooral die van villa volta vind ik, heb je toevallig ook de tweede vooorshow gemaakt van villa volta?

Die tweede, die komt er vast en zeker nog aan. Ergens in de nabije toekomst. En hopelijk krijg ik ook 't begin de eerste nog af.

Versie: 1 Aangepast: 28 november 2014 17:46 door: Sir. Pepper reden: Geen reden aangegeven
 Offline Robin
Lijkt me een ingewikkelde klus, zo'n nummer namaken. Vooral de marerijk-muziek. Maar 't klinkt goed dus ga zo door.

Zo nabij is de nabije toekomst: De 2e voorshow van Villa Volta staat erbij.

Ik kan ze helaas niet beluisteren. Kan het ook via een andere manier?

Ik stuur wel even een pm!

Ik heb even de muziek stukken beluisterd en sommige zijn echt heel goed gelukt.
Degene die heel goed gelukt zijn (vind ik) zijn Circus Anton Pieck Inloop, Marerijk, Villa Volta voorshow 1 en Villa Volta voorshow 2
Hiervan vind ik van Circus Pieck net of het orgineel is, van Marerijk heb ik al gelijk het gevoel of ik rond het station daar loop.
Van Villa Volta Voorshow 1 vind ik ook heel goed maar staat de muziek net wat te laag (kwa volume), waardoor het net dat beetje extra mist.
Villa Volta voorshow 2 is heel goed mis alleen stem van Hugo , voor de rest net het net of ik daar sta te wachten. (kreeg er zelfs even kippenvel van). Misschien heeft Ruud Bos wel ongeveer dezelfde gebruikt voor de Villa voorshows

Vogelrock wachtrij vind ik een beetje als een liftmuziekje klinken (misschien door instrumenten of door toonhoogte).
Droomvlucht elfentuin is heel goed maar mis daar toch nog net iets (geen idee wat)

Petje af hoe je dit allemaal voor elkaar hebt gekregen. Iki doe het je zeker niet na. Ben benieuwd wat het volgende word

Offline Petra
Jasper wat leuk om weer eens wat van je te horen .

Ik vind je stukken van de Fata en Circus Anton Pieck erg mooi gedaan .

Bij sommige stukken blijf ik steeds maar terugkomen als ik niet tevreden ben, zoals de ouverture van de Efteling Sprookjesshow uit 2005. En ik ben zo vrij om 'm met jullie te delen

https://soundcloud.com/jasvae/andersen

Pagina: 1 van 1 (11 items)
<< 1 >>