Forum: Efteling muziek digitaal
![]() | 0 X Deel je deze mening? Ja, deel deze mening Villa Volta: Muziek voorshow 1 Villa Volta: Muziek voorshow 2 Droomvlucht: Elfentuin "Ouverture" Vogelrok Efteling Sprookjesshow 2006: "Andersen" ouverture Circus Anton Pieck: Inloopthema Vogelrok: Wachtrij Bossa Nova Arrangement | |
![]() | 1 ![]() ![]() Als je iets doet, doe het dan goed. Aantal keer Efteling in 2017: 1x | 2016: 63 | 2015: 67x | 2014: 59x Aantal keer Baron 1898 in 2017: 0x | 2016: 51x | 2015: 184x | |
![]() | 0 X Deel je deze mening? Ja, deel deze mening | |
![]() | 0 X Deel je deze mening? Ja, deel deze mening Degene die heel goed gelukt zijn (vind ik) zijn Circus Anton Pieck Inloop, Marerijk, Villa Volta voorshow 1 en Villa Volta voorshow 2 Hiervan vind ik van Circus Pieck net of het orgineel is, van Marerijk heb ik al gelijk het gevoel of ik rond het station daar loop. Van Villa Volta Voorshow 1 vind ik ook heel goed maar staat de muziek net wat te laag (kwa volume), waardoor het net dat beetje extra mist. Villa Volta voorshow 2 is heel goed mis alleen stem van Hugo ![]() Vogelrock wachtrij vind ik een beetje als een liftmuziekje klinken (misschien door instrumenten of door toonhoogte). Droomvlucht elfentuin is heel goed maar mis daar toch nog net iets (geen idee wat) Petje af hoe je dit allemaal voor elkaar hebt gekregen. Iki doe het je zeker niet na. Ben benieuwd wat het volgende word | |
![]() | 0 X Deel je deze mening? Ja, deel deze mening ![]() Ik vind je stukken van de Fata en Circus Anton Pieck erg mooi gedaan ![]() | |
![]() | 0 X Deel je deze mening? Ja, deel deze mening ![]() https://soundcloud.com/jasvae/andersen | |
![]() | 0 X Deel je deze mening? Ja, deel deze mening https://soundcloud.com/jasvae/vogelrok | |
![]() | 0 X Deel je deze mening? Ja, deel deze mening ![]() Leuk dat je daar nog mee bezig bent. ![]() Klinkt heel goed, de sprookjesshow van Andersen en Vogel Rok! Laat elke ster feller schijnen, in deze duisternis... | |