Forum: Lucius' Efteling gerelateerde tekeningen

Pagina: 1 van 3 (24 items)
<< 1·2·3 >>
Pagina: 2 van 2 (30 items)
<< 1·2 >>

Offline Bas96
Oh wauw! Deze is heel erg mooi

Aquanurafreak!

Offline Lucius
Citaat van: Bas96 link: /forum/70/24221/796246 op: 01-07-2015 00:50:40

Oh wauw! Deze is heel erg mooi

Dankje!

"Het unieke van de Efteling is dat ze zowel de mensen van vandaag, gister als morgen telkens weer verwondert."

[i]Efteling teller 2014: 33x 2015: 15x 2016: 4x

Offline Lucius

De gelaarsde kat:

Tips, reacties en kritiek? Hoor ik graag!

"Het unieke van de Efteling is dat ze zowel de mensen van vandaag, gister als morgen telkens weer verwondert."

Offline Lucius
Hallo Zintuigers,

Na een lange radiostilte dacht ik dat het wel weer eens leuk was om een tekeningetje op De Vijf Zintuigen te plaatsen.
Het is een eigen versie van één van de ontwerptekeningen die zijn gemaakt voor Fata Morgana door Ton van de Ven. Het is dan ook een beetje een ode aan de bijzondere ontwerper:

Wat vinden jullie ervan? Tips, reacties en kritiek? Heb ik graag!

Offline Lucius
Hallo Zintuigers,

Omdat ik de regenpakkostuums die worden gebruikt in de huidige parkshow van Raveleijn niet echt mooi vind (met de originele kostuums is overigens helemaal niets mis), heb ik dit alternatieve Raveleijnkostuum ontworpen. Hoe vinden jullie het?

Offline Lucius
Beste Zintuigers,

Wat vinden jullie ervan?

Het moet de ontsnapping van de bemanning van Sinbad de Zeeman voorstellen, die ontsnappen van het eiland waarop de Rokvogel leeft. Zo als jullie kunnen zien nemen ze nogal een gevaarlijk souvenir met zich mee....

Tips, reacties en kritiek hoor ik graag!

Offline Weirdo
Erg mooi Lucius.
Zijn deze nagetekend, of uit de losse pols?

Offline Lucius
Citaat van: Weirdo link: /forum/70/24221/806740 op: 21-05-2016 14:00:23

Erg mooi Lucius.
Zijn deze nagetekend, of uit de losse pols?

Ik teken altijd uit de losse pols, bijna nooit letterlijk na. Wel haal ik inspiratie uit diverse illustraties en tekeningen van de kunstenaars en illustratoren die goed vind. Ik probeer er echter altijd mijn eigen twist aan te geven.

Offline Lucius
Beste zintuigers en zintuigerinnen ( )
Na een ellenlange radiostilte heb ik weer een nieuwe tekening afgemaakt, die ik met jullie delen wil.
De voorstelling is enigszins gebaseerd op de verhalen uit de Efteling, dus vandaar in dit topic:

Dit moet natuurlijk een zegevierende Sint Joris voorstellen, nadat hij Edna een kopje kleiner heeft gemaakt.

Wat vinden jullie ervan? Tips en reacties hoor ik graag!

Offline Divart
Mooi man! Ik ben altijd een beetje jaloers op mensen die dit kunnen.

Pagina: 2 van 2 (30 items)
<< 1·2 >>